Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 2,7TDI Q kontrolka ESP

Elektryka
woolf1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2018, 20:33
Lokalizacja: Nowogard

A6 C6 2,7TDI Q kontrolka ESP

Post autor: woolf1 » 23 sty 2018, 22:38

Witam.
Na początek się przywitam. (nie mogłem znaleźć powitalni więc zrobię to tutaj)
Jestem z Nowogardu (zachodniopomorskie). Auto zakupiłem w niedzielę A6 C6 2,7TDI Quatro :) Zawsze chciałem takie :)

A teraz problem :(

Przeszukałem Forum. Jest masa podobnych problemów ale podobnych.



Zapala się kontrolka ESP. Zapala się po ok 10min pracy silnika.
Napięcie ładowania mam w granicach 13,8-14,3V.
Komputer (Gutman) pokazuje następujące błędy:
2254
2256
2479
18265
P1653
U1007.

Moc auta jest w normie i wszystko po za tą kontrolką i powracającymi błędami :(

Podpowiedzcie proszę czy to padł regulator czy sterownik akumulatora?
A może aku do bani? Sprzedający mówił że ma go 2 lata.
Mówił też że auto długo stało i przed moim przyjazdem odpalał je na kable.
Mam tylko nadzieję że podłączał kable pod maską silnika a nie pod aku <uoee>

Z góry dziękuję
Pozdrawiam
Tomek

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 24 sty 2018, 08:32

mam podobnie z tym ESP.
oprócz tego nie działa mi grzanie lusterek i tylnich szyb,
z błędów pokazuje za niskie napięcie i tez obstawiałem regulator napięcia ale wczoraj byłem na stacji diagnostycznej sprawdzić aku i pokazuje ze ładowanie jest 14,2v ale ampery uciekły z 900 na 630 więc szukam nowego akumulatora niestety.
mam nadzieje ze to nic więcej. W weekend sprawdzę jeszcze wszystkie styki i kable przy akumulatorze i alternatorze na wszelki wypadek
narazie wymieniłem sterownik od świec bo był padnięty i narazie auto pali dobrze nawet przy tych mrozach -10st
Przewaga dzięki technologi

woolf1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2018, 20:33
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: woolf1 » 24 sty 2018, 09:22

Ja dziś zamówiłem sterownik akumulatora. Komputer pokazuje jego awarię. Obaczym czy pomoże <mysli>
Pozdrawiam
Tomek

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 24 sty 2018, 11:27

woolf1 pisze:Ja dziś zamówiłem sterownik akumulatora. Komputer pokazuje jego awarię. Obaczym czy pomoże <mysli>
to czekamy na info :)
Przewaga dzięki technologi

woolf1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2018, 20:33
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: woolf1 » 24 sty 2018, 13:24

Naprawiłem dziś poziomowanie świateł i na razie spokój z ESP jednak podgrzewanie szyby i lusterek dalej nie działa.

Sprawdzałem akumulator i na wydruku wyszło:
- sprawność 75%
- z rozruchowych 920A zostało 740A
- napięcie - 12,58V
Elektryk mówi że jeszcze pohula :) Nie ma co ładować kasy w nowy.

Regulator napięcia też można wykluczyć bo jak już pisałem ładowanie mam na poziomie 13,8-14,3V

Jutro przyjdzie sterownik aku to dam znać co dalej :)
Pozdrawiam
Tomek

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 24 sty 2018, 14:45

podłączyłem vag przed chwila i nastepująca lista się ukazała:
02254-004
00532-001
00532-002
00446-002
02072-004
P1857-001

eh :( HELP :[
Przewaga dzięki technologi

woolf1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2018, 20:33
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: woolf1 » 24 sty 2018, 20:08

A mi jeszcze doszedł błąd 1330 - Sterownik główny układu komfortu . Może to być spowodowane awarią sterownika akumulatora? :|
Pozdrawiam
Tomek

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 25 sty 2018, 10:39

woolf1 pisze:A mi jeszcze doszedł błąd 1330 - Sterownik główny układu komfortu . Może to być spowodowane awarią sterownika akumulatora? :|

VCDS pokazuje taki opis

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393): Wadliwy
Możliwe przyczyny
Usterka modułu sterującego
Możliwe rozwiązania
Sprawdź moduł sterujący
Wymień moduł sterujący

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393): Zbyt wysokie napięcie zasilania
Możliwe przyczyny
Bateria jest wadliwa
Problem z systemem ładowania
Specjalne notatki
Sprawdź pomiary bloków dla odczytów napięć


01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393): Zbyt niskie napięcie zasilania
Możliwe przyczyny
Bateria jest uszkodzona lub rozładowana
Problem z systemem ładowania
Problem z okablowaniem
Przewaga dzięki technologi

woolf1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2018, 20:33
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: woolf1 » 26 sty 2018, 17:26

Dlatego zamówiłem już Boscha 110Ah 900A. Zobaczymy.
Zauważyłem że cała masa błędów powiązana jest ze słabym aku <uoee> .

Muszę też sprawdzić połączenie alternatora ze sterownikiem akumulatora (ten cieniutki niebieski kabelek) bo też coś nie tak znim
:[
Pozdrawiam
Tomek

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 26 sty 2018, 21:34

problem jest w czasie startz silnika.
Jak napiecie za mocno spadnie, wywala bledy. w moim starym tdi a4 b6 tak bylo.
po wymianie akku byl spokoj.

woolf1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2018, 20:33
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: woolf1 » 27 sty 2018, 16:57

Witam.
No i lipa.
Nowe aku a kontrolka ESP dalej się zapala <nerwus> Nie wiem już co robić.

Na dodatek znikło samopoziomowanie xenonów <zalamka>

Dziś sprawdzałem ponownie ładowanie i wynosi 14,5V. Dziwi mnie tylko czemu jest cały czas takie samo bez względu czy wszystko powłączam czy nie <mysli>
Pozdrawiam
Tomek

gagi3
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 81
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Lokalizacja: polska

Post autor: gagi3 » 29 sty 2018, 08:21

woolf1 pisze:Witam.
No i lipa.
Nowe aku a kontrolka ESP dalej się zapala <nerwus> Nie wiem już co robić.

Na dodatek znikło samopoziomowanie xenonów <zalamka>

Dziś sprawdzałem ponownie ładowanie i wynosi 14,5V. Dziwi mnie tylko czemu jest cały czas takie samo bez względu czy wszystko powłączam czy nie <mysli>

a wymieniłeś już ten serownik akumulatora?
Przewaga dzięki technologi

woolf1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2018, 20:33
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: woolf1 » 29 sty 2018, 17:59

Tak. Sterownik wymieniony. Wymienię jeszcze regulator napięcia i zobaczymy <mysli>
Pozdrawiam
Tomek

januszm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 18 lis 2015, 18:38
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: januszm » 29 sty 2018, 18:46

bledy wykasowane?
ja nigdy nie mialem 14,5V.
Wymieniales akku przy wlaczonym zaplonie?

woolf1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 23 sty 2018, 20:33
Lokalizacja: Nowogard

Post autor: woolf1 » 30 sty 2018, 18:52

Błędy wykasowane. Aku wymieniałem przy wyłączonym zapłonie.
Pozdrawiam
Tomek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga