
Drgania-wibracje na nadwoziu
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 669
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
W moim przypadku brakuje tego wału, wiec muszę isc dalej i kombinować co innego.
[ Dodano: 2017-12-07, 12:23 ]
Dziś wymieniam gumy stabilizatora, stabilizatory, jutro drążki kierownicze i końcówki drążków. Moze nic to nie zmieni ale bede przekonany ze to nie to.
[ Dodano: 2017-12-07, 12:23 ]
Dziś wymieniam gumy stabilizatora, stabilizatory, jutro drążki kierownicze i końcówki drążków. Moze nic to nie zmieni ale bede przekonany ze to nie to.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 669
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
U mnie przy multitronicu jest wiekszy luz z prawej jak z lewej strony. Przeguby nowe a luz na flanszy został stary.
[ Dodano: 2017-12-08, 12:08 ]
Wydaje mi sie że długość polosi jest identyczna z lewej jak i z prawej strony.

[ Dodano: 2017-12-08, 12:08 ]
Wydaje mi sie że długość polosi jest identyczna z lewej jak i z prawej strony.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Mam na myśli ten wałek
Przegub wymieniałem bo też miał luz.
Prawa flansza ma u mnie znaczny luz, to na nią padło pierwsze podejrzenie gdy zaczął się problem drgań. Później oglądał to spec od ASB, stwierdził, że jest w normie.
Jaki jest tam dopuszczalny luz osiowy/promieniowy i jak można się go pozbyć?

Prawa flansza ma u mnie znaczny luz, to na nią padło pierwsze podejrzenie gdy zaczął się problem drgań. Później oglądał to spec od ASB, stwierdził, że jest w normie.
Jaki jest tam dopuszczalny luz osiowy/promieniowy i jak można się go pozbyć?
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 669
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Wczoraj po wymianie gum stabilizatora odpaliłem auto aby wyjechać z garażu, na kierownicy i siedzeniu kierowcy było odczuwalne silne mrowienie. Na dworze jest zimno, może to jakiś odbój lub guma traci swoje włąściwości i doprowadza do takich drgan.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm