Pomocy ze zdiagnozowaniem usterek
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 14 gru 2015, 19:06
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnoslaskie
Pomocy ze zdiagnozowaniem usterek
Mam kilka problemów z audi z którymi byłem w serwisie i jak zwykle nic nie znaleźli (albo nie chcieli znaleźć)
1. Sporadycznie koło kierownicy przy lekkich ruchach działa jakby było na zębatce lub coś w tym stylu.
2. Sporadycznie w okolicy 1200obr/min silnik poszarpuje
3. Po wyjściu z auta pneumatyka z tyłu syczy tak jakby upuszczało powietrza. Ostatnio wydawało mi się że przy tym syczeniu auto zaczęło delikatnie opadać i praktycznie w tym samym momencie tak jakby dopompowało i auto się uniosło (chociaż to może złudzenie)
4. Od jakiegoś czasu zauważyłem że kamerka czytająca prędkość zaczęła pomijać znaki a w zeszłym tygodniu podczas trasy 700km przez pierwsze 200km jechałem w potężnej ulewie, później kiedy ta ustąpiła zrobiłem jeszcze jakieś 200km i wtedy kamerka przestała całkowicie czytać i ta czerwona kontrolka co świeci jak za blisko podjadę innego auta również nie działała. Jako że było to w Chorwacji to tak jeździłem i miałem w planie podjechać na serwis jak wrócę ale w drodze powrotnej samo się naprawiło
Dzisiaj podłączyłem kompa i znalazłem kilka błędów o których audi milczy:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CGQB) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4G0 907 589 E HW: 4G0 907 589
Component: 3.0BTD EDC17 H24 0002
Revision: 57H24---
Coding: 0A2A4032257603020000
Shop #: WSC 00725 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM30BTD0114G0907589E 001002
ROD: EV_ECM30BTD0114G0907589E.rod
VCID: 36634CBE898657F24A-8062
1 Fault Found:
7140 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
U1113 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Readiness: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 4G0-820-043-4Z.clb
Part No SW: 4G0 820 043 AE HW: 4G0 820 043 AE
Component: KLIMA 4 ZONEN H13 0076
Serial number: 19101200041381
Coding: 3601007835
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AirCondiComfoUDS 002036
ROD: EV_AirCondiComfoUDS.rod
VCID: 62CBC0EE758E9B52D6-8036
1 Fault Found:
0019 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap
B11AF 07 [008] - Mechanical Failure
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 138
Mileage: 145252 km
Date: 2017.06.02
Time: 13:05:20
Voltage terminal 30: 13.46 V
Outside air temperature: 28.5 °C
Interior temperature: 54.31 °C
Fresh air door motor-Act.value: 11439
Fresh air door motor-Specified value: 9894
Fresh air door motor-Stop open: 11426
Fresh air door motor-Stop closed: 10000
Fresh air door motor-Last active operating mode: 0
Fresh air door motor-Active operating mode before last: 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: 4H0-907-561.clb
Part No SW: 4G0 907 561 A HW: 4G0 907 561
Component: ACC3 H19 0400
Serial number: 00000000000000
Coding: 7F04010202
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AdaptCruisContrAU57X 002010
ROD: EV_AdaptCruisContrAU57X.rod
VCID: 285F92C653323102C8-807C
1 Fault Found:
10240 - Sensor for Automatic Distance Control
C110B F0 [008] - Limited Visibility
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 148
Mileage: 147661 km
Date: 2017.06.10
Time: 05:14:39
Control Module temperature: 23 °C
Voltage terminal 15: 14.296 V
Velocity_vehicle_reference: 22.84 m/s
Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.35 m/sË
-------------------------------------------------------------------------------
Address 28: HVAC, Rear (E265) Labels: 4G0-919-158.clb
Part No SW: 4G0 919 158 J HW: 4G0 919 158 J
Component: KLIMA FOND H07 0076
Serial number: 23101200041993
Coding: 20
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_ClimaContrUnitRearUDS 002018
ROD: EV_ClimaContrUnitRearUDS.rod
VCID: 36634CBE898657F24A-8062
1 Fault Found:
0034 - Motor for Rear Right Upper Body Vent
B10D4 21 [008] - Signal Amplitude Too Low
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 9
Reset counter: 149
Mileage: 147344 km
Date: 2017.06.10
Time: 01:44:22
Voltage terminal 30: 13.29 V
Outside air temperature: 17.0 °C
Right Rear Upper Body Vent Motor-Act.value: 9849
Right Rear Upper Body Vent Motor-Specified value: 9849
Right Rear Upper Body Vent Motor-Stop open: 11440
Right Rear Upper Body Vent Motor-Stop closed: 10000
Right Rear Upper Body Vent Motor-Last active operating mode: 0
Right Rear Upper Body Vent Motor-Active operating mode before last: 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 34: Level Control (J197) Labels: 4G0-907-553.clb
Part No SW: 4G0 907 553 F HW: 4G0 907 553 F
Component: LUFE-DAEMPFER H18 0782
Coding: 008003
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AirSuspe 003024
ROD: EV_AirSuspe_VW51.rod
VCID: 2E5364DE71D66F3202-807A
1 Fault Found:
403200 - Function Shut-Off Active
C10C8 00 [008] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 151
Mileage: 148195 km
Date: 2017.06.15
Time: 16:04:31
[ Dodano: 2017-06-26, 11:30 ]
kolejna wizyta w audi i chociaż jedna rzecz znaleziona.Punkt 4 prawdopodobnie sensor audi breaking guard i jeśli się potwierdzi to auto biorą na minimum tydzień bo trzeba silnik wyciągać. Dodatkowo jesli chodzi o punkt 2 to poszarpywanie się nasila ale tylko na zimnym silniku i dodatkowo głos silnika wydaje się bardziej metaliczny i glośniejszy. Te objawy występują pod lekkim obciążeniem i na niskich obrotach. Po skasowaniu błędów przez audi i zrobieniu 30km wywala tylko jeden błąd
Address 01: Engine (J623-CGQB) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4G0 907 589 E HW: 4G0 907 589
Component: 3.0BTD EDC17 H24 0002
Revision: 57H24---
Coding: 0A2A4032257603020000
Shop #: WSC 00725 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM30BTD0114G0907589E 001002
ROD: EV_ECM30BTD0114G0907589E.rod
VCID: 36634CBE898657F24A-8062
1 Fault Found:
7140 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
U1113 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Readiness: 0 0 0 0 0
Jakies pomysły?
1. Sporadycznie koło kierownicy przy lekkich ruchach działa jakby było na zębatce lub coś w tym stylu.
2. Sporadycznie w okolicy 1200obr/min silnik poszarpuje
3. Po wyjściu z auta pneumatyka z tyłu syczy tak jakby upuszczało powietrza. Ostatnio wydawało mi się że przy tym syczeniu auto zaczęło delikatnie opadać i praktycznie w tym samym momencie tak jakby dopompowało i auto się uniosło (chociaż to może złudzenie)
4. Od jakiegoś czasu zauważyłem że kamerka czytająca prędkość zaczęła pomijać znaki a w zeszłym tygodniu podczas trasy 700km przez pierwsze 200km jechałem w potężnej ulewie, później kiedy ta ustąpiła zrobiłem jeszcze jakieś 200km i wtedy kamerka przestała całkowicie czytać i ta czerwona kontrolka co świeci jak za blisko podjadę innego auta również nie działała. Jako że było to w Chorwacji to tak jeździłem i miałem w planie podjechać na serwis jak wrócę ale w drodze powrotnej samo się naprawiło
Dzisiaj podłączyłem kompa i znalazłem kilka błędów o których audi milczy:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CGQB) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4G0 907 589 E HW: 4G0 907 589
Component: 3.0BTD EDC17 H24 0002
Revision: 57H24---
Coding: 0A2A4032257603020000
Shop #: WSC 00725 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM30BTD0114G0907589E 001002
ROD: EV_ECM30BTD0114G0907589E.rod
VCID: 36634CBE898657F24A-8062
1 Fault Found:
7140 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
U1113 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Readiness: 0 0 0 0 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 4G0-820-043-4Z.clb
Part No SW: 4G0 820 043 AE HW: 4G0 820 043 AE
Component: KLIMA 4 ZONEN H13 0076
Serial number: 19101200041381
Coding: 3601007835
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AirCondiComfoUDS 002036
ROD: EV_AirCondiComfoUDS.rod
VCID: 62CBC0EE758E9B52D6-8036
1 Fault Found:
0019 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap
B11AF 07 [008] - Mechanical Failure
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 138
Mileage: 145252 km
Date: 2017.06.02
Time: 13:05:20
Voltage terminal 30: 13.46 V
Outside air temperature: 28.5 °C
Interior temperature: 54.31 °C
Fresh air door motor-Act.value: 11439
Fresh air door motor-Specified value: 9894
Fresh air door motor-Stop open: 11426
Fresh air door motor-Stop closed: 10000
Fresh air door motor-Last active operating mode: 0
Fresh air door motor-Active operating mode before last: 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels: 4H0-907-561.clb
Part No SW: 4G0 907 561 A HW: 4G0 907 561
Component: ACC3 H19 0400
Serial number: 00000000000000
Coding: 7F04010202
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AdaptCruisContrAU57X 002010
ROD: EV_AdaptCruisContrAU57X.rod
VCID: 285F92C653323102C8-807C
1 Fault Found:
10240 - Sensor for Automatic Distance Control
C110B F0 [008] - Limited Visibility
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 148
Mileage: 147661 km
Date: 2017.06.10
Time: 05:14:39
Control Module temperature: 23 °C
Voltage terminal 15: 14.296 V
Velocity_vehicle_reference: 22.84 m/s
Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.35 m/sË
-------------------------------------------------------------------------------
Address 28: HVAC, Rear (E265) Labels: 4G0-919-158.clb
Part No SW: 4G0 919 158 J HW: 4G0 919 158 J
Component: KLIMA FOND H07 0076
Serial number: 23101200041993
Coding: 20
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_ClimaContrUnitRearUDS 002018
ROD: EV_ClimaContrUnitRearUDS.rod
VCID: 36634CBE898657F24A-8062
1 Fault Found:
0034 - Motor for Rear Right Upper Body Vent
B10D4 21 [008] - Signal Amplitude Too Low
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 9
Reset counter: 149
Mileage: 147344 km
Date: 2017.06.10
Time: 01:44:22
Voltage terminal 30: 13.29 V
Outside air temperature: 17.0 °C
Right Rear Upper Body Vent Motor-Act.value: 9849
Right Rear Upper Body Vent Motor-Specified value: 9849
Right Rear Upper Body Vent Motor-Stop open: 11440
Right Rear Upper Body Vent Motor-Stop closed: 10000
Right Rear Upper Body Vent Motor-Last active operating mode: 0
Right Rear Upper Body Vent Motor-Active operating mode before last: 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 34: Level Control (J197) Labels: 4G0-907-553.clb
Part No SW: 4G0 907 553 F HW: 4G0 907 553 F
Component: LUFE-DAEMPFER H18 0782
Coding: 008003
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AirSuspe 003024
ROD: EV_AirSuspe_VW51.rod
VCID: 2E5364DE71D66F3202-807A
1 Fault Found:
403200 - Function Shut-Off Active
C10C8 00 [008] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 151
Mileage: 148195 km
Date: 2017.06.15
Time: 16:04:31
[ Dodano: 2017-06-26, 11:30 ]
kolejna wizyta w audi i chociaż jedna rzecz znaleziona.Punkt 4 prawdopodobnie sensor audi breaking guard i jeśli się potwierdzi to auto biorą na minimum tydzień bo trzeba silnik wyciągać. Dodatkowo jesli chodzi o punkt 2 to poszarpywanie się nasila ale tylko na zimnym silniku i dodatkowo głos silnika wydaje się bardziej metaliczny i glośniejszy. Te objawy występują pod lekkim obciążeniem i na niskich obrotach. Po skasowaniu błędów przez audi i zrobieniu 30km wywala tylko jeden błąd
Address 01: Engine (J623-CGQB) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 4G0 907 589 E HW: 4G0 907 589
Component: 3.0BTD EDC17 H24 0002
Revision: 57H24---
Coding: 0A2A4032257603020000
Shop #: WSC 00725 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM30BTD0114G0907589E 001002
ROD: EV_ECM30BTD0114G0907589E.rod
VCID: 36634CBE898657F24A-8062
1 Fault Found:
7140 - Function Restriction due to Faults in Other Modules
U1113 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Readiness: 0 0 0 0 0
Jakies pomysły?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 27 sty 2011, 12:52
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2013
- Moje auto: Allroad C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wa-wa, Drogomyśl
Z doświadczenia wiem, że wyegzekwowanie czegokolwiek na gwarancji w polskim ASO jest mega trudne, ale ciśnij ich jak możesz może coś ugrasz. Jeżeli błąd jest Intermittent to dla ASO tak jakby błędu nie było. Co więcej nie uznają błędów zapisanych przez inny serwis / właściciela. Przyjeżdżasz na przegląd, są błędy zapisane w sterowniku, oni je od razu kasują i jeżeli od razu dany błąd nie pojawia się znowu, to dla polskiego ASO jest po sprawie. Próba domagania się dalszych działań, że przecież były błędy zapisane, a tu jest wydruk - odpowiedź nie uznają błędów zapisanych przez inny serwis / właściciela, czyli nie mamy pana płaszcza i co mi pan zrobisz.
Co do pneumatyki to zachowanie na pierwszy rzut oka wygląda OK, ale zastanawiający jest ten błąd. W C7 jest jest duża zależność pomiędzy różnymi modułami, np u mnie błąd generowany przez procedurę wymiany tylnych klocków hamulcowych generuje błąd silnika.
Co do pneumatyki to zachowanie na pierwszy rzut oka wygląda OK, ale zastanawiający jest ten błąd. W C7 jest jest duża zależność pomiędzy różnymi modułami, np u mnie błąd generowany przez procedurę wymiany tylnych klocków hamulcowych generuje błąd silnika.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 14 gru 2015, 19:06
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnoslaskie
serwisuje auto w niemieckim aso i też robia problemy.
Sytuacja na dzień dzisiejszy wygląda nastepująco.
1. Praca układu kierowniczego według audi wszystko ok i nie wymaga naprawy
2. W sprawie szrpania wymienili 1 wtrysk a resztę wyczyscili. Kiedy wróciłem do nich po 2 dniach z pretensjami że dale jest to samo to zrobili takie oczy :shock: Powiedzieli ze to nie mozliwe bo testowali auto i było ok więc umówiłem sie z ich kierownikiem i dopiero jak jemu udowodniłem że dalej szarpie to mi uwierzyli. Diagnoza skrzynia, ale o tym napiszę juz w odpowiednim dziale poniewaz problem do dzis nie został rozwiązany.
3. Pneumatyka według audi tak ma działać
4. W sprawie kamerki za szybko się cieszyłem że znaleźli usterkę ponieważ przyszedł ten kierownik co zdiagnozował wcześniej skrzynię i zaczął mi tłumaczyc że to tak ma działać i że ja się nie znam a na to że zrobiłem tym samochodem juz 50tys km i działała inaczej to powiedział że nie możliwe i ze to tylko elektronika i nie powinienem za dużo od tego wymagać
Sytuacja na dzień dzisiejszy wygląda nastepująco.
1. Praca układu kierowniczego według audi wszystko ok i nie wymaga naprawy
2. W sprawie szrpania wymienili 1 wtrysk a resztę wyczyscili. Kiedy wróciłem do nich po 2 dniach z pretensjami że dale jest to samo to zrobili takie oczy :shock: Powiedzieli ze to nie mozliwe bo testowali auto i było ok więc umówiłem sie z ich kierownikiem i dopiero jak jemu udowodniłem że dalej szarpie to mi uwierzyli. Diagnoza skrzynia, ale o tym napiszę juz w odpowiednim dziale poniewaz problem do dzis nie został rozwiązany.
3. Pneumatyka według audi tak ma działać
4. W sprawie kamerki za szybko się cieszyłem że znaleźli usterkę ponieważ przyszedł ten kierownik co zdiagnozował wcześniej skrzynię i zaczął mi tłumaczyc że to tak ma działać i że ja się nie znam a na to że zrobiłem tym samochodem juz 50tys km i działała inaczej to powiedział że nie możliwe i ze to tylko elektronika i nie powinienem za dużo od tego wymagać

Witam, po 2tyg podczas odpalania po kilku sekundach pojawiala się migajaca kontrolka swiec zarowych i tryb awaryjny a po przejechaniu kilku km również kontrolka silnika. Po podlaczeniu komputera kod bledu P22D200 167 steronik turbiny. Po wykasowaniu po ponownym odpaleniu po kilku sekundach powraca na nowo. Po uruchomieniu silnika sterownik elektryczny porusza się przez kilka sekund a następnie zatrzymuje się.Silnik bi turbo z dwiema turbinami. Kod turbiny ze zmienna geometria to 805713-0007 ze sterownikiem elektrycznym. Pomoze ktoś zdiagnozować problem?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nie pisz trzech takich samych postów na forum, ponieważ to nic nie pomoże, a możesz dostać ostrzeżenie. Po drugie napisałeś je w pierwszych lepszych wątkach. Dwa posty zostały usunięte i zostawiłem tylko ten powyżej.
Co do problemu, wrzuć auto-scan z VCDSa, to będzie można coś więcej powiedzieć. Sprawdź sterownik J724 odpowiedzialny za geometrię turbosprężarki wysokoprężnej.
Edit:
Ostrzegałem, a jednak po raz kolejny zdublowałeś posta i dlatego dostałeś ostrzeżenie.
Co do problemu, wrzuć auto-scan z VCDSa, to będzie można coś więcej powiedzieć. Sprawdź sterownik J724 odpowiedzialny za geometrię turbosprężarki wysokoprężnej.
Edit:
Ostrzegałem, a jednak po raz kolejny zdublowałeś posta i dlatego dostałeś ostrzeżenie.
nie mam obecnie możliwości takiej, p22d200 oznacza wejście turbiny nieruchomo otwarte. Sterownik działa przez kilka sekund a później zostaje w pozycji otwartej. Pytanie czy to sterownik czy jakiś czujnik czy cos innego? Pytanie tez czy mysz (zauwazona obecność pod maska) nie przegryzla jakiejś rurki lub przewodu choc przewodu raczej nie bo by chyba wykasować bledu by się nie dalo nawet na chwile
[ Dodano: 2018-04-02, 18:10 ]
jeszcze uwaga taka ze po uruchomieniu sterownik reaguje bez zarzutu na naciskanie pedalu gazu a po kilku sekundach blokuje go w pozycji otwartej a po zgaszeniu idzie w pozycje zamknieta
[ Dodano: 2018-04-02, 18:10 ]
jeszcze uwaga taka ze po uruchomieniu sterownik reaguje bez zarzutu na naciskanie pedalu gazu a po kilku sekundach blokuje go w pozycji otwartej a po zgaszeniu idzie w pozycje zamknieta
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
To błąd związany z włączniem "trybu zmiany koła". Możesz go spokojnie skasować.Address 34: Level Control (J197) Labels: 4G0-907-553.clb
Part No SW: 4G0 907 553 F HW: 4G0 907 553 F
Component: LUFE-DAEMPFER H18 0782
Coding: 008003
Shop #: WSC 02391 785 00200
ASAM Dataset: EV_AirSuspe 003024
ROD: EV_AirSuspe_VW51.rod
VCID: 2E5364DE71D66F3202-807A
1 Fault Found:
403200 - Function Shut-Off Active
C10C8 00 [008] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 151
Mileage: 148195 km
Date: 2017.06.15
Time: 16:04:31
witam, odnośnie błędu p22d200 167 , migającej kontrolce świec żarowych to okazało się ze był przegryziony wężyk podciśnienia od termostatu przez mysz. Sterownik wcześniej zregenerowany przez pewna firme w Polsce (wymieniona cala dolna skrzynia niby) założyłem i błąd był nadal. Dopiero po głębszej diagnozie w aso we Francji okazało się ze to termostat a dokładniej wyszło ze wężyk przegryziony. Odnośnie sterownika firma która regenerowała twierdzi ze był w bardzo złym stanie i musieli zregenerować (ciężko to sprawdzić ale na pewno sterownik nie wywalał błędu)