Wymiana półosi tył. Jak sie za to zabrac?
Wymiana półosi tył. Jak sie za to zabrac?
Witam, pewnego nieszczęsnego dnia całkiem solidnie wpadłem w dziurę prawą stroną samochodu -> przednia felga do prostowania tylna cała. Po wyważeniu i wyprostowaniu kół, pojawiły się delikatne wibracje całą budą przy ok 55 km/h i 115km/h. Zmieniłem na zimówki - to samo, sprawdziłem wahacze z tyłu - w porządku... Podobno może to być kwestia przegubu wewnętrznego. Tylko teraz pytanie przód czy tył? Pomyślałem sobie że 1. Nie ma wibracji na kierownicy tylko na całej budzie. 2. z przodu prawe koło było ugięte czyli przyjęło na siebie a z tyłu koło całe czyli teoretycznie coś innego dostało... Jeżeli błądzę poprawcie mnie. Plan jest taki aby kupić używaną dobrą półoś tylną całą i wymienić ją. I stąd moje pytanie jak się za to zabrać? Czy trzeba rozpinać zawiedzenie/zwrotnice/wahacze czy tylko odkręcić od dyfra i od piasty i wyskoczy? A no i czy olej nie poleci z dyfra? pozdrawiam :D