panowie jako że czuję się zobowiązany do podzielenia się co było , bo bardzo mnie wkur...ia jak czytam dany temat i na koniec koleś piszę " jak zrobie to dam znać " i znika . 
  
Więc tak , problem z porannym odpalaniem uznałem za zamknięty , według mnie przyczyną była odkręcona " poluzowana znacznie turbina " przy kolektorze wydechowym , po jej dokręceniu i nie robieniu nic innego problem ustał , zapewne wprowadzała lambde w błąd i stąd te cyrki ilość tlenu się nie zgadzała czy coś w sumie mało ważne ,była odkręcona a i tak pompowała  
 
Kolejną sprawą było wypadanie zapłonu , tu sprawa staję się zdeka nie jasna , jak pisałem wyżej ,potopiło mi świecę boscha pomijam fakt że były nie takie jak zalecane ,ale potopiło , więc kupiłem nowe NGK i tu kolejne ubicie świecy na drugim cylindrze ,nigdy bym nie pomyślał że świeca która ma 100 km nalatane padła więc poszedłem w stronę cewek ,miałem dwa komplety , zamieniałem cudowałem nic ciągle drugi wypada , robiąc pomiar kompresji zamieniłem świece bo wizualnie mi nie pasowała z drugiego   do reszty ,wsadziłem ją na czwarty cylinder ,mając już wiedzę że drugi ma słabą kompresję poddałem temat  bijąc się w myślach że silnik szrot  

  dnia następnego komp pod pachę i rura i tu szok  :shock:  :shock:   wypada na czwartym a drugi luxus  

  wiele nie myśląc pojechałem do moto i kupiłem kolejną nówkę , i wszelkie bolączki minęły auto się zbiera i nic nie szarpie , dodatkowo pojechałem na regulację i wymianę filtrów LPG ,na kopie wykazało błąd wtryskiwacza LPG  właśnie na drugim , poregulował na trasie bo głupi nie jestem żeby na postoju mi to regulował , w dodatku  poprosiłem o strojenie z wpiętym AFR po OBD i ustawienie pod moją nogę , szczerze mówiąc koleś jak zakończył strojenie i wysiadł z audi , to miałem wrażenie że zacznie całować ziemię jak Papierz  
  
no ale trudno za to płacę  

  heble się dymiły  
 
tak czy siak auto chodzi pięknie ,czyli jak kiedyś  

  idąc drogą że sam chcę mieć podgląd na wszystko zakupiłem kabel do LPG pod moją instalkę i puki co uczę się obsługi STAGa 300 , mam nadzieję że wielu osobą mających 1.8t jak i innych silnikach ten temat coś pomoże bo na tym opiera się idea FORUM tego jak i innego . Pozdrawiam i szerokości  
 
Proszę nie zamykać tego tematu , być może ktoś będzie potrzebował pomocy  
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)