Problem ze wspomaganiem a6c6 2.7tdi
Problem ze wspomaganiem a6c6 2.7tdi
Witam wszystkich forumowiczow, mam taki oto problem ze wspomaganiem, kiedy autko jest zimne wszystko jest ok, kiedy sie rozgrzeje zaczyna sie cyrk, nie jest to odczowalne podczas jazdy, a krecac kolami na postoju pojawiaja sie piski paska i jest to odczowalne 3majac za kierownice jest delikatny brak plynnosci, mam wrazenie ze pompa przepuszcza nie mam pewnosci ale kiedy przygazuje lekko chocby do 1500rpm objawy znikaja, nie ma zadnych wyciekow zewnetrznych poziom plynu jest ok. Wczoraj wjechalem na kanal stacji diagnostycznej magiel porusza sie plynnie wie tak jakby wykluczam usterke magla, zauwazylem ze rolka napinacze podczas krecenia kolami po rozgrzaniu skacze na okolo 0, 5-1cm powodujac piski na ludzki rozum przy takim ruchu tej rolki pasek sie raz napina raz poluznia i stad ten brak plynnosci przy kreceniu kierownica. Pasek jest nowka, a moze to wina plynu moze jest przepracowany? A moze oompa nie przepuszcza tylko sie zaciera? Prosze o porade i pozdrawiam.
[ Dodano: 2017-12-30, 11:10 ]
Zakupilem 2l plynu w aso przeplukalem uklad zalalem i nic sie nie zmienilo zauwazylem ze podczas krecenia kolo pasowe pompy wspomagania blokuje sie na ulamek sekundy czyzby pompa sie zacierala? Nie wydaje zadnych dziwnych dzwiekow 😒 ktos tu zyje na tym forum wogole?
[ Dodano: 2017-12-30, 11:10 ]
Zakupilem 2l plynu w aso przeplukalem uklad zalalem i nic sie nie zmienilo zauwazylem ze podczas krecenia kolo pasowe pompy wspomagania blokuje sie na ulamek sekundy czyzby pompa sie zacierala? Nie wydaje zadnych dziwnych dzwiekow 😒 ktos tu zyje na tym forum wogole?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 127
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Saint germain sur Morin
Na postoju pasek jest napiety ale podczas pracy siknika konajaca rolka powoduje drgania napinacza i chwilowy brak naciągu paska a to z kolei uslizg na kole pompy.To tylko jedna z teorii i wcale nie musi byc trafna.Najlepiej zwal pasek i wez rolke w rece bedziesz slyszal czy nie chromoli i czy jej nie blokuje.
[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-01-04, 22:38 ]
Popraw posta, ponieważ ciężko go się czyta
.
[ Komentarz dodany przez: mat1324: 2018-01-04, 22:38 ]
Popraw posta, ponieważ ciężko go się czyta

Ostatnio zmieniony 05 sty 2018, 20:45 przez leon0376, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 127
- Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A8 D3
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 ARS 299KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Saint germain sur Morin
Post poprawiony.Powod to francuska trzcionka w telefonie a nie przeczytalem po napisaniu bo sie spieszylem.
Ps. matt1324
Nie powinno przypadkiem być napisane"bo ciężko się go czyta"
[ Dodano: 2018-01-05, 20:55 ]
Ps. matt1324
Nie powinno przypadkiem być napisane"bo ciężko się go czyta"

[ Dodano: 2018-01-05, 20:55 ]
Dlatego pisalem że najlepiej rolke do reki a jak pasek bedzie zwalony to kolem pompy rowniez mozna przekręcić.Moze coś da się wyczuć.Grabol pisze:A moze rolka skacze bo pompa staje i skacze tylko podczas krecenia kolami
Panowie problem rozwiazany wymiana pompy wspomagania zalatwila sprawe a tak przy okazji dojscie jest masakra nikomu nie zycze podobnej naprawy a czlowieka ktory zastosowal sruby mocujace kolo pasowe i sama pompe rozstrzelalbym 😒 klucz wchodzi na pol cm mze nawet nie straszne plytkie i to jakies nietypowe gwiazdki 😞