[ A6 C5 Allroad] Problem po adaptacji zawieszenia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 mar 2011, 23:26
- Lokalizacja: Piła
[ A6 C5 Allroad] Problem po adaptacji zawieszenia
Witam, mam do Was wielką prośbę o poradę.
W allroadzie wymieniałem kpl. zawieszenie (miechy), wszystko było OK ładnie pracował na poszczególnych poziomach. Jednak we Wrocławiu gdzie miałem robione zawieszenie nie przeprowadzili adaptacji zawieszenia. Dałem samochód do innego "serwisu" (trochę za daleko było jechać do Wrocławia) i teraz auto stoi dużo niżej - na 2 poziomie odległość od środka piasty do błotnika ok. 36,5 cm. Czy idzie jeszcze coś z tym zrobić?
I jeszcze jedna sprawa - kompresor. Trochę zaczął głośno pracować i max. ciśnienie jakie mi podano to w granicach 6 bar. Czy już zamawiać kompresor, czy jeszcze trochę pożyje?
W allroadzie wymieniałem kpl. zawieszenie (miechy), wszystko było OK ładnie pracował na poszczególnych poziomach. Jednak we Wrocławiu gdzie miałem robione zawieszenie nie przeprowadzili adaptacji zawieszenia. Dałem samochód do innego "serwisu" (trochę za daleko było jechać do Wrocławia) i teraz auto stoi dużo niżej - na 2 poziomie odległość od środka piasty do błotnika ok. 36,5 cm. Czy idzie jeszcze coś z tym zrobić?
I jeszcze jedna sprawa - kompresor. Trochę zaczął głośno pracować i max. ciśnienie jakie mi podano to w granicach 6 bar. Czy już zamawiać kompresor, czy jeszcze trochę pożyje?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wa-Wa
- Kontakt:
ustawili Ci o prawie 4cm za nisko.. powinno być 40,2cm na drugim poziomie.
Najlepiej samemu zakup sobie kabelek do vagowania (koszt z 50-100zł), to podeślę Ci informacje, jak przeprowadzić kalibrację prawidłowo, nie jest to skomplikowane.
Co do kompresora, to może to być jego powolny koniec, ale ja bym się nie spieszył z zakupem nowego.
Najlepiej samemu zakup sobie kabelek do vagowania (koszt z 50-100zł), to podeślę Ci informacje, jak przeprowadzić kalibrację prawidłowo, nie jest to skomplikowane.
Co do kompresora, to może to być jego powolny koniec, ale ja bym się nie spieszył z zakupem nowego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 mar 2011, 23:26
- Lokalizacja: Piła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 mar 2011, 23:26
- Lokalizacja: Piła
Znalazłem instrukcję jak przeprowadzić adaptację - już zrobiłem. I teraz jest super - 40,5 cm odstęp od piasty do błotnika na wszystkich kołach. Tylko czy mogłem ustawiać każde koło osobno aby wyrównać samochód? Nic nie namieszało się w sterowniku? Fakt, że latałem z miarą i wprowadzałem poszczególne koła inaczej od 402 do 380, ale na razie wszystko gra - przejechałem 50 km na różnych ustawieniach i żadnych błędów nie ma.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 mar 2009, 10:58
- Lokalizacja: Gdynia
Dołaczam się do prośby jak przeprowadzić kalibrację krok po kroku , mam wymieniony miech z przodu , wyjęty i wyczyszczony kompresor , wygląda na to , że reanimacja się udała i trzyma ciśnienie , nie słyszę też syczenia z żadnego miecha. Przez parę dni było ok , ale znowu zaczął fiksować niby trzyma poziom , ale po nocy dopompowuje , np. jak był na 2 poziomie to po włączeniu pokazuje 1 poziom i dopompowuje , potem jest ok. jak jeżdżę to też trzyma , tyle że kompresor dość często ( tak mi się wydaje ) się włącza .
Znalazłem poszczególne wartości w mm dla każdego poziomu , ale nie wiem jak dokładnie zrobić kalibrację. Poza tym mam jeszcze błąd 01772 czy to też może powodować dziwne zachowanie?
Znalazłem poszczególne wartości w mm dla każdego poziomu , ale nie wiem jak dokładnie zrobić kalibrację. Poza tym mam jeszcze błąd 01772 czy to też może powodować dziwne zachowanie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 02 lis 2008, 00:03
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 170KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wa-Wa
- Kontakt:
johnny-bravo, 01772 to jedyny błąd, który się pojawia? często jest? Podnosiłeś samochód bez trybu podnośnika? Jeżeli siada cały samochód, to wydaje mi się, że będziesz miał problem z zaworem przy rozdzielaczu.
link do kalibracji zawieszenia:
download.htm?id=10633
link do kalibracji zawieszenia:
download.htm?id=10633
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 mar 2009, 10:58
- Lokalizacja: Gdynia
Witam,
Podpinam się do tematu, również mam problem z adaptacją.
U mnie wygląda to w ten sposób, że samochód stoi dość krzywo (lewa strona do prawej) i chciałem wprowadzić korektę zawieszenia poprzez wykonanie adaptacji, ale niestety nie mogę jej zakończyć.
Na pierwszym kole oraz drugim wpisuję zmierzone wartości i wszystko jest ok test potem save mogę zapisać wprowadzone dane, ale po przejściu na 3 koło za każdym razem wyskakuje mi error w tych górnych 4 oknach vcdsa.
Sprawdziłem czy jeśli wprowadzę standardowe nastawy sterownika podczas adaptacji czyli 402 czy uda się wtedy zakończyć adaptację, i w tej sytuacji adaptacja została zakończona pomyślnie, ale auto nadal stoi krzywo.
Czy mógłbym prosić Was o pomoc co robię źle.
Z góry dziękuję za pomoc
Podpinam się do tematu, również mam problem z adaptacją.
U mnie wygląda to w ten sposób, że samochód stoi dość krzywo (lewa strona do prawej) i chciałem wprowadzić korektę zawieszenia poprzez wykonanie adaptacji, ale niestety nie mogę jej zakończyć.
Na pierwszym kole oraz drugim wpisuję zmierzone wartości i wszystko jest ok test potem save mogę zapisać wprowadzone dane, ale po przejściu na 3 koło za każdym razem wyskakuje mi error w tych górnych 4 oknach vcdsa.
Sprawdziłem czy jeśli wprowadzę standardowe nastawy sterownika podczas adaptacji czyli 402 czy uda się wtedy zakończyć adaptację, i w tej sytuacji adaptacja została zakończona pomyślnie, ale auto nadal stoi krzywo.
Czy mógłbym prosić Was o pomoc co robię źle.
Z góry dziękuję za pomoc
tak zrobię, jeszcze dziś
[ Dodano: 2017-12-12, 20:52 ]
Adaptacja zrobiona nastawy zmieniałem co 10mm max i udawało sie skończyć, ale ni ciut ciut nie wiem jak ustawić zawieszenie aby auto stało równo.
Być może jest to dla mnie zbyt skomplikowane
Jeśli byłby ktoś tak miły i wytłumaczył jak "koniowi" jak to zrobić będę wdzięczny, bardzo
Chyba że byłby ktoś z kujawsko pomorskiego, kto pomógłby laikowi w tej kwestii ?
[ Dodano: 2017-12-12, 20:52 ]
Adaptacja zrobiona nastawy zmieniałem co 10mm max i udawało sie skończyć, ale ni ciut ciut nie wiem jak ustawić zawieszenie aby auto stało równo.
Być może jest to dla mnie zbyt skomplikowane
Jeśli byłby ktoś tak miły i wytłumaczył jak "koniowi" jak to zrobić będę wdzięczny, bardzo
Chyba że byłby ktoś z kujawsko pomorskiego, kto pomógłby laikowi w tej kwestii ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga