Drgania-wibracje na nadwoziu
- mat695
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 465
- Rejestracja: 26 sty 2017, 19:15
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Pozwolę sobie zacytować Tobi71 po wymianie przodu :
"Zrobiłem dzisiaj jazdę na mojej autostradzie i jestem bardzo zadowolony. Drgania jak były tak są dalej, autem trzęsło jak byk,"
Wymieniam sam tył z uwagi na to, sam też przecież zauważyłem że to raczej tył.
Jeśli chodzi o naciskanie przodu i tyłu to bym powiedział, że jest jak powinno (1BE) - sztywno.
"Zrobiłem dzisiaj jazdę na mojej autostradzie i jestem bardzo zadowolony. Drgania jak były tak są dalej, autem trzęsło jak byk,"
Wymieniam sam tył z uwagi na to, sam też przecież zauważyłem że to raczej tył.
Jeśli chodzi o naciskanie przodu i tyłu to bym powiedział, że jest jak powinno (1BE) - sztywno.
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 669
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Tak, jeszcze 4737 kilometrów.
[ Dodano: 2018-01-11, 09:00 ]
Przejechałem się dzisiaj trochę na autostradzie i powiem że jestem zadowolony. Drgania przy 140 km/h powróciły. Zrobiłem jazdę 1000 km z Polski do DE i auto prowadziło się wzorowo. Po przyjeździe wymieniłem łączniki stabilizatora tył, auto postało jedną dobę na klockach (mowo o tyle) podczas wymiany częsci. Dzisiaj miałem okazję przejechać się trochę szybciej i jest tak jak było, wibracje są wyczuwalne. Zastanawiam się co miało na to wpływ. Łączniki firmy LEMFORDER czyli dobre bo w PL dałem 85,00 zł. (dwie sztuki)

[ Dodano: 2018-01-11, 09:00 ]
Przejechałem się dzisiaj trochę na autostradzie i powiem że jestem zadowolony. Drgania przy 140 km/h powróciły. Zrobiłem jazdę 1000 km z Polski do DE i auto prowadziło się wzorowo. Po przyjeździe wymieniłem łączniki stabilizatora tył, auto postało jedną dobę na klockach (mowo o tyle) podczas wymiany częsci. Dzisiaj miałem okazję przejechać się trochę szybciej i jest tak jak było, wibracje są wyczuwalne. Zastanawiam się co miało na to wpływ. Łączniki firmy LEMFORDER czyli dobre bo w PL dałem 85,00 zł. (dwie sztuki)
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Czyli podsumowując, mamy auta z wymienionymi elementami gumowymi i amortyzatorami. Pozostały sprężyny i chyba same wahacze. Normalnie
. Zaobserwowałem jeszcze coś co może mieć z tym związek - jak przejade po policjancie to mam czasem wrażenie, jakby coś o coś strasznie ocierało przez chwilę, tylko jak dodaje gazu. Po paru metrach problem ustępuje, zapewne nie jest to powiązane ale chciałem się spytać, czy może ktoś z was takich objawów nie zaobserwował? Wczoraj miałem badanie techniczne. Amortyzatory wg maszyn w normie, gumy sprawdzałem, Z tyłu wszystko wygląda ładnie, z przodu też. Jestem skłonny wykluczyć elementy gumowe zawieszenia z naszych poszukiwań. Wymieniał ktoś poduszki silnika ale czy ktoś wymieniał poduszkę skrzyni?

- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 669
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Przy zmianie łączników tylnych odkrecalem koła i teraz tak myślę że przykrecilem je po mojemu czyli na kluczu z siłą 120 a jak odkrecałem po mechaniku to były o wiele mocniej przykrecone, miałem problem aby odkręcić. Jutro dokrece naprawdę mocno i zobaczymy co to dalo.
Apropo piasty, ma ktoś namiary na komplet piasty wraz z łożyskiem.
[ Dodano: 2018-01-12, 12:10 ]
Mowa o przodzie.
Apropo piasty, ma ktoś namiary na komplet piasty wraz z łożyskiem.
[ Dodano: 2018-01-12, 12:10 ]
Mowa o przodzie.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm