Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[BES 2.7 250 KM] W poszukiwaniu katalogowych osiągów

Silniki benzynowe
medmaxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:49
Lokalizacja: Białystok

Post autor: medmaxx » 02 paź 2017, 11:56

bendzji pisze:BES i BEL nie mają sond szerokopasmowych - pierwszymi wolnossącymi silnikami w c5 na szerokopasmówce były 2.0 AWT i 3.0 ASN

aha katalogowo 2.7T polift automat 7,6 s do 100km/h - teraz pytanie czy te 1,5 sekundy nie znika w skrzyni po prostu

wolnossące 2.0 AWT? Chyba turbodoładowane 1.8T AWT i wolnossące 3.0 ASN ;) Wkradła się jakaś literówka ;)

Oglądałem filmiki z YT z przyspieszeniem rzekomej serii 2.7BiT wersji 230Km z TIPem - mierzone stoperem poniżej 8s. licznikowe 0-100km/h.

http://www.zeperfs.com/en/fiche408-audi ... tronic.htm

Postaram się jeszcze, jak będzie możliwość, zrobić 80-180 i porównać do wyników powyżej. Ewentualnie 40-160.

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 02 paź 2017, 13:42

To ja powiem tak... mnie te logi do końca nie przekonują.
Wartości w 033 statycznym są ponad -10% do nawet -20% jak kolega pisał. No tak, prawda, po ustabilizowaniu się jest w 032 -5 do -10, nie ma tragedii niby. Ale gorzej bo w logu dynamicznym 033 napiecie na sondzie skacze. Pokazuje ubogą mieszankę. W OL. To chyba nie jest dobry znak, zwłaszcza że to zwykła sonda 1V.
Rozbieżność na bankach w 032 tylko w RUN to chyba też trochę nie tegez.
Turbo faktycznie ładnie raczej.
medmaxx pisze: po skasowaniu błędów i ponownym zrobieniu loga 033 wszystkie wartości są -10% i mniej.... ale ja się na tym nie znam. Widzę tylko różnicę w logu 033 przed i po kasowaniu błędów (których nie było).
To tak działa że po pewnym czasie 033 niejako przechodzi w 032. Po skasowaniu 032 przyjmuje 0, więc 033 też się zmieni.

medmaxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:49
Lokalizacja: Białystok

Post autor: medmaxx » 02 paź 2017, 19:31

Czy to może być powodem tego wszystkiego?

Trójnik - pęknięcie

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 paź 2017, 23:05

medmaxx - tak literówka już poprawiłem , miałbyć 2.0 ALT

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 03 paź 2017, 09:22

niby tam przychodzi opaska na to ale czy to szczelne jest to i nie ciągnie lewizny to kto wie...

medmaxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:49
Lokalizacja: Białystok

Post autor: medmaxx » 03 paź 2017, 14:30

Dla mnie też ciężko uwierzyć, aby takie pęknięcie (znajdujące się pod opaską, prawie na krawędzi trójnika) powodowało braki w mocy.
Z drugiej strony naczytałem się aby sprawdzać właśnie pod opaskami ...

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 03 paź 2017, 14:32

Tak jeszcze w międzyczasie szukałem tego wpisu na sportadi... ma to jednak sens. Mieszanka może być na minus gdy masz nieszczelność w tym miejscu... jeśli faktycznie powietrze tamtedy ucieka..
Jednak spodziewałbym się że to jednak gdzieś indziej. Na sportaudi jest intrukcja jak sprawdzić szczelnosć:
http://www.allroadfaq.com/downloads/tec ... esting.pdf

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 paź 2017, 19:13

zwonko ale to chyba tylko jak powietrze będzie doładowane nie? dobrze rozumuję? na biegu jałowym tam będzie podciśnienie i będzie za ubogo?

medmaxx a może naładować cały układ ciśnieniem , znajomy tak sprawdzał w 1.8T szczelność całości

medmaxx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 22 lut 2017, 17:49
Lokalizacja: Białystok

Post autor: medmaxx » 04 paź 2017, 07:25

Dzięki Panowie, widziałem te testy szczelności.
Skoro czujnik doładowania pokazuje prawidłową wartość doładowania (wnioskuję to po waszych ocenach logów 115+118), lambda 'skacze jak żyd po pustym sklepie' ( <lol> ) i jest widoczny brak mocy, to nieszczelność powinna być między czujnikiem doładowania a zaworami ssącymi, dobrze kombinuję ?

Ok, teraz czekam na lepszą pogodę i spróbuję pokombinować z tym testem szczelności albo po prostu kupię trójnik i zobaczymy co będzie.

Pozdrawiam.

barmanek007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 10 sie 2017, 22:35
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: barmanek007 » 19 paź 2017, 11:59

Mozesz spróbować tez sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Mi gazowa wypaliła wszystkie zawory wydechowe i tez dziwnie dragal silnik na jałowym. Cisnienie mialem po 8 do 6 barów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga