[Tip+Q] Jak powinien działać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jeśli nie można bez przycisku, to lewarek będzie stawiał opór i tyle. Jak trochę pojeździsz automatem, to manuala już nie będziesz chciał .
Nie przestrasz się, gdy skrzynia będzie trochę ospała i nie będzie chętna do przyspieszania. Jest to normalne, gdy wcześniej jeździłeś mało dynamicznie. Gdy pojeździsz trochę agresywniej, to nagle dostanie kopa i będzie taka aż znów nie zaczniesz jeździć jak dziadek .
Nie przestrasz się, gdy skrzynia będzie trochę ospała i nie będzie chętna do przyspieszania. Jest to normalne, gdy wcześniej jeździłeś mało dynamicznie. Gdy pojeździsz trochę agresywniej, to nagle dostanie kopa i będzie taka aż znów nie zaczniesz jeździć jak dziadek .
- Takitam94
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 15 paź 2017, 16:00
- Imię: Mateusz
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków / Jarosław
Właśnie odebrałem autko po regeneracji skrzyni CSF Lublin. Jeszcze za wiele nie jezdzilem ale wszystkie problemi minely jak na razie. Jeszcze do 3000km musze u nich olej wymienic, taki warunek gwarancji. Wymiana statyczna 500zł. Przed regeneracja byłem tez w ASB Płocheć no ale jak kolega pisał, terminy na Styczen dopiero a moja juz padala :D
ALLROAD
WAUZZZ4F5N076873
WAUZZZ4F5N076873
Czyli zapłaciłeś 5 tyś za regenerację, ale zwykła wymiana oleju kosztuje 500 zł. Dobrze zrozumiałem?Takitam94 pisze:Właśnie odebrałem autko po regeneracji skrzyni CSF Lublin. Jeszcze za wiele nie jezdzilem ale wszystkie problemi minely jak na razie. Jeszcze do 3000km musze u nich olej wymienic, taki warunek gwarancji. Wymiana statyczna 500zł. Przed regeneracja byłem tez w ASB Płocheć no ale jak kolega pisał, terminy na Styczen dopiero a moja juz padala :D
- Takitam94
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 15 paź 2017, 16:00
- Imię: Mateusz
- Moje auto: Allroad C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków / Jarosław
Tak zapłacilem 5 za regeneracje skrzyni razem z konwerterem, ale po regeneracji musze u nich jeszcze raz wymienic olej statycznie po przejechaniu nie wiecej niz 3000 km bo inaczej gwarancja bedzie nie wazna. Gwarancja 6 mies na skrzynie i płyte sterujaca, 12 mies na konwerter.
Teraz czeka mnie wymiana statyczna ale mysle ze za jakies 2000km to zrobie, koszt 500zl.
Wymiana dynamiczna kosztuje tam 1500 jakby ktos byl ciekaw
Teraz czeka mnie wymiana statyczna ale mysle ze za jakies 2000km to zrobie, koszt 500zl.
Wymiana dynamiczna kosztuje tam 1500 jakby ktos byl ciekaw
ALLROAD
WAUZZZ4F5N076873
WAUZZZ4F5N076873
Mam nadzieję że będziesz zadowolony z naprawy.Takitam94 pisze:Tak zapłacilem 5 za regeneracje skrzyni razem z konwerterem, ale po regeneracji musze u nich jeszcze raz wymienic olej statycznie po przejechaniu nie wiecej niz 3000 km bo inaczej gwarancja bedzie nie wazna. Gwarancja 6 mies na skrzynie i płyte sterujaca, 12 mies na konwerter.
Teraz czeka mnie wymiana statyczna ale mysle ze za jakies 2000km to zrobie, koszt 500zl.
Wymiana dynamiczna kosztuje tam 1500 jakby ktos byl ciekaw
Ja miałem z nimi do czynienia w 2 autach i skończyło się to nieciekawie...
Chodzi mi o CSF czyli Centrum Samochodów Francuzkich.
Ogólnie zajmują się wszystkim:)
A tak naprawdę nie znają się na niczym.
U mnie konwenter umarł a Oni stwierdzli że jest galanto i można jeżdzić.
Nie Polecam
Zapytaj się jakim olejem zalali Ci skrzynie.
Mi proponowali zamiennik i podziękowałem
Pozytywne komentarze sami sobie w sieci wystawiaja:)
Swego czasu z jednego adresu ip leciały
Jak będziesz miał problemy z autem (poza skrzynią;))Takitam94 pisze:Będzie jak będzie, poki co jest dobrze, nie mogłem czekac do stycznia na naprawe w innym serwisie. Kazdy serwis ma dobre i zle opinie, ja poki co nie mam zdania o nich, zrobili, jezdzi i czas pokaze
Znam gościa (okolice Lublina) który zna się wyjątkowo na c6.
Często diagnozę wystawiał mi telefonicznie i się nie mylił.
Ostatnio poległym na nieorginalny zbiorniczku płynu chłodniczego
Co skutkowało brakiem grzania na biegu jałowy.
A inni fachmani obstawiali UPG bądź głowice.
Na jakimś portalu motoryzacyjnym (artykuł na temat jazdy z automatem) wyczytałem iż należy zaciągnąć ręczny w takiej sytuacji i zostawić na D ponieważ na P tarczki sprzęgłowe się zużywają.....mat1324 pisze:Gdy zatrzymujesz się na dłużej (ponad kilka minut) np. w długim korku, przed przejazdem kolejowym, to możesz przełączyć skrzynię na P, ponieważ po co męczyć nogę .
Jak to w końcu jest?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 103
- Rejestracja: 28 sie 2013, 21:29
- Lokalizacja: Pomorze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Dziennikarz miał do napisania artykuł, więc napisał, a może wcale nigdy nie jeździł automatem .tomasz86 pisze:Na jakimś portalu motoryzacyjnym (artykuł na temat jazdy z automatem) wyczytałem iż należy zaciągnąć ręczny w takiej sytuacji i zostawić na D ponieważ na P tarczki sprzęgłowe się zużywają.....
Moje Audi od 3 tygodnie robi tylko trasę dom-praca (1.6km w jedną stronę). Zauważyłem, że coraz częściej lekko falują obroty (podczas spokojnej jazdy, z gazem lub bez). Podczas jazdy na odpuszczonym gazie i bez wciśniętego hamulca skrzynia zachowuje się dziwnie: tak jakby co chwilkę próbowała wrzucić bieg i go wypiąc (takie cykliczne delikatne szarpnięcia przód tył. Jakbym delikatnie naciskał hamulec). Czasem na zimnym silniku jak dodam mocniej gazu, to mam wrażenie, że silnik trzyma stałe obroty, a auto przyspiesza (albo obroty delikatnie rosną, a auto przyspiesza). Dodatkowo zmiana biegów następuje przy ok 3 tyś obrotów (czasem przy niższych). Przy niektórych zmianach biegów (3 i wyżej) mam wrażenie że wrzuca bieg 2 razy z rzędu (pokazuje mi poprzedni bieg, a czuje że wrzucił wyższy, a zaraz zmienia i pokazuje wyższy). Dziś zrobiłem nim trasę ok 15 km z prędkością 150-180 km/h. Nadal było widać lekkie falowanie i szarpania. Dodatkowo podczas jazdy zacząłem czuć zapach gorącego metalu. Nie wiem czy z ogrzewania czy może to ślizgające się sprzęgło (falowania obrotów ani gwałtownych skoków nie zauważyłem, ale może ślizgało się, a obroty nie rosły).
Czy jednak mój Tip kończy życie? Za tydzień mam planowaną wymianę oleju, tam gdzie polecał mati (mati, wymieniają tam na oryginały, czy kupić swój?).
Czy delikatna jazda te 1.5 km bardzo szkodzi Audi (silnik czy skrzynia) , czy wielka krzywda mu się nie stanie?
Czy jednak mój Tip kończy życie? Za tydzień mam planowaną wymianę oleju, tam gdzie polecał mati (mati, wymieniają tam na oryginały, czy kupić swój?).
Czy delikatna jazda te 1.5 km bardzo szkodzi Audi (silnik czy skrzynia) , czy wielka krzywda mu się nie stanie?