A6 C5 2.7TT by Jedi
A6 C5 2.7TT by Jedi
Witam wszystkich użytkowników forum.
Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem zakupu auta w kombi, a jako że w audi kocham się od dawna, wybór padł na A6 C5. Szukałem auta z silnikiem co najmniej 2.4, natomiast trafiła się dość ładna, doinwestowana 2.7 w automacie rocznik 2000.
Auto ma dość bogate wyposażenie, min:
- tiptronic z quattro
- atermiczne szyby
- rolety drzwi i klapy
- fotele lekko sportowe
- kolorowa navi, duży FIS
- xenon
- dach solarny
Do pełni szczęścia brakuje tylko tempomatu- mam nadzieję, że wkrótce wjedzie
Oczywiście jak to bywa w "nowych autach" jest kilka rzeczy do zrobienia:
- wymiana uszkodzonych czujników parkowania - zrobione
- naprawa przetartego fotela
- uszczelnienie pokrywy zaworowej
- zmiana felg na mniejsze (19 cali to jednak trochę za dużo jak dla mnie )
- poprawki lakiernicze
- czujnik temperatury na wskaźniki - zrobione (ktoś źle połączył przewody)
- prawdopodobnie uszkodzone czujniki temperatury spalin - zrobione (wymiana płytek)
- naprawa rolety bagażnika zrobione
Jako, że rocznie pokonuję około 50 000km, w planach jest LPG (nie bijcie!) zrobione
Jeśli czas pozwoli, będę aktualizował postępy prac przy aucie
Od dłuższego czasu nosiłem się z zamiarem zakupu auta w kombi, a jako że w audi kocham się od dawna, wybór padł na A6 C5. Szukałem auta z silnikiem co najmniej 2.4, natomiast trafiła się dość ładna, doinwestowana 2.7 w automacie rocznik 2000.
Auto ma dość bogate wyposażenie, min:
- tiptronic z quattro
- atermiczne szyby
- rolety drzwi i klapy
- fotele lekko sportowe
- kolorowa navi, duży FIS
- xenon
- dach solarny
Do pełni szczęścia brakuje tylko tempomatu- mam nadzieję, że wkrótce wjedzie
Oczywiście jak to bywa w "nowych autach" jest kilka rzeczy do zrobienia:
- wymiana uszkodzonych czujników parkowania - zrobione
- naprawa przetartego fotela
- uszczelnienie pokrywy zaworowej
- zmiana felg na mniejsze (19 cali to jednak trochę za dużo jak dla mnie )
- poprawki lakiernicze
- czujnik temperatury na wskaźniki - zrobione (ktoś źle połączył przewody)
- prawdopodobnie uszkodzone czujniki temperatury spalin - zrobione (wymiana płytek)
- naprawa rolety bagażnika zrobione
Jako, że rocznie pokonuję około 50 000km, w planach jest LPG (nie bijcie!) zrobione
Jeśli czas pozwoli, będę aktualizował postępy prac przy aucie
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2017, 10:01 przez Jedi17, łącznie zmieniany 2 razy.
Przy czasie oczywiście strzelę kilka fotek. Najpierw trochę muszę pogrzebać
Na tę chwilę wymieniłem pompę paliwa, bo hałasowała (niestety byłem zmuszony założyć pompę bez przetłoczenia, a poprzednio była z przetłoczeniem -,- ), przy okazji znalazłem powód utrudnionego odpalania- dziurawy wężyk w zbiorniku tymczasowo wstawiłem gumowy..
Elektronika EGT wymieniona, błędy zniknęły
Elektryka fotela naprawiona- podparcie lędźwiowe było połamane- zaczep górny linki.
Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodniczego, ale niestety nie ma poprawy- rozbieżne wskazania zegarów i odczytów komputera... zobaczymy czy w sklepie przyjmą reklamację.
Przy okazji okazało się, że uszkodzony jest też jeden z zaworów DV..
Ach te uroki "nowych samochodów".. c.d.n.
Na tę chwilę wymieniłem pompę paliwa, bo hałasowała (niestety byłem zmuszony założyć pompę bez przetłoczenia, a poprzednio była z przetłoczeniem -,- ), przy okazji znalazłem powód utrudnionego odpalania- dziurawy wężyk w zbiorniku tymczasowo wstawiłem gumowy..
Elektronika EGT wymieniona, błędy zniknęły
Elektryka fotela naprawiona- podparcie lędźwiowe było połamane- zaczep górny linki.
Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodniczego, ale niestety nie ma poprawy- rozbieżne wskazania zegarów i odczytów komputera... zobaczymy czy w sklepie przyjmą reklamację.
Przy okazji okazało się, że uszkodzony jest też jeden z zaworów DV..
Ach te uroki "nowych samochodów".. c.d.n.
Rozkodowałem wyposażenie i nigdzie nie bylo wzmianki o chromach. Czyli tak wyszla z fabryki niestety listwy pod lampami sa ulamane przy blotnikach. O ile listew chrom jest pełno o tyle czarnych jakos nie mogę znaleźć.
W międzyczasie wyszedł na jaw problem z cieknącym zaciskiem hamulcowym z tylu..
EDIT:
Audi doczekało się regeneracji zacisku- po wycieku ani śladu
W międzyczasie na pokład wjechała instalacja LPG STAG 300 QMAX z wtryskami AC W03, Reduktorem R02? (czerwony), butla 67l.
Instalacja tylko wstępnie wyregulowana- jedna sonda wali błędami (druga już wymieniona).
Rozpocząłem poszukiwania felg 17 które nie będą obcierały o elementy zawieszenia, zaciski ani błotniki...
Zadanie trudniejsze niż sądziłem... :shock:
W międzyczasie wyszedł na jaw problem z cieknącym zaciskiem hamulcowym z tylu..
EDIT:
Audi doczekało się regeneracji zacisku- po wycieku ani śladu
W międzyczasie na pokład wjechała instalacja LPG STAG 300 QMAX z wtryskami AC W03, Reduktorem R02? (czerwony), butla 67l.
Instalacja tylko wstępnie wyregulowana- jedna sonda wali błędami (druga już wymieniona).
Rozpocząłem poszukiwania felg 17 które nie będą obcierały o elementy zawieszenia, zaciski ani błotniki...
Zadanie trudniejsze niż sądziłem... :shock: