[ BRE 2.0 140 KM] Synchronizacja wałków rozrzadu
mysiul widzę, że jednak musisz sam korektę zrobić
Pojeździj chwilę samochodem i sprawdzaj wartość synchronizacji na zimnym silniku i na rozgrzanym, spalanie, dynamikę i czy nie trzęsie lub nie kopci jak jest zimny.
Nie ma różnicy czym (jakim interfejsem) sprawdzasz kąt.
Ja mam VCDSa oraz V-SCANa i na obu urządzeniach wartości pokazują takie same.
Nie mniej jednak pan "M" prawdopodobnie użył blokad ale po ich wyjęciu już nie chciało mu się "bawić" w ustawianie kąta na 0*. Po prostu ustawił rozrząd a nie synchronizację.
Pojeździj chwilę samochodem i sprawdzaj wartość synchronizacji na zimnym silniku i na rozgrzanym, spalanie, dynamikę i czy nie trzęsie lub nie kopci jak jest zimny.
Nie ma różnicy czym (jakim interfejsem) sprawdzasz kąt.
Ja mam VCDSa oraz V-SCANa i na obu urządzeniach wartości pokazują takie same.
Nie mniej jednak pan "M" prawdopodobnie użył blokad ale po ich wyjęciu już nie chciało mu się "bawić" w ustawianie kąta na 0*. Po prostu ustawił rozrząd a nie synchronizację.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!
jarecki01 mam nadzieję, że po ustawieniu pierwszego koła, ustawiłeś na blokadach również koło drugie? Oba koła muszą być prawidłowo ustawione żeby silnik poprawnie pracował.
Jeśli masz już VCDS i masz podgląd parametrów to ja sugerowałbym dalszą zabawę w ustawienie synchronizacji na 0* i to ustawienie uznał za wyjściowe a dla porównania w przyszłości poeksperymentowałbym jak zachowuje się silnik po przestawieniu na np -0.5* lub +0.5*.
Jeśli masz już VCDS i masz podgląd parametrów to ja sugerowałbym dalszą zabawę w ustawienie synchronizacji na 0* i to ustawienie uznał za wyjściowe a dla porównania w przyszłości poeksperymentowałbym jak zachowuje się silnik po przestawieniu na np -0.5* lub +0.5*.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!