A6 C6 2,7TDI Q kontrolka ESP
A6 C6 2,7TDI Q kontrolka ESP
Witam.
Na początek się przywitam. (nie mogłem znaleźć powitalni więc zrobię to tutaj)
Jestem z Nowogardu (zachodniopomorskie). Auto zakupiłem w niedzielę A6 C6 2,7TDI Quatro Zawsze chciałem takie
A teraz problem
Przeszukałem Forum. Jest masa podobnych problemów ale podobnych.
Zapala się kontrolka ESP. Zapala się po ok 10min pracy silnika.
Napięcie ładowania mam w granicach 13,8-14,3V.
Komputer (Gutman) pokazuje następujące błędy:
2254
2256
2479
18265
P1653
U1007.
Moc auta jest w normie i wszystko po za tą kontrolką i powracającymi błędami
Podpowiedzcie proszę czy to padł regulator czy sterownik akumulatora?
A może aku do bani? Sprzedający mówił że ma go 2 lata.
Mówił też że auto długo stało i przed moim przyjazdem odpalał je na kable.
Mam tylko nadzieję że podłączał kable pod maską silnika a nie pod aku
Z góry dziękuję
Na początek się przywitam. (nie mogłem znaleźć powitalni więc zrobię to tutaj)
Jestem z Nowogardu (zachodniopomorskie). Auto zakupiłem w niedzielę A6 C6 2,7TDI Quatro Zawsze chciałem takie
A teraz problem
Przeszukałem Forum. Jest masa podobnych problemów ale podobnych.
Zapala się kontrolka ESP. Zapala się po ok 10min pracy silnika.
Napięcie ładowania mam w granicach 13,8-14,3V.
Komputer (Gutman) pokazuje następujące błędy:
2254
2256
2479
18265
P1653
U1007.
Moc auta jest w normie i wszystko po za tą kontrolką i powracającymi błędami
Podpowiedzcie proszę czy to padł regulator czy sterownik akumulatora?
A może aku do bani? Sprzedający mówił że ma go 2 lata.
Mówił też że auto długo stało i przed moim przyjazdem odpalał je na kable.
Mam tylko nadzieję że podłączał kable pod maską silnika a nie pod aku
Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Tomek
Tomek
mam podobnie z tym ESP.
oprócz tego nie działa mi grzanie lusterek i tylnich szyb,
z błędów pokazuje za niskie napięcie i tez obstawiałem regulator napięcia ale wczoraj byłem na stacji diagnostycznej sprawdzić aku i pokazuje ze ładowanie jest 14,2v ale ampery uciekły z 900 na 630 więc szukam nowego akumulatora niestety.
mam nadzieje ze to nic więcej. W weekend sprawdzę jeszcze wszystkie styki i kable przy akumulatorze i alternatorze na wszelki wypadek
narazie wymieniłem sterownik od świec bo był padnięty i narazie auto pali dobrze nawet przy tych mrozach -10st
oprócz tego nie działa mi grzanie lusterek i tylnich szyb,
z błędów pokazuje za niskie napięcie i tez obstawiałem regulator napięcia ale wczoraj byłem na stacji diagnostycznej sprawdzić aku i pokazuje ze ładowanie jest 14,2v ale ampery uciekły z 900 na 630 więc szukam nowego akumulatora niestety.
mam nadzieje ze to nic więcej. W weekend sprawdzę jeszcze wszystkie styki i kable przy akumulatorze i alternatorze na wszelki wypadek
narazie wymieniłem sterownik od świec bo był padnięty i narazie auto pali dobrze nawet przy tych mrozach -10st
Przewaga dzięki technologi
Naprawiłem dziś poziomowanie świateł i na razie spokój z ESP jednak podgrzewanie szyby i lusterek dalej nie działa.
Sprawdzałem akumulator i na wydruku wyszło:
- sprawność 75%
- z rozruchowych 920A zostało 740A
- napięcie - 12,58V
Elektryk mówi że jeszcze pohula Nie ma co ładować kasy w nowy.
Regulator napięcia też można wykluczyć bo jak już pisałem ładowanie mam na poziomie 13,8-14,3V
Jutro przyjdzie sterownik aku to dam znać co dalej
Sprawdzałem akumulator i na wydruku wyszło:
- sprawność 75%
- z rozruchowych 920A zostało 740A
- napięcie - 12,58V
Elektryk mówi że jeszcze pohula Nie ma co ładować kasy w nowy.
Regulator napięcia też można wykluczyć bo jak już pisałem ładowanie mam na poziomie 13,8-14,3V
Jutro przyjdzie sterownik aku to dam znać co dalej
Pozdrawiam
Tomek
Tomek
woolf1 pisze:A mi jeszcze doszedł błąd 1330 - Sterownik główny układu komfortu . Może to być spowodowane awarią sterownika akumulatora?
VCDS pokazuje taki opis
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393): Wadliwy
Możliwe przyczyny
Usterka modułu sterującego
Możliwe rozwiązania
Sprawdź moduł sterujący
Wymień moduł sterujący
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393): Zbyt wysokie napięcie zasilania
Możliwe przyczyny
Bateria jest wadliwa
Problem z systemem ładowania
Specjalne notatki
Sprawdź pomiary bloków dla odczytów napięć
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393): Zbyt niskie napięcie zasilania
Możliwe przyczyny
Bateria jest uszkodzona lub rozładowana
Problem z systemem ładowania
Problem z okablowaniem
Przewaga dzięki technologi
woolf1 pisze:Witam.
No i lipa.
Nowe aku a kontrolka ESP dalej się zapala Nie wiem już co robić.
Na dodatek znikło samopoziomowanie xenonów
Dziś sprawdzałem ponownie ładowanie i wynosi 14,5V. Dziwi mnie tylko czemu jest cały czas takie samo bez względu czy wszystko powłączam czy nie
a wymieniłeś już ten serownik akumulatora?
Przewaga dzięki technologi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga