Słuchajcie miałem okazje przez 2 tygodnie jeździć Allroadem 2.7 no i już na niego zachorowałem. Miało być 2.8 w quatro przd liftem ale nie będzie. Będę szukał poliftowego 2003-2005 allroda 250 km. Wiadomo że lepiej 4.2 ale zdobycie takiego autka nie jest łatwe więc chyba zostanie 2.7 bit.
Który silnik polecacie . Naczytałem się za dużo i mam chwilowy mętlik w głowie. Wszystko pozapisywane ale teraz potrzeba czasu żeby to przczytac jeszcze raz i przyswoić.
Tylko proszę nie piszczie o kosztach eksploatacji , zawieszeniu etc. wiem kupujac takie autko trzeba się z tym liczyć i mieć przygotowane 10.000 pln na pierwszy serwis - więc mam.
Pozdrawiam
[Allroad C5] 2.7 vs 4.2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
No własnie. Znalazłem takie autko allroad 4.2 .
Jak to jest z tym łancuszkiem rozrządu w tych silnikach
Jak to jest z tym łancuszkiem rozrządu w tych silnikach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 309
- Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
ale o co pytasz dokładnie?? popatrz na yotube chain problem s4 b6 bbk i obadaj jak to wyglada itdnozone pisze:No własnie. Znalazłem takie autko allroad 4.2 .
Jak to jest z tym łancuszkiem rozrządu w tych silnikach
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga