Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AUK 3.2 256 KM] Silnik dlugo kreci (2-3 sec.) zanim zapali

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
UneeK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 477
Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: UneeK » 26 lis 2012, 13:43

Biorąc pod uwagę jakość "naszego" paliwa wymieniam filtr co 2 lata, a są i tacy co robią porządek co roku (szczególnie w diesel'ach).

Awatar użytkownika
cebo0650
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
Lokalizacja: Waterloo, Ontario

Post autor: cebo0650 » 04 sty 2013, 21:42

Problem niestety znowu powrocil, mimo to ze wydawalo sie ze jest wszystko OK po wymianie filtra.

Co, gdzie dalej szukac?

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 05 sty 2013, 16:45

Pompa juz Ci sie zalancza po otwarciu drzwi kierowcy?Ja bym tutaj szukał.

[ Dodano: 2013-01-06, 10:32 ]
Kolego czy odpaliłes juz to swoje autko?

Awatar użytkownika
cebo0650
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
Lokalizacja: Waterloo, Ontario

Post autor: cebo0650 » 15 mar 2013, 01:09

Auto zawsze odpala, ale problem taki ze po dlugim postoju dlugo kreci zanim zapali.

Jak juz zapali do nawet jak auto zgasze po 2 sec (czyli auto dalej zimne) to juz nastepny raz odpala na dotyk.

Domel48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 429
Rejestracja: 25 maja 2012, 06:46
Imię: Dominik
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2015
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: Domel48 » 15 mar 2013, 11:04

Dlugo kreci ale zapala za pierwszym razem?Jesli tak to wydaje mi sie ze to normalne gdyz pod obudowa filtra jest czujnik oleju i jak nie doleci olej do gory na glowice to nie ma zezwolenia na rozruch by sie rozrzad nie posypal.

Awatar użytkownika
cebo0650
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 13 sie 2010, 17:51
Lokalizacja: Waterloo, Ontario

Post autor: cebo0650 » 15 mar 2013, 16:22

Tak, zawsze zapala za pierwszym razem tylko ze kiedys nie bylo takich objawow.

flo333
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 24 maja 2012, 17:29
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: flo333 » 28 cze 2014, 16:42

Panowie, czytam i czytam i nie mogę wydedukować gdzie w 3.2fsi znajduje się filtr paliwa i jak można się do niego dobrać. Będzie super jak ktoś jakąś fotkę wstawi lub filmik :)
Bo ogólnie mam problem z autem pali po paru sekundach, dławi się i brak reakcji na szybkie wciśnięcie gazu, czasem udaje się że jest wszystko normalnie ale to rzadkość ( stąd pomysł że filtr zapchanty ), świeci się check ale narazie nie mam możliwości diagnozy, no i nie chce przekroczyć 4tys obrotów nawet z gazem w podłodze.
Pozdrawiam.

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 28 cze 2014, 19:29

stojąc przodem do auta filtr jest przy tylnym lewym kole - trzeba odkręcić osłonę plastikową i masz swobodny dostęp

Arcziwroclaw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 11 paź 2017, 22:38
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Arcziwroclaw » 11 paź 2017, 22:56

Witam wszystkich forumowiczów. Szukałem powitali ale nie znalazłem wiec postanowiłem przywitać się tutaj. Może szukałem nie tam gdzie trzeba...

Mam identyczny problem jak opisywany wyżej. Samochód po dłuższym postoju kręcił 2-3 sec zanim zapalił
Zaczęło się od błędu P310B (stały) Regulacja niskiego ciśnienia paliwa poza zakresem dopuszczalnym. Wymieniłem wiec filtr paliwa i błąd zniknął. Po kilku dniach pojawił się ponownie ale już jako (nieciągły). Wymieniony więc został czujnik ciśnienia paliwa (ten na górze po lewej stronie). Problem jednak nie zniknął. Zajrzałem więc do elsy i według instrukcji serwisowej sprawdziłem wydatek oraz cisnienie paliwa pompy w zbiorniku wpinając manometr przed czujnikiem który własnie wymieniłem. Okazało się że jest ok. Pozostaje mi jeszcze do sprawdzenia ten drugi czujnik cisnienia o którym mowa powyżej ale nie wiem gdzie go szukać. Ktoś mógł by mi powiedzieć jak się do niego dobrać lub gdzie go szukac?

klubboholic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 10 wrz 2009, 20:11
Lokalizacja: Łódź

Post autor: klubboholic » 11 lis 2017, 22:45

miałem ten sam problem w tym samym silniku do wczoraj. wymieniłem filtr paliwa i po problemie <okok> <okok> <okok>
-pneumatyczne zawieszenie
-lampy tył LED
-felgi org.Audi 19
-MMI 2G High + driveen usb + (w trakcie realizacji) dodatkowy wzmacniacz+ sub
-lustra fotochrom

Dawid80A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 15 lut 2018, 22:37
Lokalizacja: Nibylandia

Post autor: Dawid80A6 » 05 lip 2018, 13:36

Witam odświeżye temat jak tam sprawa wygląda z tym odpalaniem czy problem definitywnie znikł? U mnie podobne objawy po dłuższym postoju musi kręcić filtr nowy błędów brak w którym miejscu można szukać tego zaworka zwrotnego?

Fafal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 16 lis 2018, 10:32
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Fafal » 16 lis 2018, 10:38

Witam.

Mam ten sam problem ale jeszcze nic z tym nie zrobiłem.
jak na razie szperam po forach po całym świecie i udał mi się znależc informację iz może pomu wspomniany zaworek.
szukałem i znalazłem gdzie on sie znajduje. jest on an prawej szynie paliwowej. To nypel łączoncy szynę z przewodem nadmiarowym, czyli tym który powraca na stronę ssącą pompy wysokiego ciśnienia. Niestety aby się do niego dostać trzeba zdjąć kolektor.
PS: filtr paliwa wymieniłem i nie pomoglo.

Dawid80A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 102
Rejestracja: 15 lut 2018, 22:37
Lokalizacja: Nibylandia

Post autor: Dawid80A6 » 16 lis 2018, 16:31

Wrzuć foto tego zaworka lub coś z etki do wglądu

Fafal
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 16 lis 2018, 10:32
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Fafal » 18 lis 2018, 16:23

zaznaczony na czerwono
numer 06E130757C

[ Dodano: 2018-11-18, 16:23 ]
Wyczytałem również iż powodem może być słaby akumulator.
Mój jest jeszcze fabryczny i niestety pierwsze ochłodzenie ujawniło jego niedomagania więc musze go wymienić mimo iż nadal kręci. Ale przy okazji sprawdzę czy ten trop jest słuszny.
Załączniki
PRV.jpg

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 18 lis 2018, 16:29

co do akumulatora to wystarczą ze obroty spadną o 100 i juz może gorzej palić te 100 obrotów nie odczuwalne ale silnik odczuwa :)
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga