Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[c5 2.7t] tarcze i klocki..

Zawieszenie
Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 30 mar 2009, 23:01

ja u siebie miałem seryjnie 230KM ale z racji ze jest 2x turbo to 3ba kożystać, wiec teraz jest 2,7T+chip co daje wynik 318KM :D
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 31 mar 2009, 11:15

posti pisze:ja u siebie miałem seryjnie 230KM ale z racji ze jest 2x turbo to 3ba kożystać, wiec teraz jest 2,7T+chip co daje wynik 318KM :D
wow strach się bać
prawie 100PS więcej
a o ile wzrosło Ci spalanie :?:

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 31 mar 2009, 11:31

spalanie zostało praktycznie takie jakie bylo :) róznica to max 0,5L
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja