Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[INNY] 1.8t AWT Pali cewki na 1 cylindrze, wywala kontrolkę

Silniki benzynowe
wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 13 lis 2017, 11:55

Ja bym jednak dalej szukał przyczyny. Wentylator i pęd powietrza nie powinny dopuścić do wzrostu (i jeszcze sprawna pompa). Przy dużych prędkościach raczej spodziewałbym się opadającej temperatury. Tak miałem u siebie w 1.8T i mam również teraz w 2.0TDI.

lodzianka82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 16 gru 2016, 11:09
Lokalizacja: Z daleka

Post autor: lodzianka82 » 13 lis 2017, 12:58

Co do oleju... Jak jadę szybko znaczy się od 110km :D, temp wchodzi na 100-102 stopnie. Jak zwalniam i jadę spokojnie, wskaźnik pokazuje po środku zegara oleju. Czyli równo pomiędzy 80-100 stopni. Co mnie jeszcze zdziwiło ostatnio, to jak jestem w trasie, czasami ogrzewanie w kabinie jest gorące jak jasna anielka, czasami leci zimne. Z przednich środkowych kratek potrafi lecieć zimne od strony szyb ciepłe i z tyłu też ciepłe... Podobno termostat ok. Temp wody delikatnie pow 90stopni niezależnie od prędkości-dłuższej jazdy. Wiskoza wymieniona... Jakieś podpowiedzi?

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 14 lis 2017, 23:35

Z Twojego poprzedniego postu wywnioskowałem, że rośnie Ci temperatura płynu. Mój błąd. Jeżeli to dzieje się tak z temp. oleju to nie masz się czym przejmować. Jest to normalne.

lodzianka82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 16 gru 2016, 11:09
Lokalizacja: Z daleka

Logi o które prosiliście

Post autor: lodzianka82 » 18 sty 2018, 13:28

Witam Was ponownie... Przepraszam że tak długo, niestety.. Umawiałam się z ludźmi 4x którzy mogą zrobić logi.. Pomimo iż stawiłam się w umówionym miejscu, każdy z nich stwierdził że najpierw coś tam muszę wymienić (zupełnie inne części) a dopiero później zrobić logi... I nie ściemniam.. Ale udało mi się je zrobić w sb, i dopiero dzisiaj otrzymałam plik na maila. Oto one...
Group A: '033
PreCat O2 Reg PreCat Voltage
TIME -10-10% 0.00-5.00V
STAMP % V
0.01 9.4 1.100

Group A: '033
PreCat O2 Reg PreCat Voltage
TIME -10-10% 0.00-5.00V
STAMP % V
0.01 8.6 1.080
0.37 8.6 1.120
0.79 7.8 1.100
1.28 6.3 0.960
1.78 3.1 1.000
2.19 2.3 1.060
2.59 0.8 1.040
3.09 1.6 1.140
3.49 0.8 1.060
3.89 0.8 1.040
4.31 -0.8 1.020
4.71 -1.6 0.980
5.11 -0.8 0.720
5.51 -1.6 0.780
5.91 -1.6 0.720
6.31 -0.8 0.760
6.71 0.0 0.700
7.12 0.8 0.660
7.52 0.0 0.340
7.92 0.0 1.280
8.32 0.0 1.300
8.74 0.0 1.300
9.12 0.0 1.360

Group A: '115
Engine Speed Engine Load Spec. Boost Actual Boost
TIME 740-6800 RPM 15-175%
STAMP /min % mbar mbar
0.01 1400 103.0 1420.0 1230.0
0.40 1480 106.8 1460.0 1270.0
0.80 1560 112.0 1510.0 1320.0
1.20 1640 118.8 1550.0 1380.0
1.60 1760 127.1 1590.0 1450.0
2.00 1840 142.9 1600.0 1550.0
2.42 1960 155.6 1600.0 1680.0
2.82 2080 165.4 1580.0 1780.0
3.22 2200 160.2 1560.0 1720.0
3.71 2320 154.1 1540.0 1640.0
4.13 2440 151.9 1530.0 1620.0
4.62 2600 151.1 1520.0 1590.0
5.02 2680 150.4 1520.0 1560.0
5.42 2800 151.1 1520.0 1550.0
5.94 2920 152.6 1510.0 1530.0
6.33 3000 154.9 1510.0 1530.0
6.73 3120 157.1 1520.0 1520.0
7.14 3200 157.9 1510.0 1530.0
7.65 3320 156.4 1520.0 1530.0
8.14 3440 155.6 1520.0 1520.0
8.54 3560 153.4 1530.0 1520.0
9.05 3680 153.4 1530.0 1520.0
9.45 3800 154.9 1540.0 1530.0
9.85 3880 154.9 1540.0 1530.0
10.25 3960 157.1 1540.0 1530.0
10.65 4080 156.4 1540.0 1540.0
11.17 4200 157.1 1540.0 1530.0
11.57 4280 159.4 1540.0 1530.0
11.97 4400 160.2 1540.0 1530.0
12.46 4520 162.4 1530.0 1530.0
12.86 4600 163.9 1520.0 1530.0
13.28 4720 163.9 1520.0 1520.0
13.79 4840 163.9 1500.0 1510.0
14.19 4920 162.4 1490.0 1490.0
14.69 5040 160.2 1480.0 1480.0
15.18 5160 160.9 1470.0 1470.0
15.58 5240 159.4 1460.0 1460.0

Group A: '118
Engine Speed Air Temp In Boost Duty Actual Boost
TIME 740-6800 RPM <=110°C Cycle 0-100%
STAMP /min °C % mbar
0.01 1440 16.0 62.0 1240.0
0.40 1520 15.0 76.5 1290.0
0.82 1600 15.0 88.2 1340.0
1.31 1720 15.0 95.3 1420.0
1.71 1800 15.0 83.5 1500.0
2.21 1960 15.0 68.2 1650.0
2.62 2040 14.0 62.7 1760.0
3.03 2200 14.0 57.6 1740.0
3.42 2280 13.0 54.9 1680.0
3.82 2400 13.0 53.7 1640.0
4.22 2520 13.0 51.4 1630.0
4.62 2640 12.0 48.6 1600.0
5.04 2720 12.0 46.7 1580.0
5.54 2840 13.0 45.9 1550.0
5.93 2960 13.0 45.5 1540.0
6.34 3080 14.0 44.7 1540.0
6.73 3160 14.0 43.9 1540.0
7.15 3240 14.0 43.9 1540.0
7.55 3360 15.0 43.5 1540.0
8.05 3480 15.0 43.9 1530.0
8.45 3600 15.0 44.7 1540.0
8.86 3680 15.0 44.3 1540.0
9.36 3800 15.0 45.1 1530.0
9.76 3920 15.0 46.3 1530.0
10.16 4000 16.0 46.3 1540.0
10.56 4120 17.0 46.3 1540.0
10.98 4200 17.0 45.9 1530.0
11.37 4320 17.0 45.9 1530.0
11.77 4400 18.0 46.7 1520.0
12.17 4480 18.0 47.5 1520.0
12.57 4600 18.0 46.7 1530.0
13.09 4720 18.0 45.5 1520.0
13.49 4800 19.0 45.1 1510.0
13.88 4880 19.0 45.5 1490.0
14.29 5000 20.0 45.9 1480.0
14.69 5080 20.0 45.1 1480.0


Group A: '117
Engine Speed Engine Load Throt Valve Spec. Boost
TIME 740-6800 RPM 0-100% 0-100%
STAMP /min % % mbar
0.37 1560 100.0 84.3 1500.0
0.77 1640 100.0 91.4 1550.0
1.17 1760 100.0 100.0 1600.0
1.57 1880 100.0 100.0 1610.0
2.08 2040 100.0 100.0 1590.0
2.48 2200 100.0 100.0 1570.0
2.88 2320 100.0 100.0 1560.0
3.38 2520 100.0 100.0 1540.0
3.78 2640 100.0 100.0 1530.0
4.19 2760 100.0 100.0 1530.0
4.69 2920 100.0 100.0 1520.0
5.09 3080 100.0 100.0 1520.0
5.60 3200 100.0 100.0 1530.0
6.00 3360 100.0 100.0 1530.0
6.40 3480 100.0 100.0 1530.0
6.80 3600 100.0 100.0 1530.0
7.20 3720 100.0 100.0 1540.0
7.60 3840 100.0 100.0 1540.0
8.01 3960 100.0 100.0 1540.0
8.41 4120 100.0 100.0 1540.0
8.91 4240 100.0 100.0 1540.0
9.31 4360 100.0 100.0 1540.0
9.71 4480 100.0 100.0 1540.0
10.13 4640 100.0 100.0 1520.0
10.64 4760 100.0 100.0 1510.0
11.04 4880 100.0 100.0 1500.0
11.53 5040 100.0 100.0 1480.0
11.94 5120 100.0 100.0 1470.0


Group A: '020
Ignition Angle Ignition Angle Ignition Angle Ignition Angle
TIME Retard Cyl.1 Retard Cyl.2 Retard Cyl.3 Retard Cyl.4
STAMP CF CF CF CF
0.01 0.0 0.0 0.0 0.0
0.40 0.0 0.0 0.0 0.0
0.80 0.0 0.0 0.0 0.0
1.22 0.0 0.0 0.0 0.0
1.70 0.0 0.0 0.0 0.0
2.11 0.0 0.0 0.0 0.0
2.62 0.0 0.0 0.0 0.0
3.02 0.0 0.0 0.0 0.0
3.42 0.0 0.0 0.0 0.0
3.92 0.0 0.0 0.0 0.0
4.32 0.0 0.0 0.0 0.0
4.74 0.0 0.0 0.0 0.0
5.13 0.0 0.0 0.0 0.0
5.53 0.0 0.0 0.0 0.0
6.03 0.0 0.0 0.0 0.0
6.43 0.0 0.0 0.0 0.0
6.85 0.0 0.0 0.0 0.0
7.34 0.0 0.0 0.0 0.0
7.74 0.0 0.0 0.0 0.0
8.14 0.0 0.0 0.0 0.0
8.56 0.0 0.0 0.0 0.0
9.06 0.0 0.0 0.0 0.0
9.45 0.0 0.0 0.0 0.0
9.85 0.0 0.0 0.0 0.0
10.25 0.0 0.0 0.0 0.0
10.67 0.0 0.0 0.0 0.0
11.17 0.0 0.0 0.0 0.0
11.57 0.0 0.0 0.0 0.0
12.08 0.0 0.0 0.0 0.0
12.48 0.0 0.0 0.0 0.0
12.97 0.0 0.0 0.0 0.0
13.49 0.0 0.0 0.0 0.0


Group A: '003
Idle speed Air Mass In Throttle Angle Ignition Angle
TIME 740-920 rpm 2.0-4.5 g/s 0.2-4.0% 0-12°BTDC
STAMP /min g/s % °BTDC
0.01 1520 3.92 1.2 1.5
0.40 1520 3.89 1.2 1.5
0.80 1480 3.97 1.2 1.5
1.31 1560 25.53 83.9 4.5
1.71 1640 31.22 90.2 3.8
2.21 1720 38.08 99.6 5.3
2.72 1880 52.14 100.0 1.5
3.12 2000 63.08 100.0 1.5
3.52 2120 68.36 100.0 2.3
4.02 2280 67.61 100.0 2.3
4.41 2440 69.44 100.0 3.8
4.83 2560 77.22 100.0 4.5
5.33 2720 78.22 100.0 4.5
5.73 2840 81.44 100.0 5.3
6.13 3000 92.97 100.0 6.0
6.54 3120 99.69 100.0 6.0
6.94 3240 99.50 100.0 5.3
7.44 3400 101.56 100.0 8.3
7.84 3520 98.81 100.0 8.3
8.24 3640 104.14 100.0 8.3
8.65 3760 111.39 100.0 7.5
9.05 3880 117.47 100.0 9.0
9.45 4000 120.56 100.0 10.5
9.85 4120 122.56 100.0 10.5
10.35 4280 129.56 100.0 11.3
10.76 4400 137.56 100.0 11.3
11.16 4520 136.72 100.0 11.3
11.57 4640 142.14 100.0 12.0
11.96 4760 147.50 100.0 12.8


Group A: '002
Idle Speed Engine Load Inj. On Time Air Mass In
TIME 740-920 rpm 15-25% 2.0-4.0 ms 2.0-4.5 g/s
STAMP /min % ms g/s
0.44 1320 21.8 2.04 4.75
0.84 1360 82.7 8.84 22.86
1.34 1360 88.7 9.52 25.25
1.74 1440 93.2 10.54 27.22
2.14 1480 100.0 11.22 29.36
2.55 1520 106.8 11.90 33.11
2.95 1600 110.5 12.24 35.03
3.34 1680 119.5 13.26 39.92
3.75 1760 130.1 13.94 48.00
4.15 1840 143.6 15.30 55.25
4.55 1960 157.1 16.66 63.50
4.95 2080 164.7 17.34 63.22
5.37 2160 159.4 16.32 64.28
5.77 2280 154.1 15.64 63.31
6.17 2400 154.1 15.64 73.44
6.66 2520 153.4 15.64 75.06
7.06 2640 151.9 15.30 74.17
7.48 2720 151.9 15.30 79.11
7.98 2840 153.4 16.32 83.00
8.37 2960 155.6 16.66 87.58
8.89 3080 157.9 17.00 94.39
9.38 3200 159.4 16.66 99.19
9.78 3320 158.6 16.66 99.39
10.18 3440 155.6 16.32 98.72
10.60 3520 154.9 16.32 104.03
11.10 3680 154.1 16.32 106.06
11.49 3760 156.4 16.66 113.00
11.89 3880 157.9 17.00 117.86
12.41 4040 156.4 16.66 121.86
12.81 4160 158.6 17.34 126.17
13.21 4280 157.9 17.34 129.33
13.61 4400 161.7 17.68 136.61
14.01 4520 164.7 18.02 144.69
14.41 4640 166.2 18.36 149.36
14.82 4760 165.4 18.36 151.58


Więcej nie mam... To teraz proszę szanowne grono o ocenę:) Z góry dziękuję :)

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 18 sty 2018, 19:43

Mówili coś o przepływomierzu?
Chociaż patrząc po logach fajnie się z dołu jeździ. No i coś nie tak z wysterowaniem turbiny.

lodzianka82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 16 gru 2016, 11:09
Lokalizacja: Z daleka

Post autor: lodzianka82 » 28 lut 2018, 09:02

Jak ja kupiłam w lutym ubiegłego roku to zmieniałam przepływomierz bo coś tam było nie halo. Wymienione na Boscha. Teraz miało pokazywać do 120 pokazuje jak widzisz

[ Dodano: 2018-02-28, 09:02 ]
Przypomniało mi się że nie napisałam, a wydaje mi się, że jest to ważne dla potomnych... Wielkie <oklaski> <oklaski> <oklaski> <oklaski> <brawo> <brawo> <brawo> <brawo> <brawo> dla Łukasza13, że pomógł. Wymusił ze mnie ;), żebym sprawdziła nr przepływki.. Okazało się, że magik wsadził przepływkę od diesla zamiast od benzyny... Także, winą było to ustrojstwo. Temat zamykam. I jeszcze raz dziękuję Łukasz13-owi:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl