[ AKE 2.5 180 KM] Jaki sterownik ECU?
więcej paliwa = więcej spalin = większa prędkość turbo = błąd przeładowania = przy leciwym turbo awaria turbiny
poprawiona mapa leci zaraz na pw, kodowanie zostawiasz na (końcówka 5) czyli takie jak było.
Logi ! koniecznie po wgranu mapy i sprawnym turbo, oczywiście cały komplet.
poprawiona mapa leci zaraz na pw, kodowanie zostawiasz na (końcówka 5) czyli takie jak było.
Logi ! koniecznie po wgranu mapy i sprawnym turbo, oczywiście cały komplet.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
masz skopiowany że tak powiem na swój plik mapy z A8 2.5 Tdi AKE i tyle, tak jak ci Klicho wspomniał trzeba jakoś ustabilizować napięcie np prostownikiem, kiedyś gdy się bawiłem jeszcze jako amator właśnie takimi kabelkami robiłem taki zabieg że zostawiałem samochód na prostowniku aż do pełnego naładowania akumulatora, aby ograniczyć skoki napięcia, prostownik miałem z automatycznym regulatorem, wiec gdy wskazówka od Amperomierza spadła prawie do 0 i na multimetrze nie skakały mi już bardzo Wolty to wgrywałem mapy, nie wywaliło mi się to ani razu, ale to dawne stare dzieje teraz to są inne zabawki do tego typu rzeczy.
W warunkach domowych że tak to ujmę, nigdy nie wiadomo, ryzyko zawsze jest.
W warunkach domowych że tak to ujmę, nigdy nie wiadomo, ryzyko zawsze jest.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
Statyczne: 000 , 001 , 003 , 004 , 007 , 011 , 013 , 014 , 018
BS: 003 , 004 , 011
Dynamiczne: 001 , 003 , 004 , 008 , 010 , 011
każdy robimy oddzielnie, przy robieniu dynamicznego 4 bieg ok 1,5 tys obr/min Start logowania, noga w podłogę i około 4200 stop logowania.
BS: 003 , 004 , 011
Dynamiczne: 001 , 003 , 004 , 008 , 010 , 011
każdy robimy oddzielnie, przy robieniu dynamicznego 4 bieg ok 1,5 tys obr/min Start logowania, noga w podłogę i około 4200 stop logowania.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
Auto zrobione zmieniła się całkowicie praca silnika pracuje bardziej miękko spalanie jak narazie spadło o 1 litr ale jeździłem głownie po mieście dość dynamicznie. Samochód wcześniej ciągnął od samego dołu i przy 3 tys zaczynały się problemy teraz ciągnie od 2 tys do samego końca czuje się tak jak bym jeździł zupełnie innym autem. Dzięki z pomoc. Logi zrobię jak dopisze pogoda strasznie pada i nie ma warunków.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga