Ostatnio w jednym momencie wskazowka od temperatury i paliwa spadla na dol podczas jazdy a do tego oswietlenie zegarow i wnetrza zaczelo swiecic jak chce. Raz wcale, raz min-max a czasami do mnie mruga wiec pojechalem do elektryka ktory po wyjeciu licznika stwierdzil ze uszkodzony jest jakis regulator napiecia. Trafil mi sie taki sam licznik (bieda edition z kontrolkami) i teraz mam pytanie czy jak elektryk przelutuje eeprom ze starego licznika to bedzie on dzialal prawidlowo?
Czy to jest wyzsza szkola magii i czarodziejstwa?
Wymiana licznika czy to sie uda?
Ja mam LPG wiec wiekszosc funkcji fis bedzie mi pokazywac bzdury. Mam kabel taki zwykly do VAG'a. Czy nim da sie to ogarnac zeby przeprogramowac immo?
[ Dodano: 2017-08-04, 15:26 ]
Testowałem na obecnym, zepsutym liczniku i tak:
Kablem VAG KKL (niebieski) przy pomocy programu VAGEeprom Programer 1.19g można odczytać eeprom licznika a tym samym pin immo
Później zrobiłem tak jak pisał już kiedyś kolega o wymianie licznika z biedy na pełen Fis odnośnie logowania i adaptacji kluczyków. Wszystko zatrybiło wiec teraz tylko czekam na sprawny licznik i powinno się udać
[ Dodano: 2017-08-06, 10:50 ]
No i sie udalo
liczniki ladnie wskazuja, auto odpala. Wszystko przebieglo pomyslnie.
[ Dodano: 2017-08-04, 15:26 ]
Testowałem na obecnym, zepsutym liczniku i tak:
Kablem VAG KKL (niebieski) przy pomocy programu VAGEeprom Programer 1.19g można odczytać eeprom licznika a tym samym pin immo

Później zrobiłem tak jak pisał już kiedyś kolega o wymianie licznika z biedy na pełen Fis odnośnie logowania i adaptacji kluczyków. Wszystko zatrybiło wiec teraz tylko czekam na sprawny licznik i powinno się udać

[ Dodano: 2017-08-06, 10:50 ]
No i sie udalo
