1.8 T Szarpie i przerywa na wysokich obrotach
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
1.8 T Szarpie i przerywa na wysokich obrotach
Witajcie , mam problem z silnikiem , czasami a ostatnio nawet częściej , rano po odpaleniu silnik mi nierówno chodzi po kilku chwilach wolne obroty wracają do normy i jest ok lecz po wyjechaniu na trasę zaczyna się szarpanie , do 3tys jest ok i nie szarpie dopiero jak pocisnę powiedzmy 4 tys lub więcej zaczynają się jaja i strach jechać
Wymieniłem i sprawdziłęm .
Nowe świece NGK platyny
sprawdziłem cewki , mam dwa komplety
nowy czujnik hala
nowy filtr powietrza
czyszczona przepływka
zrobiona adaptacja przepustnicy
i inne
panowie zamieszczam filmik z moimi opowieściami przy silniku , zerknijcie może coś Wam się rzuci w oczy bo już nie mam sił , ciągle coś się sypie , zrobiłem co mogłem i już nie wiem co dalej
Oto film -
wczoraj zrobiłem jakieś logi wstawiam tak dla info -
linki nie działają już.
Wymieniłem i sprawdziłęm .
Nowe świece NGK platyny
sprawdziłem cewki , mam dwa komplety
nowy czujnik hala
nowy filtr powietrza
czyszczona przepływka
zrobiona adaptacja przepustnicy
i inne
panowie zamieszczam filmik z moimi opowieściami przy silniku , zerknijcie może coś Wam się rzuci w oczy bo już nie mam sił , ciągle coś się sypie , zrobiłem co mogłem i już nie wiem co dalej
Oto film -
wczoraj zrobiłem jakieś logi wstawiam tak dla info -
linki nie działają już.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2017, 21:53 przez Patryk1981, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7161
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
brakuje logu z paliwem - ja ostatnio w 1.8T robię 002+033 , 003+020 i 115+118 ( rób po dwie grupy bo większa częsowliwość odczytu )
niezły masz tam bałagan pod kolektorem , ten wąż zassany - nie powinno tak być , nie jest gdzie niedrożny przy eżektorze i dlatego się zasysa? na twoim miejscu wyłaczył bym LPG , zakręcił butlę i pojeździł - zobaczysz wtedy czy przypadkiem nie puszcza gazu w kolektor
nie wiem czy na wolnych obrotach przepływka nie pokazuje za mało troszkę - u mnie 3,6 bez klimy , 4,4-4,6 na klimie ( przepływka ma 2 tygodnie i jest nowa)
niezły masz tam bałagan pod kolektorem , ten wąż zassany - nie powinno tak być , nie jest gdzie niedrożny przy eżektorze i dlatego się zasysa? na twoim miejscu wyłaczył bym LPG , zakręcił butlę i pojeździł - zobaczysz wtedy czy przypadkiem nie puszcza gazu w kolektor
nie wiem czy na wolnych obrotach przepływka nie pokazuje za mało troszkę - u mnie 3,6 bez klimy , 4,4-4,6 na klimie ( przepływka ma 2 tygodnie i jest nowa)
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
robiłem tak i zero poprawy .bendzji pisze: na twoim miejscu wyłaczył bym LPG , zakręcił butlę i pojeździł
tą rurkę zassaną kupowałem niedawno jest w sumie nowa , to co może tak ciągnąć ? , wczoraj wsadziłem żonę do auta i i depła na gaz to jednak rurka się napompowała i zaś zassała , zobacz jeśli możesz czy u Ciebie w AWT tek na wolnych tak zasysabendzji pisze:ten wąż zassany - nie powinno tak być
tego też nie wiem , ale jak pamiętam to od zawsze tak byłobendzji pisze:nie wiem czy na wolnych obrotach przepływka nie pokazuje za mało troszkę - u mnie 3,6 bez klimy
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7161
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
te węże sprawdzę ale wątpię żeby się zapadały , jak to co może ciagnąć - podciśnienie z kolektora , ale skoro się zapada to nie ma przepływu poiwetrza od strony Ezektora - może masz go zapchanego ( on zasysa boczną odnogą z trójnika odmy przy bloku )
w załączniku masz schemat podciśnień AWT , sprawdź czy masz wszystko ok
[ Dodano: 2017-07-04, 08:27 ]
no i przydałby się ten log z 002+033 żeby podejrzeć czy dostaje odpowiednią ilość paliwa
w załączniku masz schemat podciśnień AWT , sprawdź czy masz wszystko ok
[ Dodano: 2017-07-04, 08:27 ]
no i przydałby się ten log z 002+033 żeby podejrzeć czy dostaje odpowiednią ilość paliwa
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
zrobiłem komplet logów dodatkowo wyczyściłem eżektor , odpiąłem wtyczke od SAI .
błąd pojawił się przy pierwszym logu i szarpie już od 3 tys i da się wykręcić do 6 tys więcej nie idzie , robi takie uuuuuuu jak by mu mocy brakło i oczywiście szarpie
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 906 018 R
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G01 0002
Software Coding: 11502
Work Shop Code: WSC 00210
Additional Info: XXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX
2 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
wypada jak mu pasuje losowo , następny może być 1-4- 3
logi na pb
linki nie działają już.
mam już dość , zaczynają mi się podobać Trabanty
A N75 Może mieć wpływ na to szarpanie ?
A może na zimnym wtryski benzynowe się wieszają i dlatego kuleje.
Zerkłem na te logi i nie wiem czy dobrze to kumam ale chyba brakuje jednak paliwa bo dochodzi do 14 od 3tys . Dobrze to kumam ?
[ Dodano: 2017-07-05, 15:13 ]
panowie zrobiłem jeszcze loga na ORI kompie dla sprawdzenia ale nadpisały się , pierwszy to jest wczorajszy a pod spodem ten ze 150 koni ,na ori chyba jest lepiej z paliwem , jak myślicie
linki nie działają już.
błąd pojawił się przy pierwszym logu i szarpie już od 3 tys i da się wykręcić do 6 tys więcej nie idzie , robi takie uuuuuuu jak by mu mocy brakło i oczywiście szarpie
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 906 018 R
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G01 0002
Software Coding: 11502
Work Shop Code: WSC 00210
Additional Info: XXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXX
2 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
wypada jak mu pasuje losowo , następny może być 1-4- 3
logi na pb
linki nie działają już.
mam już dość , zaczynają mi się podobać Trabanty
A N75 Może mieć wpływ na to szarpanie ?
A może na zimnym wtryski benzynowe się wieszają i dlatego kuleje.
Zerkłem na te logi i nie wiem czy dobrze to kumam ale chyba brakuje jednak paliwa bo dochodzi do 14 od 3tys . Dobrze to kumam ?
[ Dodano: 2017-07-05, 15:13 ]
panowie zrobiłem jeszcze loga na ORI kompie dla sprawdzenia ale nadpisały się , pierwszy to jest wczorajszy a pod spodem ten ze 150 koni ,na ori chyba jest lepiej z paliwem , jak myślicie
linki nie działają już.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2017, 21:54 przez Patryk1981, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
no właśnie nie , a czy to że tak w tym paliwie jest ponad 14 czegoś to jest OK bo nie kumam tych logów , a jeśli jest spoko to czemu szarpie , widziałeś ten komplet logów wyżej , może tam coś , i widziałem jak cofa zapłony czemu ?bendzji pisze: a na fabrycznym ECU objawy zniknęły?
to czemu jest tak źle skoro jest tak dobrze
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Panowie , dziś podczas poprawy układu wydechowego przypadkiem wyszło że poluzowane jest turbo między kolektorem a flanszą na tych trzech śrubach , mechanior od tłumików jak ruszał wydechem to cała turbina się też ruszała , i teraz mam zapytanie bo tak sobię kombinuję , czy jest możliwe że łapał lewe powietrze i wprowadzał w błąd sondę lambda i z stąd takie cyrki z zapłonami ? jak mi przywiozą auto i pośmigam trochę to dam cynk czy się naprawiło .bendzji pisze:wtedy wyszłoby czy aby na pewno wszystko ok
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
właśnie nic nie słyszałem , ale wykombinowałem tak , turbo na wysokich jak się rozkręciło to tą szczeliną między kolektorem a turbo zaciągało powietrze i cisło na sonde a ta głupiała bo ilość tlenu się nie zgadzała i nadawała do ECU itp , tak czy siak puki co nie szarpie i śmiga , ale nie cieszę się na zapas bo bywało tak że jest ok a dnia następnego kiszka ,puki co testuję lecz na razie nie ma się do czego przyczepićZiomek pisze:Swoją drogą to musiało być głośno..nic nie słyszałeś?
[ Dodano: 2017-07-06, 19:50 ]
panowie zrobiłem loga , czy teraz turbo dobrze wstaje , bo czuję że lepiej się zbiera linki nie działają już.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2017, 21:55 przez Patryk1981, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga