Stuki A4 B5
Stuki A4 B5
Witam.
Problem dotyczy auta żony, czyli A4 B5.
Jakiś czas temu pojawiły się dosyć głośne stuki na nierównej drodze. Zawieszenie całe nowe, wszystkie wahacze itp, na maglownicy praktycznie brak luzów. Na nierównej drodze tłucze jak by ktoś młotkiem w ścianę grodziową napier.alał. No wszystko już posprawdzłem i nie mam pojęcia skąd może tak stukać. Dokręcenie magla też sprawdziłem i już nie mam pomysłu. Może ktoś coś podpowie?
Problem dotyczy auta żony, czyli A4 B5.
Jakiś czas temu pojawiły się dosyć głośne stuki na nierównej drodze. Zawieszenie całe nowe, wszystkie wahacze itp, na maglownicy praktycznie brak luzów. Na nierównej drodze tłucze jak by ktoś młotkiem w ścianę grodziową napier.alał. No wszystko już posprawdzłem i nie mam pojęcia skąd może tak stukać. Dokręcenie magla też sprawdziłem i już nie mam pomysłu. Może ktoś coś podpowie?
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 962
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
elwarka1, sprawdzaj wsio jeszcze raz a jak mało to kolejny i kolejny aż do skutku.
Teraz takie rzeczy robią że już nowe jest uszkodzone, więc nie sugeruj się do końca tym że nowe albo że ładnie wygląda.
Teraz takie rzeczy robią że już nowe jest uszkodzone, więc nie sugeruj się do końca tym że nowe albo że ładnie wygląda.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
Wydaje mi się jednak, że stuki pochodzą od maglownicy, choć dziwne bo nie wiem jak to możliwe, ale praktycznie nie ma luzów. Ale w ramach testu skreciłem ja trochę na śrubie regulacyjnej i stuki ustały, ale kierownica zaczęła chodzić ciężko. Chyba czeka mnie regeneracja magla. Choć nie mam pojęcia jak ta listwa zębata ma luz skoro na kierownicy ich brak i wycieków też nie ma. Co tam tak tłucze w tej przekładni?