[A6 C5] padała klimatyzacja
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 gru 2007, 15:01
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
[A6 C5] padała klimatyzacja
Witam
Czy możecie mi powiedzieć gdzie szukać usterki. Podczas jazdy klima poprostu wyłączyła się jakby ktoś jej prąd odciął. Bezpieczniki są wszystkie całe. Nie wiemy z bratem od czego się zabrać. Pewnie komp by pomógł ale niestety też nie mamy dostępu
Podpowiecie gdzie co sprawdzić ? z góry dzięki
(a przy okazji to droga inwestycja kupno kabla i zdobycie jakiego programu do tego? Bo nie mam zielonego pojęcia)
Czy możecie mi powiedzieć gdzie szukać usterki. Podczas jazdy klima poprostu wyłączyła się jakby ktoś jej prąd odciął. Bezpieczniki są wszystkie całe. Nie wiemy z bratem od czego się zabrać. Pewnie komp by pomógł ale niestety też nie mamy dostępu
Podpowiecie gdzie co sprawdzić ? z góry dzięki
(a przy okazji to droga inwestycja kupno kabla i zdobycie jakiego programu do tego? Bo nie mam zielonego pojęcia)
Kolego,
Ja również miałem problem z klima, działała i nagle przestała ...
Podłączyłem się pod Vag;a i okazało się, iz w 1 przewodzie elektrycznym w wiązce zasilającej sprężarkę jest przerwa.
Koszt podłączenia to 70 pln, następnie pozostała wymiana przewodu elektrycznego, a to nie są już duże pieniądze.
Proponuję Ci abyś jednak podłączył się pod Vag;a i zdiagnozują Ci szybko usterkę.
Zaoszczędzisz czas i pieniądze !
Ja również miałem problem z klima, działała i nagle przestała ...
Podłączyłem się pod Vag;a i okazało się, iz w 1 przewodzie elektrycznym w wiązce zasilającej sprężarkę jest przerwa.
Koszt podłączenia to 70 pln, następnie pozostała wymiana przewodu elektrycznego, a to nie są już duże pieniądze.
Proponuję Ci abyś jednak podłączył się pod Vag;a i zdiagnozują Ci szybko usterkę.
Zaoszczędzisz czas i pieniądze !
Audi A6 Avant - sportowe kombi
Przekręcamy kluczyk i do uszu dolatuje przyjemny pomruk silnika...
Wciskamy pedał przyspieszenia i niewidzialna siła wciska nas w fotel - bardzo wygodny fotel ... :-D
Przekręcamy kluczyk i do uszu dolatuje przyjemny pomruk silnika...
Wciskamy pedał przyspieszenia i niewidzialna siła wciska nas w fotel - bardzo wygodny fotel ... :-D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 gru 2007, 15:01
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
Brat właśnie przed chwilą dzwonił, że był u kumpla jakiegoś na szybko podłączyli pod kompa ... Wykazało, że wszystko jest ok, wg. vag'a nie ma żadnych błędów, ciśnienie w układzie jest normalne, klima napewno nabita i wszystko niby powinno działać a tak nie jest :-? ... Nie zaglądał jeszcze bo nie miał kiedy ale zastanawiamy się czy możliwe jest to aby poprostu spadł pasek :?: Ale znów on chyba narobił by tam trochę szumu i ambarasu nie? Zwłaszcza, że to było podczas jazdy ....
A i jeszcze jedno, czy klimę można sprawdzić o tak na wyłączonym silniku? Bo ona się włącza dopiero po odpaleniu, nie? Czy to bez znaczenia dla kompa
A i jeszcze jedno, czy klimę można sprawdzić o tak na wyłączonym silniku? Bo ona się włącza dopiero po odpaleniu, nie? Czy to bez znaczenia dla kompa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 sty 2008, 13:08
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemysł
witam a czy wentylator od klimy chodzi??? i zobacz czy po włączeniu klimy sprężarka jest na chodzie.zwróć uwagę czy koło pasowe sie obraca całe czy tylko część gdzie jest pasek.
na zdjęciu pokazuje ci ze te oba kola maja sie obracać podczas włączonej klimy jak jest odłączona ma tylko sie obracać ta cześć gdzie jest pasek.użyj latarki bo tak nie zobaczysz czy sie obracają
na zdjęciu pokazuje ci ze te oba kola maja sie obracać podczas włączonej klimy jak jest odłączona ma tylko sie obracać ta cześć gdzie jest pasek.użyj latarki bo tak nie zobaczysz czy sie obracają
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 11 gru 2007, 15:01
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
Dzięki wszystkim za zainteresowanie
ÂŻeby nie odwiedzać ASO brat zajechał jeszcze do polecanego przez szfagra mechanika ... VAG rzeczywiście nic nie pokazał i wszystko było kopletne i powinno działać .. Ale co się okazało - pod spodem jest jakiś elektrozawór (czy coś) który nawalił i to było przyczyną nie załączania się klimatyzacji. Już działa :mrgreen: ...
Ale dziwi mnie dlaczego VAG nie pokazuje takich rzeczy :?:
Bynajmniej jeszcze raz dzięki za rady
ÂŻeby nie odwiedzać ASO brat zajechał jeszcze do polecanego przez szfagra mechanika ... VAG rzeczywiście nic nie pokazał i wszystko było kopletne i powinno działać .. Ale co się okazało - pod spodem jest jakiś elektrozawór (czy coś) który nawalił i to było przyczyną nie załączania się klimatyzacji. Już działa :mrgreen: ...
Ale dziwi mnie dlaczego VAG nie pokazuje takich rzeczy :?:
Bynajmniej jeszcze raz dzięki za rady
witam wszystkich. dołącze sie do tematu bo nie chcem robic bałaganu na forum
dzisiaj byłem nabic klime bo nie działała chyba od momentu jek kupiłem swoje a6 w lutym.
doładowali 790 g czynnika. układ jest szczelny bo tak powiedział kolo od klimy.
zaraz po naładowaniu sprawdzaliśmy czy działa a tu lipa. ciepłe leci
mikita2003 napisał ze musza sie obracać te dwa koła a u mnie kreci sie tylko jedno to od paska.
nie słychać tez charakterystycznego dżwieku od klimy.
jutro jade na kompa zaby to sprawdzić .moze trzeba ja jakoś zresetowac czy coś bo wymieniałem aku ze 2 miechy temu.(coś tam w instrukcji było o zamykaniu kratek ale umnie sie nie da bo prawa srodkowa sie nie zamyka-coś sie zepsuło chyba)
Jarek F pisze o jakims elektro zaworze. jeszcze tego nie sprawdzałem ale i tak musze jechać na kompa bo mi Airbag świeci cały czas. tez pojawil sie po zmianie aku.
Moze mi ktoś doradzi gdzie dokładnie jest ten elektro zawór i ile może kosztować a jak to nie zadziała to gdzie szukać problemu?
pomóżcie bo sie ugotuje w tym upale
[ Dodano: 2008-06-18, 22:23 ]
wentylator chodzi od klimy jak ja włącze i wyłącza jak klime wyłącze
[ Dodano: 2008-06-20, 10:11 ]
byłem na vagu dziasiaj. kolo powiedział że nie może sie podłączyć z klimą bo przerywa połączenie zaraz potym jak sie połączy. sugerował wymiane panelu sterowania klima. powiedział że coś tam nie tak jest.
a co jak wymienie i dalej nie bedzie chodzić?
cały panel działa można wszystko rwgulowac. działają wszystkie przyciski. co może być nie tak.?
a i jeszcze zauważyłem ze jak włącze klime to spada mi ładowanie poniżej 14V
[ Dodano: 2008-06-25, 10:47 ]
koś wie o co chodzi z tą moją klimą?
dzisiaj byłem nabic klime bo nie działała chyba od momentu jek kupiłem swoje a6 w lutym.
doładowali 790 g czynnika. układ jest szczelny bo tak powiedział kolo od klimy.
zaraz po naładowaniu sprawdzaliśmy czy działa a tu lipa. ciepłe leci
mikita2003 napisał ze musza sie obracać te dwa koła a u mnie kreci sie tylko jedno to od paska.
nie słychać tez charakterystycznego dżwieku od klimy.
jutro jade na kompa zaby to sprawdzić .moze trzeba ja jakoś zresetowac czy coś bo wymieniałem aku ze 2 miechy temu.(coś tam w instrukcji było o zamykaniu kratek ale umnie sie nie da bo prawa srodkowa sie nie zamyka-coś sie zepsuło chyba)
Jarek F pisze o jakims elektro zaworze. jeszcze tego nie sprawdzałem ale i tak musze jechać na kompa bo mi Airbag świeci cały czas. tez pojawil sie po zmianie aku.
Moze mi ktoś doradzi gdzie dokładnie jest ten elektro zawór i ile może kosztować a jak to nie zadziała to gdzie szukać problemu?
pomóżcie bo sie ugotuje w tym upale
[ Dodano: 2008-06-18, 22:23 ]
wentylator chodzi od klimy jak ja włącze i wyłącza jak klime wyłącze
[ Dodano: 2008-06-20, 10:11 ]
byłem na vagu dziasiaj. kolo powiedział że nie może sie podłączyć z klimą bo przerywa połączenie zaraz potym jak sie połączy. sugerował wymiane panelu sterowania klima. powiedział że coś tam nie tak jest.
a co jak wymienie i dalej nie bedzie chodzić?
cały panel działa można wszystko rwgulowac. działają wszystkie przyciski. co może być nie tak.?
a i jeszcze zauważyłem ze jak włącze klime to spada mi ładowanie poniżej 14V
[ Dodano: 2008-06-25, 10:47 ]
koś wie o co chodzi z tą moją klimą?
witam mam rowniez problem z klima tylko troche zawily, mianowice klima chodzi od momentu odpalenia auta bez wzgledu ile zrobie kilometrow az do momentu zgaszenia, a gdy ponownie odpalam auto i chce wlaczyc klime to lipa nie chodzi.
Dziala znowu po jakims czasie jak autko postoi jakies 4-5 godzin.
I do tego wszystkiego glosno chodzi!
Pozdrawiam i prosze o jakies diagnozy
[ Dodano: 2008-07-03, 11:54 ]
macieja910, witam mam rowniez problem z klima tylko troche zawily, mianowice klima chodzi od momentu odpalenia auta bez wzgledu ile zrobie kilometrow az do momentu zgaszenia, a gdy ponownie odpalam auto i chce wlaczyc klime to lipa nie chodzi.
Dziala znowu po jakims czasie jak autko postoi jakies 4-5 godzin.
I do tego wszystkiego glosno chodzi!
Pozdrawiam i prosze o jakies diagnozy
_________________
Sentes przywitaj się w dziale "powitania"
Dziala znowu po jakims czasie jak autko postoi jakies 4-5 godzin.
I do tego wszystkiego glosno chodzi!
Pozdrawiam i prosze o jakies diagnozy
[ Dodano: 2008-07-03, 11:54 ]
macieja910, witam mam rowniez problem z klima tylko troche zawily, mianowice klima chodzi od momentu odpalenia auta bez wzgledu ile zrobie kilometrow az do momentu zgaszenia, a gdy ponownie odpalam auto i chce wlaczyc klime to lipa nie chodzi.
Dziala znowu po jakims czasie jak autko postoi jakies 4-5 godzin.
I do tego wszystkiego glosno chodzi!
Pozdrawiam i prosze o jakies diagnozy
_________________
Sentes przywitaj się w dziale "powitania"
Ostatnio zmieniony 01 sie 2008, 15:14 przez sentes, łącznie zmieniany 1 raz.
Sentes
Aj amam inny problem. Klima działa cąły czas wydajnie,ale jak się zatrzymam na parkingu i postoje na wolnycg obrotach 5 min to sie wyłącza i czasem włącza..... ale jak tylko przygazuje lub po prostu rusze z miejsca to super chłodzi.
było audi 80 b4, potem a6 c5 2,4, teraz a6 c6 2,0 tfsi.....only audiiiii
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 90
- Rejestracja: 11 sty 2009, 13:59
- Lokalizacja: Szczecin / Mo i Rana
Panowie Jeszcze tylko ja..
moja klima dziala normalnie dmucha na zimno, co prawda smierdzi z niej ale to wiadomo trzeba nabic, problem polega na tym ze strasznie glosno chodzi, WYJE! dopiero jak wlacze na ECON to przestaje sprawdzalem wentylator pod schowkiem i to nie on, odglos dochodzi z komory silnika, przynajmniej tak mi sie zdaje :-D
.. prosze o jakas rade lub wskazowki..
moja klima dziala normalnie dmucha na zimno, co prawda smierdzi z niej ale to wiadomo trzeba nabic, problem polega na tym ze strasznie glosno chodzi, WYJE! dopiero jak wlacze na ECON to przestaje sprawdzalem wentylator pod schowkiem i to nie on, odglos dochodzi z komory silnika, przynajmniej tak mi sie zdaje :-D
.. prosze o jakas rade lub wskazowki..
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
wyje albo sprezarka albo jakas rolka ktora napedza pasek od sprezarkibieniu pisze:Panowie Jeszcze tylko ja..
moja klima dziala normalnie dmucha na zimno, co prawda smierdzi z niej ale to wiadomo trzeba nabic, problem polega na tym ze strasznie glosno chodzi, WYJE! dopiero jak wlacze na ECON to przestaje sprawdzalem wentylator pod schowkiem i to nie on, odglos dochodzi z komory silnika, przynajmniej tak mi sie zdaje :-D
.. prosze o jakas rade lub wskazowki..
witam
tez mam pytanie w sprawie tej samej klimy
denso 7seu16c
tez mialem problemy z tym econ, podczas jazdy zaczelo mi sie to wlanczac(jedyny sposob na wylaczenie to zgaszenie silnika i odpalenie na nowo ale to dzialalo tylko przez 2minuty i znow ECON)
po 2 dniacvh klima zdechla
bylem u mechanika powiedzial ze trzeba wymienic sprzeglo i najlepiej od razu osuszacz.
oki to wymienilem sprzeglo (jest to zrywne )
osuszacz narazie olalem
ale i tak to nic nie dziala dalej nie chodzi
gaz i cisnienie jest, wentylator od klimy chodzi.
slyszalem cos o jakiejs dyszy rozpreznej ale nie moge tego zlokalizowac u mnie.
program etos pokazuje ze powinienem miec to pod szyba w ruece od nabijania klimy.
ale tam na 100 nie ma bo powinna byc sruba zeby to rozlaczyc a tu. nic nie ma.
z gory dzieki za jakakolwiek pomoc.
tez mam pytanie w sprawie tej samej klimy
denso 7seu16c
tez mialem problemy z tym econ, podczas jazdy zaczelo mi sie to wlanczac(jedyny sposob na wylaczenie to zgaszenie silnika i odpalenie na nowo ale to dzialalo tylko przez 2minuty i znow ECON)
po 2 dniacvh klima zdechla
bylem u mechanika powiedzial ze trzeba wymienic sprzeglo i najlepiej od razu osuszacz.
oki to wymienilem sprzeglo (jest to zrywne )
osuszacz narazie olalem
ale i tak to nic nie dziala dalej nie chodzi
gaz i cisnienie jest, wentylator od klimy chodzi.
slyszalem cos o jakiejs dyszy rozpreznej ale nie moge tego zlokalizowac u mnie.
program etos pokazuje ze powinienem miec to pod szyba w ruece od nabijania klimy.
ale tam na 100 nie ma bo powinna byc sruba zeby to rozlaczyc a tu. nic nie ma.
z gory dzieki za jakakolwiek pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 199
- Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Panowie klimatyzację należy serwisować w wyspecjalizowanych zakładach /chociaż raz na dwa lata /.koszt od 150-300 zł, a nie u pana "Henia " z butlą turystyczną z gazem bo bardzo istotne jest aby w ukladzie byla odpowiednia ilość oleju , bo sprężarka może się zatrzeć i będzie rzęzić i się nie włączy wcale . Econ to klima wyłączona ,dlatego klima przestaje rzęzić ,rozpylacz gazu napewno musi być w rurce przy zaworku do ładowania gazu .
Pomogłem A6 C6 brak wspomagania silnik 2.4
Witam! Widze że nie jestem jedyny Rrzęźi, rzęźi i jeszcze raz rzęźi!!!! Powyżej 25-28 stopni Celcjusza - wiadoma sprawa dopiero wtedy kompresor czy tam sprężarka (zwał jak chciał) klimatyzacji wytwarza duże ciśnienie w obiegu. Wymieniełem czynnik - (odessało 640g - napełniło 776g , Vacum 0s 0 bar - wsysało zawór kompresora do środka podczas kontroli szczelnośći , ale generalnie jest ok z czynnikiem) Rzęźi dalej.... pada już kompresor? sprzęgło kompresora? Co rzęźi? Goście od klimy powiedzieli mi że nie ma sensu robić z tym tylko jeździć dopuki nie padnie? Ale czy to dobre podejście? Może od razu kupić nowy kompresor? Co myślicie?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga