Pierwsza wymiana po 70 tys w multi i sa drobne opiłki.
Pierwsza wymiana po 70 tys w multi i sa drobne opiłki.
Witam jak w temacie Pierwsza wymiana po 70 tys w multi i sa drobne opiłki czy to normalne?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 846
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przecież są dwa filtry oleju: jeden na zewnątrz, a drugi w środku. Ten drugi wymienia się tylko podczas remontu skrzyni, ale pierwszy można spokojnie wymienić. Minimalne opiłki mogą się pojawić, ponieważ jest to naturalne zużycie skrzyni.
Wymienialny filtr oleju:
![Obrazek]()
Filtr ma oznaczenie 0AW 301 516 H i w ASO kosztuje ok. 150 zł. Warto też wymienić dwa oringi rurek dochodzących do niego. Mają one taki sam numer i potrzebne są dwie sztuki: N 906 660 03 (cena ok. 8 zł za sztukę). Filtr znajduje się z lewej strony skrzyni:
Według instrukcji należy również wymienić trzy śruby mocującego go, ale je można odpuścić
. W razie czego mają numer WHT 003 157 i jedna kosztuje 3,5 zł.
Schemat montażowy < link >.
Drugi filtr (wewnątrz skrzyni) wygląda tak:
![Obrazek]()
Wymienialny filtr oleju:
Filtr ma oznaczenie 0AW 301 516 H i w ASO kosztuje ok. 150 zł. Warto też wymienić dwa oringi rurek dochodzących do niego. Mają one taki sam numer i potrzebne są dwie sztuki: N 906 660 03 (cena ok. 8 zł za sztukę). Filtr znajduje się z lewej strony skrzyni:
Według instrukcji należy również wymienić trzy śruby mocującego go, ale je można odpuścić

Schemat montażowy < link >.
Drugi filtr (wewnątrz skrzyni) wygląda tak: