Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] Chiptuning 2.0TDI

Silniki wysokoprężne
slater7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 12 kwie 2015, 00:40
Lokalizacja: Czeladz/UK

Post autor: slater7 » 14 kwie 2015, 17:45

A panowie robil ktos 2.0 CAHA ? Posiadam takowa...i tak sie zastanawiam czy jej nie dlubnac...DPF poki co jest ok takze raczej bym zostawil...rozumiem ze powinno kolo 200KM wyskoczyc...z czego czytalem to w moim silniku szalu ni ma z wtryskami...

Raf2pp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 17 kwie 2017, 10:36
Lokalizacja: Oudenaarde

Post autor: Raf2pp » 09 paź 2017, 08:10

moje a6 2005 2.0 140 km PD dostało: nowy rozrząd, napęd pompy, swiece, przeglad pompowtrysków (jeden zregenerowany) sprzęgło i dwumas

wgrane mapki na 170 km i moge powiedziec e teraz Audi to jee Audi :D

imm3

Post autor: imm3 » 15 paź 2017, 12:50

Duża roznica na dynamice?

BartekL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 14 wrz 2016, 23:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BartekL » 19 paź 2017, 15:43

Czuć różnicę :)

Lookash19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 paź 2017, 20:46
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Lookash19 » 26 lis 2017, 22:21

Koledzy powiedzcie proszę czy przy zmianie turbo w silniku BLB z 140konia na BRD dużo jest zabawy? Ktoś napisał, że pasują praktycznie P&P, mnie jednak zastanawia zawór sterowania zmienną geometrią, otóż na gruszce od BRD widziałem wtyczkę na podpięcie kostki. W BLB tego nie ma... Może któryś z kolegów dysponuje jakąś fotorelacją z takiej modyfikacji???

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 26 lis 2017, 23:03

Pasuje P&P. Nie musisz nic podpinac do tej wtyczki normalnie wezyk podpinasz do krucca. Ale przed zamontowaniem komplet uszczelek erlinga. No i korekta by sie przydala.

Lookash19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 paź 2017, 20:46
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Lookash19 » 09 gru 2017, 14:27

znalazłem uszczelki od 1.9tdi, czy będą Waszym zdaniem pasowały?
i druga sprawa - kilka osób oferuje turbiny bez nastawnika, ale zapewne króćca nie będzie wtedy w zestawie?...
w kwestii korekty czy jest to konieczne od razu?? bo chcę zrobić wirusa ale turbinę zmieniłbym w ciągu miesiąca a chip zapewne dopiero w kwietniu/maju...?

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 10 gru 2017, 12:10

Nie rozumiem Cię ? BRD ma gruszkę a nie nastawnik. GTB turbiny mają nastawnik. Korekta pod inne turbo przydała by się aby nawet zrobić mapę N75 i mapę doładowania turbiny. Jak jest sama turbina bez gruszki to nie warto brać bo gruszka kosztuje jakieś 300 + i zostanie Ci jeszcze jej regulacja.

Lookash19
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 19 paź 2017, 20:46
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Lookash19 » 18 lut 2018, 19:44

to zapytam jeszcze odnośnie dołożenia drugiego intercoolera. czy ic od a4b6 będzie pasował bez przeróbek czy trzeba coś modyfikować? mam okazję nabyć taki po znajomości w dobrej cenie i zacząłem się nad tym zastanawiać. centralny raczej sobie daruję z powodu większej ceny i zachodu z montażem. a jak to jest w kwestii prawego ic? wystarczy podpiąć węże? czy mocowania fabryczne i średnice montażowe będą pasowały??

[ Dodano: 2018-02-18, 19:44 ]
Koledzy zastanawiam się nad dołożeniem prawego intercoolera od a4b7. Zdemontowałem zderzak i wydaje mi się, że powinien pasować plug&play. Zastanawia mnie tylko rezonator - czy trzeba bo przenieść czy wywalić zupełnie? I czy trzeba zaślepić ewentualnie jego połączenie z rurą prowadzącą do lewego IC? Czy ktoś już wykonywał takie modyfikacje i może powiedzieć co i jak się robi? Nie chcę montować IC centralnie zwłaszcza, że świeżo wymieniam lewy na nowy NRF. dzięki za odpowiedzi.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 21 lut 2018, 09:26

W jakim celu chcesz pogorszyć jeszcze przepływ chłodzonego powietrza ? Masz 2 głowice ? Nie więc to nie ma sensu chcesz dobrze dajesz centralny IC

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga