Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Przepływomierz powietrza - montaż mocniejszego

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 05 sty 2018, 10:32

Jest firmy Hitachi lecz na eBay.de nigdzie nie ma, jest tylko Pierburg.

[ Dodano: 2018-01-05, 10:32 ]
Dodatkowo widzę ze Pierburg jest o wiele droższy.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 05 sty 2018, 12:10

Pierburg chyba był ori ogólnie :) Cena taka jego jest. Trzeba złapać się za kieszeń lub do tunera aby softowo ją wyłączył.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 05 sty 2018, 12:10

Kolega tobi71 chce wymienić przepływomierz na taki sam jak fabryczny. W przedlifcie stosowano przepływkę z literką K na końcu, a po lifcie już z N. Z tego co wiem, to fabrycznie było montowane HITACHI.

Obrazek

Edit:
Poszukaj HITACHI 2505058 <okok>.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 05 sty 2018, 12:24

Dokładnie taki jest. Na eBay jest za 79 &#8364;. Zaraz zamawiam, mam konto eBay plus wiec jest szybka i darmowa wysyłka. Jak nie będzie poprawy natychmiast odsyłam z powrotem.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 05 sty 2018, 12:36

Pytanie czy to wina na 101% przepływki :)

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 05 sty 2018, 12:47

Mialem trochę czasu ostatnio więc do VCDS siadalem często. Porobilem logi, porobilem zrzuty ekranu, porobilem wykresy, popatrzyłem i wiem że w chwili kiedy zaczynam jechać oraz przy szybszym przyspieszaniu zapotrzebowanie na powietrze w bloku pomiarowym autko potrzebuje swojej dawki powietrza a zadana wartosc jest o 50% miejsza od wymaganej, dodatkowo na biegu jałowym autko chce 360 jednostek a dostaje 480 jednostek.

[ Dodano: 2018-01-05, 12:47 ]
Podczas przyspieszania auto jest strasznie mulowate.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 05 sty 2018, 12:59

Na bieg jałowy się nie patrz :) Masz loga 003 dynamicznego aby go ocenić ?

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 05 sty 2018, 13:05

Oczywiście że mam, po południu dodam linka. Z chęcią dowiem się co jest grane.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 05 sty 2018, 13:09

To podeślij i zobaczymy a dla testu daj w przeplywkę diodę pół przewodnikową. I będzie taka lekka diagnoza czy przepływka czy coś innego

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 05 sty 2018, 15:41

Logi z przepływki, na drugim logu widać jak po dodaniu gazu i osiągnięciu obrotów do 1300-1400 przepływomierz osiąga dziwną wartośc 1192 jednostek a przepływka dostarcza mu tylko 50% tego i na tym się zawiesza.

http://vaglogi.pl/log-003_1hvr14.html

http://vaglogi.pl/log-003_011_j6vfL3.html
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 05 sty 2018, 15:58

A może masz swoją brudną ? No fakt minimalnie na dynamicznym zaniża wartości. Może masz brudną. Przeczyść np IPA i zobacz czy jest poprawa. Jezyk masz wykrecany wiec wykrec i spryskaj ipa go.

[ Dodano: 2018-01-05, 15:53 ]
Sprawdzanie przepływki na jałowym to jest marne bo czesto jest co innego niż realnie.

[ Dodano: 2018-01-05, 15:58 ]
A dynamiczny 011 ?

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 05 sty 2018, 16:15

Dynamiczny 11 dodałem przy okazji, turbina jest ok. Przepływkę dziś wyjąłem i spryskałem, nic nie pomogło.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 05 sty 2018, 16:16

Ten co dałeś nie jest dynamicznym logiem 11 :)

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 661
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 05 sty 2018, 16:23

Innego nie mam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 05 sty 2018, 16:49

A dasz radę zrobić ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga