Post
autor: MrDarcy » 05 lut 2018, 12:13
Witajcie,
pozwolę sobie odświeżyć temat bo przekopałem się przez forum i nie znalazłem rozwiązania.
Mam identyczny problem jak Balcerwwk i właściwie identyczne auto. Pytanie zatem kieruje do Balcerwwk. Czy udało się rozwiązać problem i jaka była przyczyna?
Aktualizacja 06.02.2018
Temat już ogarnięty. Pomogło położenie dodatkowych kabli.
Pomiar pomiędzy alternatorem i aku wykazał spadek napięcia o 1,2 volta. Dodatkowy kabel od alternatora do akumulatora o przekroju 35mm2 w peszlu i masa od silnika do aku wzmocniona kablem 16mm2. Nareszcie mam prąd w aucie. Walczyłem z tym od jakiegoś roku i przymierzałem się do regeneracji alternatora. Teraz pod pełnym obciążeniem tj. klima, grzanie foteli światła, i kilka innych rzeczy a na aku mam 14-14,1 volta. A wystarczy częściej zaglądać na forum i skorzystać z doświadczeń innych.
pozdrawiam
Jest - A6 C5 2.7t BEL, Allroad 2005, Tiptronic
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992