Śruby kół wałków rozrządu (6 szt.) 25Nm, nakrętka rolki napinacza 20Nm + dokręcić 45*, nakrętka rolki prowadzącej 22Nm.
Przy korekcie synchronizacji luzujemy tylko po 3 śruby na kołach wałków rozrządu przy czym należy wiedzieć, że najpierw luzujemy 3 śruby na kole prawym (stojąc przodem do silnika), ustawiamy poluzowane koło aż uda nam się uzyskać wartość 0* w blokach pomiarowych
(każdorazowo pamiętamy o dokręceniu śrub przed próbą uruchomienia silnika), następnie blokujemy (ustawione już) koło prawe (bolcem blokującym lub wiertłem śr 6mm), luzujemy koło lewe i przesuwamy w lewo lub w prawo do momentu kiedy uda się bez oporu i przycinania wetknąć drugi bolec lub wiertło w otwór do blokowania koła po czym dokręcamy śruby koła (lewego) wałka rozrządu. Jak się już obie blokady
bez żadnych zacięć znajdują w otworach do blokowania; dokręcamy śruby mocujące koła wałków momentem 25Nm,
wyciągamy bolce blokujące i uruchamiamy silnik.
Wiem, że było to już wielokrotnie opisywane ale co tam