Drgania-wibracje na nadwoziu
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15143
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Dopiero dzisiaj odebrałem te dobre
. Wymiana w poniedziałek o 10, ponieważ po pierwsze nie miałem tulei, a po drugie mechanik miał dzisiaj imprezę rodzinną i nie miałby czasu na zabawę. Ogólnie mamy sporo rzeczy do zrobienia: olej, filtry, kompletne uszczelnienie wtrysków, rolki i pasek pompy wysokiego ciśnienia (kolektor trzeba zdemontować), tuleje wahaczy.
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15143
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Chodzi Ci o ten post:
Wchodzisz na fotosik.pl i w prawym górnym rogu masz przycisk 'Dodaj zdjęcie'. Wybierasz plik z obrazkiem/zdjęciem, a w następnym kroku wybierasz 'Bez ograniczeń wiekowych' i klikasz 'Zapisz zdjęcie'. Następnie czekasz kilka sekund na załadowanie zdjęcia i zapisanie na serwerze. Później w 'Rodzaj kodów' wybierasz 'Bezpośredni adres do zdjęcia', a w 'Rozmiar zdjęcia' dajesz 'Rozmiar oryginalny'. Poniżej zostanie wygenerowany link, który należy wkleić na forum za pomocą gotowego schematu. Aby go wybrać klikamy w czerwony przycisk z napisem IMG. Wyświetli się wtedy okienko, w które wklejamy link z fotosik.pl i zatwierdzamy OK. Oczywiście można ręcznie, ale po co się męczyć. Forum automatycznie dopasuje zdjęcie, a po kliknięciu w podgląd w poście zostanie ono powiększone do oryginalnego rozmiaru.
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15143
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nie ma różnicy, ponieważ zawieszenie jest takie same
. Tulei dzisiaj nie wymieniłem, ponieważ mechanik miał tylko dla mnie 3,5 godziny, a przy wtrysku, który miał przedmuch trochę nam zaszło, bo nie chciał puścić. Robiliśmy tylko jedną stronę, bo dwa pozostałe wyglądały idealnie. Ogólnie pierwszy raz były wyjmowane, ponieważ na powrotach były jeszcze żółte plomby. Dodam, że mam przebieg 390 tysięcy km
. Tuleje będę wymieniał pod koniec tygodnia, bo wcześniej nie da rady.
- mat695
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 465
- Rejestracja: 26 sty 2017, 19:15
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Wymieniłem tuleje sanek. Dwa przeloty z newralgiczną prędkością trasą na której to testuje wykazały brak drgań! Muszę to jeszcze obserwować, bo jako że to kapryśne drgania to może akurat postanowiły nie objawiać się teraz. Tuleje sanek podobno rozsypywały się w rękach.
Tuleje wahaczy nie były wymienione bo znachor mechaniczny absolutnie nie widział potrzeby ich wymiany (drugi i trzeci to samo stwierdził).
Jeszcze jedno moje odczucie, może subiektywne ale kręciłem się 15 minut by to potwierdzić. Mianowicie czasem miałem przy wrzucaniu dwójki deikatny wyczuwalny na drążku zgrzyt typowy dla wytartych synchronizatorów w skrzyni, przy wrzucaniu trójki było takie mało istotnie przeskoczenie/puknięcie. Te objawy nagle zniknęły i zaczęło chodzić gładko, chociaż nie wiem co ma piernik do wiatraka
Tuleje wahaczy nie były wymienione bo znachor mechaniczny absolutnie nie widział potrzeby ich wymiany (drugi i trzeci to samo stwierdził).
Jeszcze jedno moje odczucie, może subiektywne ale kręciłem się 15 minut by to potwierdzić. Mianowicie czasem miałem przy wrzucaniu dwójki deikatny wyczuwalny na drążku zgrzyt typowy dla wytartych synchronizatorów w skrzyni, przy wrzucaniu trójki było takie mało istotnie przeskoczenie/puknięcie. Te objawy nagle zniknęły i zaczęło chodzić gładko, chociaż nie wiem co ma piernik do wiatraka











