Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 2.7TT hybrydy K03, elt-ec, fmic

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 sty 2017, 21:22

Nie wiem ile w tym prawdy, ale kiedyś czytałam, że jedyna prawdziwa hamownia to obciażeniówka.

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 07 sty 2017, 21:30

Mazdomania pisze:Nie wiem ile w tym prawdy, ale kiedyś czytałam, że jedyna prawdziwa hamownia to obciażeniówka.
Ja właśnie też nie wiem i dlatego chyba zrobię sobie jeszcze później pomiar na obciążeniówce jak będę miał wolny dzień albo będę w jakimś mieście gdzie będę mógł zrobić pomiar. Z tego co się dowiedziałem w VTechu to inercja nie daje sobie rady dopiero przy autach powyżej 800KM bo nie są wstanie budować już poprawnie doładowania. Przy 400 podobno na lajcie. Kiedyś hamowałem już u nich na dynoday i wynik wyszedł zbliżony do serii, którą wtedy miałem. Innym też wychodziło tyle ile być powinno a tym którym nie wyszło to po hamowni okazało się że coś nie domagało w samochodzie.

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 sty 2017, 21:38

Jak już porównywać inercję do obciążeniówki to chyba najlepiej w dniu o tych samych parametrach (ciśnienie, temperatura). <mysli>

Choć i tak Ciebie podziwiam. Mnie to w zad szczypało i pierwsze co zrobiłam to na hamownie pojechałam ;d

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 07 sty 2017, 22:01

Mazdomania pisze:Jak już porównywać inercję do obciążeniówki to chyba najlepiej w dniu o tych samych parametrach
Nie bądźmy tacy drobiazgowi, parę koni w tą czy tamtą :P Bardziej mi chodzi o sprawdzenie przebiegu wykresu niż o sam efekt końcowy.
Mazdomania pisze:Choć i tak Ciebie podziwiam. Mnie to w zad szczypało i pierwsze co zrobiłam to na hamownie pojechałam
Gdyby nie fakt że Olsztyn to zagłębie niczego jeśli chodzi o tuning to pewnie też bym od razu pojechał sprawdzić. A tak to mam wszędzie ok 200KM więc potrzebuję całego dnia aby się gdzieś wybrać a u mnie dni wolne są dość cenne :)

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 sty 2017, 22:03

xan pisze:Nie bądźmy tacy drobiazgowi, parę koni w tą czy tamtą :P Bardziej mi chodzi o sprawdzenie przebiegu wykresu niż o sam efekt końcowy.
No w sumie też racja ;)
xan pisze:A tak to mam wszędzie ok 200KM więc potrzebuję całego dnia aby się gdzieś wybrać a u mnie dni wolne są dość cenne :)
To faktycznie kicha jak tak. <uoee>

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 11 sty 2017, 11:31

xan pisze: joter82, Grom jak najbardziej mi pasuje choć będziesz miał dużo więcej niż połowę drogi.
Można zrobić nawet wcześniej spota :)
z NSZa będzie akurat połowa. Czasem tam bywam, więc się kiedyś spykniemy...oczywiście jak porobie plany bo na tą chwile to wstyd się pokazywać ;]

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 25 mar 2017, 16:02

Ostatnio udało mi się nagrać film z przyśpieszenia na tych hybrydach. Robione na spokojnie, nie ciągnąłem go do czerwonego bo staram się nie przesadzać na LPG. 'Tryb samolotowy' jest od czujnika wałka. :)

Film YT tutaj

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 14 lip 2017, 00:33

Sławek, to ile w końcu u Ciebie po tych modach wypluło ?

ja dzisiaj zrobiłem stage1 na 300/450 i po wyjeżdżeniu połowy zbiornika 98 już mi mało o_0 ...

fakt, zbiera się dużo lepiej niż ori ale chyba spodziewałem się (przesadnie) czegoś więcej

ps
na przyszły week będę w NSZ, moze ustaweczka ? ;]

[ Dodano: 2017-07-14, 00:33 ]
xan pisze:Film YT tutaj

fajnie się zbiera, nie ma co <okok>

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 15 lip 2017, 21:34

joter82 pisze:Sławek, to ile w końcu u Ciebie po tych modach wypluło ?
Jeszcze nie wiem ale samochód mam aktualnie u Bola bo zmienia mi przeguby. Przy okazji ma zrobić pomiar na hamowni drogowej więc kreski powinny się niedługo pojawić. W następny weekend odbieram auto więc jak starczy czasu to z chęcią się spotkam. Wyślę Ci na pw mój numer.

P.S. mnie 300 zdecydowanie dłużej cieszyło :P

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 16 lip 2017, 09:51

xan pisze:zmienia mi przeguby
kruca fix, i mnie to chyba niedługo czeka bo coś jarmoli na skręconych kołach na parkingu :(


nie wiem kim jest bolo, ale skoro jest dobry to pozdrowienia :D


nr mam, jak będę i starczy czasu to się odezwę. Tym razem wpadam tam na 1,5 dnia, ale w sierpniu zamierzam pobyć kilka dni dłużej ;]

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 03 sie 2017, 23:00

Udało się machnąć hamownię.

Obrazek

Z rezultatu jestem póki co średnio zadowolony ale gość który mi to ogarnia twierdzi że można jeszcze sporo na sofcie ugrać. Tak więc może niedługo wpadnie coś lepszego :)

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 04 sie 2017, 00:34

Chcialbym miec taki powod do narzekania <lol>
Seryjne sprzglo do jakiej mocy ogarnia?

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 04 sie 2017, 13:26

kuki_wml pisze: Seryjne sprzglo do jakiej mocy ogarnia?
Przy prawie 300KM i 450NM bez problemu seryjne sprzęgło ogarniało. Teraz nawet się nie zastanawiałem czy starczy czy nie na większe moce i zmieniłem na RS4+kevlar. Podejrzewam że radzić te 380KM i ponad 500NM by miało ciężko.

kuki_wml
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 07 lis 2015, 06:55
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: kuki_wml » 04 sie 2017, 17:18

Ja planuje u siebie na poczatek zreanimowac K03 zrobic wydech i IC i moze te 330 zlapac wiec mysle ze seria obita kewlarem da rade :)

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 04 sie 2017, 20:32

No tyle powinna spokojnie ogarnąć ale skoro i tak masz Turbo do regeneracji to nie lepiej od razu zrobić hybrydy? Orientowałeś się jaki koszt regeneracji?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl