Miałem dzisiaj nieprzyjemną przygodę. Nie włączyły się wentylatory i silnik zagrzał się do 110 C
Na razie ustaliłem, że pomimo iż na zasilaniu przekaźnika 217 jest 12 V to prądu jest zbyt mało aby zapalić żarówkę w próbówce :roll:
Podanie + kablem z bezpiecznika w skrzynce na gniazdo przekaźnika uruchamia wentylatory.
Więc prąd ginie pomiędzy skrzynką bezpieczników a skrzynką przekażników. Czy ktoś może ma doswiadczenie gdzie szukac przyczyny ? Czy jest tam jeszcze jakieś złącze czy tylko kabel ?
Żeby wyciągnąć wiązkę musiałbym pół auta rozebrać bo nic nie widać. Chyba zrobię bypass bo już nie wiem co robić...
[2.8 AAH] Nie włączają się wentylatory.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
Larix, nie znam tych schematów więc Ci tu nie odpowiem na Twoje pytanie ale czy próbowałeś zmostkować piny we wtyczce przy czujniku w chłodnicy który uruchamia wentylatory?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
Próbowałem , nie pomaga. Przekaźnik cyka ale nie podaje prądu bo ten prąd na wejściu (do przekaźnika) jest za słaby. Podanie prądu na wejście przekaźnika dodatkowym kablem uruchamia cały układ bezproblemowo. Podanie prądu bezpośrednio z bezpiecznika to samo.
Prąd zanika gdzieś pomiędzy bezpiecznikiem a przekaźnikiem.
P.S.
Dodam, że wyciągałem ostatnio silniki klimatronika spod deski ale nie wiem czy to może mieć coś wspólnego.
Prąd zanika gdzieś pomiędzy bezpiecznikiem a przekaźnikiem.
P.S.
Dodam, że wyciągałem ostatnio silniki klimatronika spod deski ale nie wiem czy to może mieć coś wspólnego.
- Pieterb
- Administrator
- Posty: 955
- Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
- Imię: Piotr
- Moje auto: A4 B7
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zamość
wiesz co, nie znam się za bardzo ale przy klimie jest dwubiegowy system i inne przekaźniki niż przy zwykłym i to może mieć jakiś wpływ. Ale tu ktoś bardziej zaawansowany w temacie by się przydał.Larix pisze:P.S.
Dodam, że wyciągałem ostatnio silniki klimatronika spod deski ale nie wiem czy to może mieć coś wspólnego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coś tu napiszesz!
Zanim coś tu napiszesz!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga