[ A6 C6] Zegar sterowany radiowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lip 2009, 21:47
- Imię: Wojciech
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
Wyciągnąłem go, okazuje się, że jest on pod lewą tylną lampą, a nie z lewej strony zderzaka.
Bez uchylenia lewej strony zderzaka, to nie wiem jaka jest możliwość dostania się do niego, zważywszy, że jest on przykręcony od boku dwoma gwiazdkami. Ale nic wyciągnąłem go, styki przeczyściłem i nic. Kupiłem za 30zł inny, ale nie dopatrzyłem, a na nim jest literaka B na końcu kodu, na moim jest A. Jaka jest różnica i czy B będzie działał?
Bez uchylenia lewej strony zderzaka, to nie wiem jaka jest możliwość dostania się do niego, zważywszy, że jest on przykręcony od boku dwoma gwiazdkami. Ale nic wyciągnąłem go, styki przeczyściłem i nic. Kupiłem za 30zł inny, ale nie dopatrzyłem, a na nim jest literaka B na końcu kodu, na moim jest A. Jaka jest różnica i czy B będzie działał?
\\wojciog pisze:Wyciągnąłem go, okazuje się, że jest on pod lewą tylną lampą, a nie z lewej strony zderzaka.
A to nie jest to samo ,ze wszyscy napisali ze z lewej strony zderzaka ? - nie rozumiem przecież lewa lampa jak i moduł jest po lewej stronie zderzaka.
Tak jak pisałem wcześniej - auto podniosłem i wykręciłem moduł z oporami ale bez jakiś niespodzianek typu zdjęcie zderzaka.
Myślę ze raczej nie powinno być jakiś problemów ,ze jest inna literka no może w opornosciach ale nie będę wymyślał.
Załóż go to zobaczymy .
miała palic 10l w miescie !!!!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 86
- Rejestracja: 20 lip 2009, 21:47
- Imię: Wojciech
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
Wczoraj wymieniłem moduł na ten co kupiłem z literką B. Od sprzedającego dowiedziałem się, że z literką B jest to zamiennik niczym się nie różniący od A. Niestety antenki nie ma, jak nie było. Co proponujecie? Czy moduł z literką B trzeba vagiem adaptować? Może nie jest wina w module, tylko w czymś innym. Może w zielonym panelu coś trzeba włączyć.
Z góry dziękuję za pomoc
Wojtek
Z góry dziękuję za pomoc
Wojtek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 gru 2013, 22:05
- Lokalizacja: Świecie
Po przeczytaniu wątku od początku stwierdziłem, że wymienię moduł zegara (ten co jest pod zderzakiem). Jak kiedyś działał, tak od miesiąca nie chce się synchronizować. Zamówiłem używkę z końcówką "B" - taki numer widniał w katalogach, że niby mam. Jak już zabrałem się za jego wymianę, okazało się, że mam ten z "A" na końcu. Nie wiem jaka jest między nimi różnica, ale kilka godzin po wymianie antenka na zegarach się już świeciła i nic komputerem nie musiałem robić. Jedyne co to podejrzałem jak już ktoś wyżej pisał czas synchronizacji. U mnie było 10 minut i nie zmieniałem. Stwierdziłem, że skoro wcześniej działało to raczej samo się nie przestawiło. Początkowo też rozkminiałem żeby wymienić to bez ściągania zderzaka, ale sama operacja z poluzowaniem lewej jego strony i skręceniem wszystkiego do kupy trwała około 20 minut, także nic strasznego.
W ogóle to mam wrażenie, że teraz lepiej łapie zasięg. Parkuję w parkingu podziemnym, gdzie nade mną jest jeszcze jedna kondygnacja. Kiedyś w nim zasięg lubił się gubić, a teraz cały czas trzyma.
W ogóle to mam wrażenie, że teraz lepiej łapie zasięg. Parkuję w parkingu podziemnym, gdzie nade mną jest jeszcze jedna kondygnacja. Kiedyś w nim zasięg lubił się gubić, a teraz cały czas trzyma.
Podobnie jak Wy mam problem z niedziałającym odbiornikiem czasu. Od dłuższego czasu nie mam na wyświetlaczu "antenki" i oczywiście zegar nie synchronizuje się. Wczoraj podmieniłem odbiornik pod zderzakiem na inny używany. Niestety nic się nie zmieniło. Dziś zaglądnąłem jeszcze raz. Zmierzyłem napięcia na pinach kostki ale cały czas jest na nich 0V (na wszystkich trzech). Niezależnie czy jest włączony zapłon czy nie. Czy drzwi zamknięte czy otwarte. Gdzieś czytałem że powinno tam być 5V zasilania. Wiązka ani wtyczka nie wyglądają na uszkodzoną (brak śniedzi, przetarć itp). Czy po drodze jest jakiś bezpiecznik? Czy zsilanie idzie bezpośrednio z zegarów? Kiedy to 5V tam powinno się pojawić? Nie wiem czy mam coś nie tak z instalacją czy ten nowy-stary odbiornik też jest uszkodzony?
A6 quattro S-Line 2,5 TDI AKN 1999r
A6 C6 Allroad 3.0 TDI ASB 2008r
A6 C6 Allroad 3.0 TDI ASB 2008r
witammazzi pisze:Taka historia:
mam na wyświetlaczu "antenkę" data jest zsynchronizowana ok a godzina niestety nie
Różnica 3 godzin, pokazuje 4:00 a jest 7:00 rano.
Macie jakiś pomysł co może być nie tak?
Jaki byl problem jesli rozwiazales sprawe, ja mam to samo palma jest schynchronizowana data ale swieci sie 8am zamiast 7am. Nigdzie nie widze zmiany czasu czy bledni wpisanego regionu swuata.
pozdrawiam Seba
MMI High, AMI, SDS, Climatronic plus
Cruise control, Full Fis, Door warning lights
Mirrors lift Fotochrom, interior fotochrom+ high beam assist
Rear PDC, Seats heated lumbar adjustment full leather S line , Remote clock, BOSE audio, S-line in progress
Cruise control, Full Fis, Door warning lights
Mirrors lift Fotochrom, interior fotochrom+ high beam assist
Rear PDC, Seats heated lumbar adjustment full leather S line , Remote clock, BOSE audio, S-line in progress
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga