Witam
Przeszukiwałem trochę internet, ale nic sensownego nie znalazłem w tym temacie więc może na forum przystosowanym do A6 się czegoś dowiem.
Problem pojawił się dzisiaj koło 12 i jest do tej pory, a mianowicie zegarek i licznik km resetuję się (nie jestem pewien czy tylko przy rozruchu czy było już tak rano) do tego dochodzi jakiś dziwny dźwięk i samochód jakby gorzej odpalał. Cały problem nagrałem a niepokojący mnie dźwięk zaczyna się od 21 sekundy.
https://www.youtube.com/watch?v=GVreiNuKzMI
Z góry dziękuję za informację.
Resetowanie zegarów i dziwny hałas
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
Nie bede zakladal drugiego tematu, mam identyczny problem, od 2 dni licznik kilometrow resetuje sie, zegarek analog staje, cala reszta jest ok. Dzisiaj doszlo do tego jeszcze ze podczas jazdy zresetowal sie licznik i zegary opadly ale za chwile powrocily, czy to juz padniety licznik? Czy oplaca sie naprawiac?
Przepraszam, że nie odpisywałem i głupio to wygląda, zę nie interesuje się własnym tematem.
U mnie generalnie wygląda to tak: akumulator raz, ze jest za mały do tego samochodu 55Ah i mały prąd rozruchowy to jeszcze jest trochę zużyty i ostatnio jeżdżony na krótkich odcinkach przez co na rozruchu zużywałem dużo prądu i nie dawał rady się naładowywać.
Po wymianie na aku 95Ah/840 wszystko jest ok chociaż alternator już chyba też będzie powoli fikał bo przy pełnym obciążeniu nie ma idealnych wskazań.
// Co do posta wyżej: Dziwne bardzo, że podczas jazdy zaczynają się takie rzeczy dziać (u mnie tylko podczas rozruchu). Może faktycznie licznik już pada bo z tego co czytałem jest też i taka możliwość.
U mnie generalnie wygląda to tak: akumulator raz, ze jest za mały do tego samochodu 55Ah i mały prąd rozruchowy to jeszcze jest trochę zużyty i ostatnio jeżdżony na krótkich odcinkach przez co na rozruchu zużywałem dużo prądu i nie dawał rady się naładowywać.
Po wymianie na aku 95Ah/840 wszystko jest ok chociaż alternator już chyba też będzie powoli fikał bo przy pełnym obciążeniu nie ma idealnych wskazań.
// Co do posta wyżej: Dziwne bardzo, że podczas jazdy zaczynają się takie rzeczy dziać (u mnie tylko podczas rozruchu). Może faktycznie licznik już pada bo z tego co czytałem jest też i taka możliwość.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 216
- Rejestracja: 20 paź 2013, 10:32
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Janikowo
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga