Jak pozbyć się EDS - proste, wyjmij bezpiecznik od ABS'u i po sprawie, ale będzie tylko gorzejBlade05 pisze:Może jest jakiś bezpiecznik od EDS albo systemu który za to odpowiada
Co do skrzyni to moim zdaniem najbardziej dostaje w kość jak się zwalania i musi rozłączyć napęd a zaraz wciśnie się gaz to znowu jest załączanie i wtedy tarcze się grzeją :P
Ja ostatnio zrobiłem 3 rundy na śniegu po ok 4-5min każda, przeplatane ok 10min postojami z włączonym silnikiem na P w celu schłodzenia oleju w silniku i samej skrzyni. Olej w skrzyni miał max z 90*C więc luzik... ale co innego tarcze...
Po 3ciej rundzie skrzynia nieco zgłupiała bo zatrzymałem się (po jeździe nie tipie) i wyświetlała ze jest na 2-ce, a nie 1-cePrzerzuciłem na P i z powrotem na tipa i było już ok




Skrzynia na P się średnio chłodzi, jest w niej dużo niższe ciśnienie, niż na D, lepiej, pojeździć chwilkę na D, z niskimi rpm, niż zostawić ją na kilka min. na P.
[ Dodano: 2013-01-21, 23:55 ]
Nie mylimy się, St.John sprawdził nawet i niestety - w C5 ESP to ESP, i ASR wyłączany jest równocześnie z ESP, jednym krótkim naciśnięciem przycisku ESP.Adam84 pisze:Panowie myślę, że nieco się mylicie.
[ Dodano: 2013-01-21, 23:57 ]
Oj ja też, szczególnie w takim jak Twoje wydaniu, wpadłbyś kiedyś cupejką na spotajmm pisze: Wolę quattro w b3
