Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BRE 2.0 140 KM] Synchronizacja wałków rozrzadu

Silniki wysokoprężne
mysiul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 23 kwie 2017, 07:01
Lokalizacja: Duklin

Post autor: mysiul » 04 lis 2017, 07:49

HEX + CAN Dual-K & CAN USB Interface, VCDS 16.8.3 z Aliexpress :)

juniorexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2009, 08:27
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 04 lis 2017, 11:31

mysiul widzę, że jednak musisz sam korektę zrobić :p

Pojeździj chwilę samochodem i sprawdzaj wartość synchronizacji na zimnym silniku i na rozgrzanym, spalanie, dynamikę i czy nie trzęsie lub nie kopci jak jest zimny.

Nie ma różnicy czym (jakim interfejsem) sprawdzasz kąt.
Ja mam VCDSa oraz V-SCANa i na obu urządzeniach wartości pokazują takie same.

Nie mniej jednak pan "M" prawdopodobnie użył blokad ale po ich wyjęciu już nie chciało mu się "bawić" w ustawianie kąta na 0*. Po prostu ustawił rozrząd a nie synchronizację.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!

jarecki01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:18
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ljungby

Post autor: jarecki01 » 16 gru 2017, 15:18

Mam ori vcp jak wcześniej pisałem ale nie mogłem znależć kanału aby sprawdzić synchro kąta.
Dotarł ryżowy kabelek i wreszcie pokazał o co kaman.Miałem -6,7 dziś ustawiłem na ok -0,6.
Silnik odpala miękko reaguje szybciej na pedał gazu. Przestawiałem koło w prawo o jakies 2mm

juniorexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2009, 08:27
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 19 gru 2017, 23:40

jarecki01 mam nadzieję, że po ustawieniu pierwszego koła, ustawiłeś na blokadach również koło drugie? Oba koła muszą być prawidłowo ustawione żeby silnik poprawnie pracował.
Jeśli masz już VCDS i masz podgląd parametrów to ja sugerowałbym dalszą zabawę w ustawienie synchronizacji na 0* i to ustawienie uznał za wyjściowe a dla porównania w przyszłości poeksperymentowałbym jak zachowuje się silnik po przestawieniu na np -0.5* lub +0.5*.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!

jarecki01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:18
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ljungby

Post autor: jarecki01 » 01 sty 2018, 22:00

Mam jedno koło u góry i tylko te przesunąłem,układ podobny do tego
Obrazek

juniorexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2009, 08:27
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 06 sty 2018, 11:55

Ok.
Masz silnik CAHA z CR a nie PD więc jest jedno koło tak jak piszesz.
Cieszę się, że z VCDS ustawiłeś sobie poprawnie synchronizację <okok>
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!

jarecki01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:18
Imię: Jarek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ljungby

Post autor: jarecki01 » 09 sty 2018, 18:23

No właśnie i wygodniej mi przestawiać i chyba się pokuszę na zabawę z tymi fazami rozrządu bo jeśłi dobrze kojarzę to jak za pierwszym razem przestawiłem koło za mało i miałem -2.0 to silnik chyba jeszcze lepiej reagował,ale dążyłem do 0.0 być może niepotrzebnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl