Bardziej czekam na efekt wymiany dolnych tulei
Drgania-wibracje na nadwoziu
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 675
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Wymieniam jutro na 100%, chwilowo brak czasu a dużo pracy. Jutro po południu jadę ostro.
[ Dodano: 2017-11-14, 09:13 ]
Potwierdza się opinia kolegi mat1324, po wymianie tulei wahacza roznica w prowadzeniu auta mocno jest wyczuwalna. Chodzi o to że wspomiane tuleje maja duży wpływ na przenoszenie wibracji na karoserię auta. W koncu jest poprawa, auto prowadzi się jak po sznurku, bez zauważalnych drgań. Polecam posprawdzać przeguby oraz dobrze sprawdzic tuleje wahacza.
[ Dodano: 2017-11-14, 09:13 ]
Potwierdza się opinia kolegi mat1324, po wymianie tulei wahacza roznica w prowadzeniu auta mocno jest wyczuwalna. Chodzi o to że wspomiane tuleje maja duży wpływ na przenoszenie wibracji na karoserię auta. W koncu jest poprawa, auto prowadzi się jak po sznurku, bez zauważalnych drgań. Polecam posprawdzać przeguby oraz dobrze sprawdzic tuleje wahacza.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Fuck. u mnie niby sprawdzali zawieszenie i jest git.
Koła zmieniłem na zimowe i wibracje 130-150 ustały ale...nadal czuć jakby układ drgania z jedni.
Ciężko to wytłumaczyć ale jakbym czuł wszelkie nierówności. nie wiem czy są fizycznie ale czuć to na kierze i pod butami.
profilaktycznie wymienić zawieszenie 1k to chyba nie ten kierunek.
Przeguby? drązki kierownicze? wahacze? ....
Koła zmieniłem na zimowe i wibracje 130-150 ustały ale...nadal czuć jakby układ drgania z jedni.
Ciężko to wytłumaczyć ale jakbym czuł wszelkie nierówności. nie wiem czy są fizycznie ale czuć to na kierze i pod butami.
profilaktycznie wymienić zawieszenie 1k to chyba nie ten kierunek.
Przeguby? drązki kierownicze? wahacze? ....
MODY:
TEMPOMAT - Ok
HOMELINK - Ok
PDC przód - in progres
ORI camera - in progres
TEMPOMAT - Ok
HOMELINK - Ok
PDC przód - in progres
ORI camera - in progres
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 675
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Po wymianie przegubów wewnętrznych i zewnętrznych zniknęło około 80% drgań. Tak jak kolega mat1324 podpowiedział wymieniłem tuleje wahacza dolnego tylniego. Drgania w dużym stopniu zniknęły. Zdjęcia mam, lecz są w złej jakości, lich się trzyma jedną ręką ciężki wahacz pod światło a drugą robi fotkę w piwnicy. Po zdemontowaniu tulei gołym okiem było widać prześwity pod światło. Nie były takie mocne jak na zdjęciach kolegi mat1324 ale jednak. Kilka postów wyżej ktoś napisał że w Audi A4 B8 tuleje wyglądały jak nowe a jednak broiły.
Najgorsze jest to że mam w piwnicy nowiuśkie wahacze górne fajnej firmy a brakuje czasu na wymianę. Pozdrawiam.
Najgorsze jest to że mam w piwnicy nowiuśkie wahacze górne fajnej firmy a brakuje czasu na wymianę. Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm












