Miałem Skodę Octavię. Przy 180 tys po jakichś 2 latach zaczęła skrzynia wyć i skończyło się wymiana. Manualna!!
Nie wspominam już o wymianach sprężarek klimy jeszcze na gwarancji złej zbieżności kół tylnych które 3 różne ASO uznawały za dobrą.
Komedia trochę.
Ale tutaj widzę że C6 audi też ma wiele problemów...
Inwestycja w a6 c5
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 674
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
No wiadomo jakby się kupiło a6 c6 to pakiet startowy trzeba wykonać. No a dalsza eksploatacja to swoja drogą bo kto wie co w c6 się może sypnąć. Ale zawsze to model wyższy 

Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- kiler22
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
oczywiście że to wyższy model . Oczywiście że nowocześniejszy , oczywiście że 95% ludzi powie że ładniejszy (oczywiście to kwestia gustu) ale też ceny napraw części itp są z odpowiednio wyższej półki
Tak jak pisałem - nie znam Ciebie , twoich możliwości finansowych ale widziałem już ładnych kilka samochodów tej klasy co a6 których właściciele wydali wszystkie pieniądze na zakup samochodu (przecież taki super samochód się nie może zepsuć ) a jak coś w nim trzeba było naprawić to było leczenie syfa pudrem i klejenie na super gluta bo kasa się skończyła a naprawa w normalny sposób za droga
Po prostu jeśli uświadomisz sobie że na zakupie samochodu koszta się nie kończą , przeliczysz że jednak będzie Cię stać a dotychczasowy pewnie się znudził
to zmieniaj
aaa pamiętaj że w 95% przypadków to co zakładasz sobie jako pakiet startowy zwiększa się o ok 50-80%
Tak jak pisałem - nie znam Ciebie , twoich możliwości finansowych ale widziałem już ładnych kilka samochodów tej klasy co a6 których właściciele wydali wszystkie pieniądze na zakup samochodu (przecież taki super samochód się nie może zepsuć ) a jak coś w nim trzeba było naprawić to było leczenie syfa pudrem i klejenie na super gluta bo kasa się skończyła a naprawa w normalny sposób za droga
Po prostu jeśli uświadomisz sobie że na zakupie samochodu koszta się nie kończą , przeliczysz że jednak będzie Cię stać a dotychczasowy pewnie się znudził

aaa pamiętaj że w 95% przypadków to co zakładasz sobie jako pakiet startowy zwiększa się o ok 50-80%

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 77
- Rejestracja: 30 wrz 2014, 12:48
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bydgoszcz
A6 C5 jest bardzo wdziecznym autem jesli sie je serwisuje na bieżąco. W innym przypadku potrafi ostro zdenerwować. Kwestia wkładu pienieżnego, tak jak koledzy wyżej, zależy jakie są oczekiwania właściciela/portfel i ile ma zamiar jezdzic autem. Z drugiej strony nie lubie sprzedawac auta niesprawnego, gdyż potem wcielamy sie w role kupującego i mamy oczekiwania, że auto bedzie w bardzo dobrym stanie.
Od siebie dodam, że sprowadziłem swoją C5 w końcówce 2014 roku i od tamtej pory na różne naprawy, filtry, oleje + LPG poszlo lekko 10k. Co ciekawe nadal jeszcze troche rzeczy mam do poprawki, ale to są już pierdoły. Na samym końcu zostanie ruda, bo zaczyna już ostro szaleć, gdyż od 2 lat nie garażuje już auta.
Od siebie dodam, że sprowadziłem swoją C5 w końcówce 2014 roku i od tamtej pory na różne naprawy, filtry, oleje + LPG poszlo lekko 10k. Co ciekawe nadal jeszcze troche rzeczy mam do poprawki, ale to są już pierdoły. Na samym końcu zostanie ruda, bo zaczyna już ostro szaleć, gdyż od 2 lat nie garażuje już auta.
Było - A6 C5 Avant 2000 1.8T
Teraz - Seat Leon 5F 2019 Xcellence 1.5 TSI
Będzie/kolejne - na pewno Audi
Teraz - Seat Leon 5F 2019 Xcellence 1.5 TSI
Będzie/kolejne - na pewno Audi
