Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] nie działa servotronic na postoju-Rozwiązany problem

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
adamekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:59
Lokalizacja: wroc

[A6 C5] nie działa servotronic na postoju-Rozwiązany problem

Post autor: adamekk » 03 wrz 2017, 22:59

Witajcie. Audi A6 2003r. 2.7 BiT
Mam już mętlik w głowie. Nie działa mi na postoju servotronic. podczas jazdy jest OK, natomiast na parkingu albo podczas parkowania jest masakra.
Natomiast rano jak jest gęsty płyn(tak podejrzewam) to kierownica chodzi lepiej, ale może to zasługa "ssania" i silnik ma wyższe obroty, wystarczy, że podczas parkowania dodam więcej obrotów i wspomaganie wraca(oczywiście na chwile).
Z tego co wiem to mam wsadzoną pompe z diesla 2,5. Czy jest taka opcja , że pompa podaje już za małe ciśnienie i servotronic dlatego nie działa? jak to zdiagnozować.
Mam pompe z 3.0 ASN sprawną, ale nie wiem czy podejdzie. Macie jakieś pomysły? Nie chce wymieniać maglownicy bo nie cieknie, ale czy może da radę jakoś to naprawić? czytałem o jakimś zaworku który jest w maglownicy czy da rade go wymienić lub jakoś zdiagnozować?
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2017, 10:40 przez adamekk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 06 wrz 2017, 07:04

Jak po dodaniu gazu wspomaganie wraca to prawdopodobnie będzie to pompa albo nieszczelność między zbiorniczkiem płynu wspomagania a pompą. Gdzieś był temat w którym pisało, że podchodzi pompa z c6 130bar (nowsza, tańsza i łatwiej dostępna niż do c5), wymiana nie jest jakoś mega skomplikowana. Wyżej wymieniony zaworek też ponoć znajduje się w samej pompie. W maglu masz zaworek sterowany sygnałem prędkości z licznika jeśli coś tam będzie niedomagać to też może dać taki efekt ale to można zdiagnozować wyciągając sterownik od serwotronika wtedy powinno działać jak zwykłe wspomaganie. Jak po wyjęciu kostki sterownika dalej ci zamula na niskich obrotach to celuj w pompę. Czy podejdzie z 3.0 nie jestem pewien, gdzieś pisało że ktoś jeździł na pompie z 3.0. Jak masz pompę z ASN to po prostu spróbuj ją założyć, roboty nie ma dużo, przy okazji sprawdź to gumowe kolanko zaraz przy pompie ono lubi się rozszczelnić i pompa będzie wyła.

adamekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 01 lis 2016, 21:59
Lokalizacja: wroc

Post autor: adamekk » 15 wrz 2017, 10:52

ok dzieki za info. posprawdzam co moge i dam znac jak sie sprawy maja. pozdro

[ Dodano: 2017-09-15, 10:52 ]
Wspomaganie wróciło. Winna była pompa a do tego pompa która była w aucie miała 110 bar+przeżyła pewnie już swoje i z tych 110 bar pewnie mało co zostało.
Wsadzona jest pompa z 3.0 ASN i wszystko śmiga, pompa nie wyje. Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga