Masz instrukcje wymiany wtrysków
< link >. Wszystko jest tam dokładnie opisane. Ogólnie wtryski muszą wrócić na te same miejsca, z których zostały wyciągnięte. Trzeba pilnować momentu dokręcania, aby ich nie przeciągnąć. Osłona wtryskiwacza musi być dokładnie oczyszczona wraz miejscem gdzie przylega do pokrywy zaworów, aby potem nie sączył się olej. Oczywiście warto zaślepić wszystkie otwory od przewodów czy wtrysków, aby nie dostał się tam żaden brud, ponieważ w tym przypadku czystość to podstawa. Warto też pilnować nakrętek, ponieważ jak wpadną do głowicy, to nie będzie wesoło. Z mechanikiem do klucza doczepiliśmy magnes neodymowy, który bez problemu utrzymywał wszystkie nakrętki na raz

. Oprócz miedzianej podkładki należy wymienić jeszcze dwa oringi (jeden na powrocie i drugi na środku wtrysku). Wtrysk, który ma przedmuch najczęściej trudniej wychodzi, więc warto zaopatrzyć się w ściągacz bezwładnościowy albo chociaż go zrobić na szybko. Mojemu mechanikowi zajęło to niecałe 10 minut i był gotowy

.