Konkrety c6 2005 rok,silnik bmk 320t km oprócz przegladów opon, ciegiełek od klap, klocków hamulcowych nic nie robione , oleju nie przybywa moc ma przycina sie czasem przy odpalaniu jak dojeżdżam do swiateł lubi zgasnąć obroty falują świeci sie czek eigne i spirala jak zgaśnie . Od czego zaczynać szukanie usterki , jak poprawnie zdiagnozować przyczynę i prośba muszę wymienić osłonę silnika i skrzyni biegów może ma ktoś namiary na osłonę w dobrym stanie
[ BMK 3.0 224 KM] Falowanie obrotów, gasnięcie silnika
[ BMK 3.0 224 KM] Falowanie obrotów, gasnięcie silnika
Witam ! I mnie dopadła przewaga dzięki technice
.
Konkrety c6 2005 rok,silnik bmk 320t km oprócz przegladów opon, ciegiełek od klap, klocków hamulcowych nic nie robione , oleju nie przybywa moc ma przycina sie czasem przy odpalaniu jak dojeżdżam do swiateł lubi zgasnąć obroty falują świeci sie czek eigne i spirala jak zgaśnie . Od czego zaczynać szukanie usterki , jak poprawnie zdiagnozować przyczynę i prośba muszę wymienić osłonę silnika i skrzyni biegów może ma ktoś namiary na osłonę w dobrym stanie
Konkrety c6 2005 rok,silnik bmk 320t km oprócz przegladów opon, ciegiełek od klap, klocków hamulcowych nic nie robione , oleju nie przybywa moc ma przycina sie czasem przy odpalaniu jak dojeżdżam do swiateł lubi zgasnąć obroty falują świeci sie czek eigne i spirala jak zgaśnie . Od czego zaczynać szukanie usterki , jak poprawnie zdiagnozować przyczynę i prośba muszę wymienić osłonę silnika i skrzyni biegów może ma ktoś namiary na osłonę w dobrym stanie
-
kamilo0307
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 36
- Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
- Lokalizacja: Opoczno
Swirl flaps - wygooglaj sobie 
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Minęło trochę czasu teraz mam przelot 340 tkm
Podpiołem komputer wyskoczyło takie coś:
http://ifotos.pl/zobacz/IMG201705_qrqrawn.jpg
innych błędów brak. Z moich obserwacji wynika że autko gaśnie na rozgrzanym silniku, najczęściej na skrzyżowaniach rondach, podczas hamowania, redukcji przełożeń. Gdy jest ciepło gaśnie częściej , jak zimno/mróz rzadziej albo wcale. sprawdzałem pasek napędu pompy wszystkie zęby ma i jest w dobrym stanie. jak zgaśnie miga spirala, moge je od razu odpalić i jechać dalej nie ma spadku mocy i innych symptomów.
Chciałbym rozwiązać usterkę za każdą radę z góry dziekuję
Podpiołem komputer wyskoczyło takie coś:
http://ifotos.pl/zobacz/IMG201705_qrqrawn.jpg
innych błędów brak. Z moich obserwacji wynika że autko gaśnie na rozgrzanym silniku, najczęściej na skrzyżowaniach rondach, podczas hamowania, redukcji przełożeń. Gdy jest ciepło gaśnie częściej , jak zimno/mróz rzadziej albo wcale. sprawdzałem pasek napędu pompy wszystkie zęby ma i jest w dobrym stanie. jak zgaśnie miga spirala, moge je od razu odpalić i jechać dalej nie ma spadku mocy i innych symptomów.
Chciałbym rozwiązać usterkę za każdą radę z góry dziekuję
u mnie żadnego powietrza nie widać gdy chce zgasnąć zaczyna wariować ten zaworek z cięgiełkiem zamyka się i otwiera- parę cykli i gaśnie:
http://ifotos.pl/zobacz/IMG201711_qrqeqwx.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/IMG201711_qrqeqwx.jpg
oby pomogło
[ Dodano: 2017-11-08, 09:10 ]
Wczoraj byłem w Bosch service na diagnostyce 4 i 6 wtrysk w tych ich programie wyglądał najgorzej wartości 1-1,6 na +. Co do oczekiwanej i faktycznej ilości paliwa podczas jazdy wyglądało dobrze tylko przy odpuszczaniu gazu przy skrzyżowaniach ilość faktyczna była mniejsza od oczekiwanej. Diagnoza wywalać te 2 wtryski na stół jak tylko końcówki (dół)i to regenerować jak piezo(góra) siedzi wymieniać i patrzeć dalej co się będzie działo jak nie pomoże pompa wysokiego ciśnienia na stół.
[ Dodano: 2017-11-08, 09:10 ]
Wczoraj byłem w Bosch service na diagnostyce 4 i 6 wtrysk w tych ich programie wyglądał najgorzej wartości 1-1,6 na +. Co do oczekiwanej i faktycznej ilości paliwa podczas jazdy wyglądało dobrze tylko przy odpuszczaniu gazu przy skrzyżowaniach ilość faktyczna była mniejsza od oczekiwanej. Diagnoza wywalać te 2 wtryski na stół jak tylko końcówki (dół)i to regenerować jak piezo(góra) siedzi wymieniać i patrzeć dalej co się będzie działo jak nie pomoże pompa wysokiego ciśnienia na stół.










