Witam kolegów i koleżanki
Mam taki problem, że rano (w momencie kiedy są niskie temperatury), po odpaleniu auta i kręceniu kierownicą coś strasznie wyje. Natomiast po delikatnym rozgrzaniu silnika hałas ustaje.
Mam wrażenie, że to pompa wspomagania - myślicie, że może pomóc wymiana płynu? W sumie auto mam dwa lata i nigdy nie wymieniałem
Ewentualnie pompa do regeneracji czy kupować używkę?
[A6 C5 All] Wyjąca pompa - maglownica?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 lut 2017, 23:02
- Lokalizacja: Równina Podkarpacka
rafio83, u mnie zaczęło się identycznie jak węże wspomagania się rozwarstwiły od środka, na zewnątrz nic nie było widać a później to i tak pompa padła i na dodatek prawdopodobnie opiłki rozwaliły uszczelnienia maglownicy.
Ja kupiłem używkę to była padnięta, później chińczyka to nie był wydajny i nie szło ukręcić kierownicą - kupiłem oryginał ZF już zregenerowany za 450 zł stara do zwrotu i wspomaganie działa jak miodzio - jutro tylko nowy magiel dotrze i będzie git. Także polecam kupić ori czy też zregenerować tą którą masz jeśli to oryginał.rafio83 pisze:Ewentualnie pompa do regeneracji czy kupować używkę?
Najpierw się upewnij, że to te węże są przyczyną. Oczywiście mogą być, bo ten wąż ma specyficzną budowę i każda zmiana jego parametrów będzie powodowała wycie pompy. Zamienników nie kupuj, bo się nie sprawdzają, bedzie wyła jeszcze bardziej. Przerabiałem ten temat. Tylko uważaj, bo jak poznasz cenę w ASO tego węża łączącego magiel z pompą, to nie będziesz w stanie podnieść szczęki z podłogi z wrażeniarafio83 pisze:no to może wymieć teraz te węże wraz z płynem? Tak aby oszczędzić magiel ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 19 lut 2017, 23:02
- Lokalizacja: Równina Podkarpacka
Będzie pasowałarafio83 pisze:Mam jeszcze pytanie, czy będzie pasowała pompa od 3.0 ASN ale z A4?
To najtańsze z możliwych rozwiązań pod warunkiem, że sam albo Twój mechanik wsadzi dobre węże o takiej samej długości co jest wbrew pozorom ważne. Mnie komplet węży nowych wraz z robocizną kosztował 200 zł. Co do pompy to bym nie kombinował z używkami bo ceny są nawet wyższe niż regeneracja - tylko kupić już po regeneracji albo swoją jeśli się da regenerować.rafio83 pisze:no to może wymieć teraz te węże wraz z płynem?
Trzeba węże wyjąć żeby to sprawdzić innej możliwości nie znam aby mieć 100% pewności a jak już to będzie zrobione to lepiej dać 100 zł za nowe i mieć święty spokój bo wiadomo, że V-ki są demonami generacji piekła pod maską co jest jedną z przyczyn parcienia i rozwarstwiania wężyelwarka1 pisze:Najpierw się upewnij, że to te węże są przyczyną.
Jakiś czas temu strzelił mi waż w a4 żony. Kupiłem zamiennik wzorowany na oryginale i dupa. Pompa wyła, a na wolnych obrotach brak wspomagania. Szybko doczytałem na forum ze tylko na oryginale będzie dobrze. Telefon do ASO, a ram słyszę za kawałek węża 1200 zł. Nosz kulwa. Trochę ciężko było znaleść ori używkę w dobrym stanie, ale się udało. Teraz cisza i wspomaganie działa jak należy.O jakiej kwocie mowa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 322
- Rejestracja: 01 lip 2011, 22:40
- Imię: Szymon
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Cześć
Dzięki za rady, u mnie skończyło się na uzupełnieniu płynu ponieważ było poniżej minimum (trywialna sprawa), teraz cisza w układzie.
BTW: szukałem w paru sklepach płynu i nie było albo nie wiedzieli jaki sprzedać, ostatecznie kupiłem w ASO za 53zł. Także radzę jechać do ASO po różnica w cenie minimalna.
Dzięki za rady, u mnie skończyło się na uzupełnieniu płynu ponieważ było poniżej minimum (trywialna sprawa), teraz cisza w układzie.
BTW: szukałem w paru sklepach płynu i nie było albo nie wiedzieli jaki sprzedać, ostatecznie kupiłem w ASO za 53zł. Także radzę jechać do ASO po różnica w cenie minimalna.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga