Witajce

Kolejny nietypowy problem z moją S6

Przy depnięciu gazu do oporu skrzynia przechodzi w tryb awaryjny oświeca sie abs i esp wykrzykniki na FISie itp. Sprawdziłem na luzie czy problem dalej występuje okazało się że tak. Ale dostrzegłem że w okolicach 5.5 tyś obrotów ładowanie drastycznie wzrasta na 16V. Po zmierzeniu miernikiem wyszło 18V. Znajomy elektryk przepatrzył mi alternator wymienił łożyska i regulator napięcia. Niestety problem dalej został, wymieniłem akumulator na nowy z Centry 100Ah ponieważ stary był 10 letni i 72ah tylko. Dalej to samo. Myślicie że to wina chińskiego regulatora? Jest założony firmy CQ na poniedziałek będe miał oryginalny z Boscha. Diody w alternatorze sprawdzone miernikiem są ok. Do alternatora przychodzą 3 kable. Jeden główny drugi cienki przykręcany na śrubę i trzeci wciskany na konektor. Czytałem po forum że może to być że na jednym z kabelków jest zaniżone napięcie akumulatora i wtedy regulator puszcza więcej prądu. Co o tym myślicie?