A7 3.0tfsi Stuki z lewej strony
A7 3.0tfsi Stuki z lewej strony
Witam gdzie szukać przyczyny ? słychać głuche stuki przy wolnej prędkości na nie równościach , na stacji diagnostycznej wszystko sprawdzone , na kanale również , wszystko wytrzepane na amen a dalej stuka , nie bardzo mechanik ma co wymienić bo niema żadnych luzów. a coś stuka ewidentnie
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
przechodziłem przez to - na szarpakach NIC nie wyszło. W końcu "w ciemno" wymieniłem gumy stabilizatora i łącznik stabilizatora - przestało!DariuszJob pisze:słychać głuche stuki przy wolnej prędkości na nie równościach , na stacji diagnostycznej wszystko sprawdzone , na kanale również , wszystko wytrzepane na amen a dalej stuka , nie bardzo mechanik ma co wymienić bo niema żadnych luzów. a coś stuka ewidentnie
damos, Łącznik z tworzywa jak w serii czy aluminium? Co lepsze Waszym zdaniem?damos pisze:przechodziłem przez to - na szarpakach NIC nie wyszło. W końcu "w ciemno" wymieniłem gumy stabilizatora i łącznik stabilizatora - przestało!DariuszJob pisze:słychać głuche stuki przy wolnej prędkości na nie równościach , na stacji diagnostycznej wszystko sprawdzone , na kanale również , wszystko wytrzepane na amen a dalej stuka , nie bardzo mechanik ma co wymienić bo niema żadnych luzów. a coś stuka ewidentnie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Na początku były z tworzywa, a teraz są już dostępne z aluminium.
Numery fabryczne łączników: 8K0 411 317 D » 4G0 411 317 A » 4M0 411 317. Pierwszy numer jest z tworzywa, a dwa kolejne to już aluminium. Wydaje mi się, że lepiej założyć aluminiowy, ponieważ plastikowy bez powodu nie został wycofany. Jeśli chodzi o zamiennik, to można kupić np. Lemforder 38885 01 .
[ Dodano: 2017-10-17, 11:58 ]
W razie czego nowy w ASO kosztuje ok. 240 zł za sztukę.
Numery fabryczne łączników: 8K0 411 317 D » 4G0 411 317 A » 4M0 411 317. Pierwszy numer jest z tworzywa, a dwa kolejne to już aluminium. Wydaje mi się, że lepiej założyć aluminiowy, ponieważ plastikowy bez powodu nie został wycofany. Jeśli chodzi o zamiennik, to można kupić np. Lemforder 38885 01 .
[ Dodano: 2017-10-17, 11:58 ]
W razie czego nowy w ASO kosztuje ok. 240 zł za sztukę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 220
- Rejestracja: 18 wrz 2017, 13:50
- Imię: Edgar
- Moje auto: RS6 C7
- Rocznik: 2020
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TFSI 333KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt: