Nokian 235/35R19 91 W Opinie ?
Nokian 235/35R19 91 W Opinie ?
Witam wiem że do zimy daleko ale przeglądam i trafiłem na firmę Nokian która pierwsza na świecie wprowadziła oponę w klasie A na mokrej nawierzchni , zastanawiałem się nad takim zestawem na zime.
http://allegro.pl/4x-nokian-wr-d4-235-3 ... 53087.html
obecnie jest lato pirelli p zero 255/40 czy założenie zimówek 235/35 będzie jakimś problemem ?
http://allegro.pl/4x-nokian-wr-d4-235-3 ... 53087.html
obecnie jest lato pirelli p zero 255/40 czy założenie zimówek 235/35 będzie jakimś problemem ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Lol, nie widzialem jeszcze takiego porównania jak żyje :D. Tak - to jest 7 mm wysokości, ale dochodzi Ci jeszcze szerokość felgi i powierzchnia styku. Chcesz to jezdzij na takich w 2 tonowym aucie, najlepiej przez Niemcy gdzie nie ma TUV na taka oponę do tego samochodu.
Nie opłaca się to na dłuższa metę i tyle. Ja miałem podobne zdanie do czasu aż przy normalnym użytkowaniu auta nie skończyłem na spawaniu felg. Nic poważnego ale nadal, felga do spawania. Komfort jazdy tez żaden przy zawieszeniu S-Line.
Kolega pytał czy będzie to problemem . Odpowiedz brzmi tak i moim zdaniem tyle w temacie.
Nie opłaca się to na dłuższa metę i tyle. Ja miałem podobne zdanie do czasu aż przy normalnym użytkowaniu auta nie skończyłem na spawaniu felg. Nic poważnego ale nadal, felga do spawania. Komfort jazdy tez żaden przy zawieszeniu S-Line.
Kolega pytał czy będzie to problemem . Odpowiedz brzmi tak i moim zdaniem tyle w temacie.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
A teraz:Screw pisze:Lol, nie widzialem jeszcze takiego porównania jak żyje :D. Tak - to jest 7 mm wysokości, ale dochodzi Ci jeszcze szerokość felgi i powierzchnia styku
1) wróć
2) przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem
3) przeczytaj cytat, który zamieściłem i do którego sie ustosunkowałem
4) przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem
5) jeśli nadal nie rozumiesz - idź do punktu 3
Z tych wszystkich rzeczy, które poruszyłeś:
- powierzchnia styku
- szerokość felgi
- masa auta
- opłacalność
- dostosowanie do auta
nie odnosiłem się do żadnej z nich.
Odniosłem się jedynie do twojego twierdzenia, że "235/35 to naleśnik a 255/35 już nie". Akurat wysokość profilu między tymi dwiema oponami nie jest dramatycznie różna. W pewnym zakresie nawet się pokrywają: zużyta 255 będzie mieć taką wysokość jak nowa 235.
To wszystko, drogi kolego.
nie mają żadnego wpływu na to, czy to jest naleśnik, czy nie. Liczy się szerokość opony i wysokość profilu...Screw pisze:powierzchnia styku [...] w 2 tonowym aucie [...] Niemcy [...] TUV [...]
opłaca się [...] spawaniu [...] S-line
Parafrazując twoją pełną emocji wypowiedź: "Lol, nie widziałem jeszcze, jak żyję, żeby ktoś miał tak poważne problemy ze zrozumieniem słowa pisanego."
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga