Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AEB 1.8 150 KM] Niby brak kompresji, silnik nie działa

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2961
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

[AEB 1.8 150 KM] Niby brak kompresji, silnik nie działa

Post autor: Doc » 17 wrz 2017, 00:45

Cześć.

Dzisiaj poleciałem na parking (zimny silnik ) aby odpalić auto. Odpaliłem (bez 'gazowania') i za 2-4 sekundy silnik zgasł. Hmm, odpalam drugi razem... i nie odpala ale dźwięk taki jakbym świece zapłonowe wykręcił. Co to może być?

Pasek rozrządu?, napęd na koło wałka rozrządu? :( Nic nie usłyszałem z walnięciem, uderzeniem, piszczeniem itd.
Ehh :( jak sądzicie? Absolutny remont/regeneracja silnika? Czyli... kolejny silnik bo koszty z regeneracją ogromne. :(

ps.
Rok temu po wypadku zmieniłem silnik. Sprawdzałem, gadałem z używanym paskiem rozrządu itd. Było OK. Poza tym... bardzo mało km u mnie. :(

(Audi A6 C5 1.8T) <zmeczony>

Awatar użytkownika
Pieterb
Administrator
Administrator
Posty: 964
Rejestracja: 08 mar 2015, 08:25
Imię: Piotr
Rocznik: 2006
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 17 wrz 2017, 07:43

Doc pisze:Pasek rozrządu?, napęd na koło wałka rozrządu?

Nie znam tych silników dokładnie i jakichś szczegółów Ci nie podam ale sam stan paska dość łatwo sprawdzić po zdjęciu osłony paska rozrządu.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2961
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 17 wrz 2017, 20:53

Piotrku... uff. DZIAŁA ! ! ! :)
Klubowicze ponieważ auto stało 4 dni... dzisiaj właśnie po sprawdzeniu paska kręciłem ok 4 sek. Nic z tego. W końcu raz 'zakręciłem' ok 8 sek. i! w końcu odpalił! :) . Nigdy czegoś takiego nie miałem. Po wyłączeniu i odpaleniu ponownym jest ok.

Zobaczę jutro jak będzie. 2, 3 dni temu kilka razy włączałem kluczyk (włączała się pompa paliwa) i sprawdzałem sobie prąd 12V. Próbowałem z LEDem. Takie moje pierdoły z taśmą LED. Może dlatego? Silnik nie był odpalony.

Przyjaciele... pytanko. Jak sądzicie, pasek wygląda OK. Czy trzeba zmienić i polecieć do warsztatu? Silnik kupiłem rok temu i nie wiem ile było km.

Moja fotka.

Obrazek
Obrazek

krzysiekml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 185
Rejestracja: 03 paź 2012, 22:06
Lokalizacja: mlawa
Kontakt:

Post autor: krzysiekml » 18 wrz 2017, 14:54

wygląda ok.

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2961
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 18 wrz 2017, 21:04

krzysiekml pisze:wygląda ok.
Dzięki Krzyśku.
Zobaczę jutro jak będzie.
Odpaliłem bez problemu. Wiadomo już osohozi. ;) <okok>
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja