Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Jaki sterownik ECU?

Silniki wysokoprężne
mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 22 wrz 2017, 20:52

więcej paliwa = więcej spalin = większa prędkość turbo = błąd przeładowania = przy leciwym turbo awaria turbiny

poprawiona mapa leci zaraz na pw, kodowanie zostawiasz na (końcówka 5) czyli takie jak było.

Logi !!! koniecznie po wgranu mapy i sprawnym turbo, oczywiście cały komplet.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

Pryncy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 lis 2016, 18:15
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Pryncy » 22 wrz 2017, 21:18

Dzieki. Duzo pozmieniałeś zrobiłeś oryginał? Jaka jest szansa ze się wysypie nie wiem czy robić teraz czy jak wrócę do domu :)

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 22 wrz 2017, 22:03

masz skopiowany że tak powiem na swój plik mapy z A8 2.5 Tdi AKE i tyle, tak jak ci Klicho wspomniał trzeba jakoś ustabilizować napięcie np prostownikiem, kiedyś gdy się bawiłem jeszcze jako amator właśnie takimi kabelkami robiłem taki zabieg że zostawiałem samochód na prostowniku aż do pełnego naładowania akumulatora, aby ograniczyć skoki napięcia, prostownik miałem z automatycznym regulatorem, wiec gdy wskazówka od Amperomierza spadła prawie do 0 i na multimetrze nie skakały mi już bardzo Wolty to wgrywałem mapy, nie wywaliło mi się to ani razu, ale to dawne stare dzieje teraz to są inne zabawki do tego typu rzeczy.
W warunkach domowych że tak to ujmę, nigdy nie wiadomo, ryzyko zawsze jest.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 22 wrz 2017, 22:29

Jak coś mam ori mapy ABt od 180KM i Oettinger'a od 150KM

Pryncy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 lis 2016, 18:15
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Pryncy » 22 wrz 2017, 23:22

Jak możesz to podaj w których blokach te logi zrobić?

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 23 wrz 2017, 00:07

Pewnie 003 004 008 011 dynamiczne :) A statyczne to ma 004. Każdy log podjedynczo robisz nie pare naraz :)

mixsio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 27 paź 2015, 13:22
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: mixsio » 23 wrz 2017, 00:13

Statyczne: 000 , 001 , 003 , 004 , 007 , 011 , 013 , 014 , 018
BS: 003 , 004 , 011
Dynamiczne: 001 , 003 , 004 , 008 , 010 , 011

każdy robimy oddzielnie, przy robieniu dynamicznego 4 bieg ok 1,5 tys obr/min Start logowania, noga w podłogę i około 4200 stop logowania.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać

Pryncy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 lis 2016, 18:15
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Pryncy » 23 wrz 2017, 08:27

Cos tam się wgrało auto zapala :) teraz tylko turbo jak nie załatwię dzisiaj na miejscu to zamówię u kolegi KLICHO.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 23 wrz 2017, 11:20

Nie musi 4 biegu wystarczy 3 :)

Pryncy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 lis 2016, 18:15
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Pryncy » 25 wrz 2017, 10:43

Auto zrobione zmieniła się całkowicie praca silnika pracuje bardziej miękko spalanie jak narazie spadło o 1 litr ale jeździłem głownie po mieście dość dynamicznie. Samochód wcześniej ciągnął od samego dołu i przy 3 tys zaczynały się problemy teraz ciągnie od 2 tys do samego końca czuje się tak jak bym jeździł zupełnie innym autem. Dzięki z pomoc. Logi zrobię jak dopisze pogoda strasznie pada i nie ma warunków.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 25 wrz 2017, 13:07

Czyli to nie było turbo ?

Pryncy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 lis 2016, 18:15
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Pryncy » 25 wrz 2017, 14:26

Głownie chodziło ecu i o mapę silnika a turbo padło w międzyczasie.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 25 wrz 2017, 15:07

Aaa rozumiem a ogarnąłeś sobie kolejne ?

Pryncy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 20 lis 2016, 18:15
Lokalizacja: Słubice

Post autor: Pryncy » 25 wrz 2017, 15:17

Poprawiona mape przez mixsio wgrałem na swoje ecu a turbo ogarnolem na miejscu za 300 zł

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 25 wrz 2017, 15:47

I bardzo dobrze ważne że zadowolny i smiga jak trzeba :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga