[ AUK 3.2 256 KM] Silnik dlugo kreci (2-3 sec.) zanim zapali
Panowie, czytam i czytam i nie mogę wydedukować gdzie w 3.2fsi znajduje się filtr paliwa i jak można się do niego dobrać. Będzie super jak ktoś jakąś fotkę wstawi lub filmik
Bo ogólnie mam problem z autem pali po paru sekundach, dławi się i brak reakcji na szybkie wciśnięcie gazu, czasem udaje się że jest wszystko normalnie ale to rzadkość ( stąd pomysł że filtr zapchanty ), świeci się check ale narazie nie mam możliwości diagnozy, no i nie chce przekroczyć 4tys obrotów nawet z gazem w podłodze.
Pozdrawiam.
Bo ogólnie mam problem z autem pali po paru sekundach, dławi się i brak reakcji na szybkie wciśnięcie gazu, czasem udaje się że jest wszystko normalnie ale to rzadkość ( stąd pomysł że filtr zapchanty ), świeci się check ale narazie nie mam możliwości diagnozy, no i nie chce przekroczyć 4tys obrotów nawet z gazem w podłodze.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 11 paź 2017, 22:38
- Lokalizacja: Wrocław
Witam wszystkich forumowiczów. Szukałem powitali ale nie znalazłem wiec postanowiłem przywitać się tutaj. Może szukałem nie tam gdzie trzeba...
Mam identyczny problem jak opisywany wyżej. Samochód po dłuższym postoju kręcił 2-3 sec zanim zapalił
Zaczęło się od błędu P310B (stały) Regulacja niskiego ciśnienia paliwa poza zakresem dopuszczalnym. Wymieniłem wiec filtr paliwa i błąd zniknął. Po kilku dniach pojawił się ponownie ale już jako (nieciągły). Wymieniony więc został czujnik ciśnienia paliwa (ten na górze po lewej stronie). Problem jednak nie zniknął. Zajrzałem więc do elsy i według instrukcji serwisowej sprawdziłem wydatek oraz cisnienie paliwa pompy w zbiorniku wpinając manometr przed czujnikiem który własnie wymieniłem. Okazało się że jest ok. Pozostaje mi jeszcze do sprawdzenia ten drugi czujnik cisnienia o którym mowa powyżej ale nie wiem gdzie go szukać. Ktoś mógł by mi powiedzieć jak się do niego dobrać lub gdzie go szukac?
Mam identyczny problem jak opisywany wyżej. Samochód po dłuższym postoju kręcił 2-3 sec zanim zapalił
Zaczęło się od błędu P310B (stały) Regulacja niskiego ciśnienia paliwa poza zakresem dopuszczalnym. Wymieniłem wiec filtr paliwa i błąd zniknął. Po kilku dniach pojawił się ponownie ale już jako (nieciągły). Wymieniony więc został czujnik ciśnienia paliwa (ten na górze po lewej stronie). Problem jednak nie zniknął. Zajrzałem więc do elsy i według instrukcji serwisowej sprawdziłem wydatek oraz cisnienie paliwa pompy w zbiorniku wpinając manometr przed czujnikiem który własnie wymieniłem. Okazało się że jest ok. Pozostaje mi jeszcze do sprawdzenia ten drugi czujnik cisnienia o którym mowa powyżej ale nie wiem gdzie go szukać. Ktoś mógł by mi powiedzieć jak się do niego dobrać lub gdzie go szukac?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 34
- Rejestracja: 10 wrz 2009, 20:11
- Lokalizacja: Łódź
Witam.
Mam ten sam problem ale jeszcze nic z tym nie zrobiłem.
jak na razie szperam po forach po całym świecie i udał mi się znależc informację iz może pomu wspomniany zaworek.
szukałem i znalazłem gdzie on sie znajduje. jest on an prawej szynie paliwowej. To nypel łączoncy szynę z przewodem nadmiarowym, czyli tym który powraca na stronę ssącą pompy wysokiego ciśnienia. Niestety aby się do niego dostać trzeba zdjąć kolektor.
PS: filtr paliwa wymieniłem i nie pomoglo.
Mam ten sam problem ale jeszcze nic z tym nie zrobiłem.
jak na razie szperam po forach po całym świecie i udał mi się znależc informację iz może pomu wspomniany zaworek.
szukałem i znalazłem gdzie on sie znajduje. jest on an prawej szynie paliwowej. To nypel łączoncy szynę z przewodem nadmiarowym, czyli tym który powraca na stronę ssącą pompy wysokiego ciśnienia. Niestety aby się do niego dostać trzeba zdjąć kolektor.
PS: filtr paliwa wymieniłem i nie pomoglo.
zaznaczony na czerwono
numer 06E130757C
[ Dodano: 2018-11-18, 16:23 ]
Wyczytałem również iż powodem może być słaby akumulator.
Mój jest jeszcze fabryczny i niestety pierwsze ochłodzenie ujawniło jego niedomagania więc musze go wymienić mimo iż nadal kręci. Ale przy okazji sprawdzę czy ten trop jest słuszny.
numer 06E130757C
[ Dodano: 2018-11-18, 16:23 ]
Wyczytałem również iż powodem może być słaby akumulator.
Mój jest jeszcze fabryczny i niestety pierwsze ochłodzenie ujawniło jego niedomagania więc musze go wymienić mimo iż nadal kręci. Ale przy okazji sprawdzę czy ten trop jest słuszny.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga