Witam ma problem z maglownicą tzn zanim się rozgrzeje przycina się w jedną strone , mam zamiar ją rozebrać i ewentualnie kupić inną . Czego może to być wina ? przekładnia ma zjechane zęby ?
Ja bym stawiał na zaworki. Zęby nie naprawiają się po nagrzaniu. Za to zmienia się temperatura i charakterystyka oleju, a to może mieć wpływ na pracę zaworów.
A żeby dostać się do tych zaworków muszę demontować całą maglownicę ? Prędzej była pompa zatarta z opiłkami układ był płukany ale może jakieś małe zostały i się przytarło na zaworku . może wystarczy rozebrać wyczyścić oraz spolerować płaszczyznę zaworku papierem wodnym drobnym\
Nie mam pojęcia - sam nigdy maglownicy nie rozbierałem. Pewnie, co model to może mieć inne zaworki, w innym miejscu
Ostatni raz problemy z przekładnią w aucie miałem jakieś 17 lat temu, ale to był 4WS i mało kto ogarniał temat.