Witajcie moi drodzy na naszym forum. Mam grande problem ze swoim autem.
Otóż pacjent to Audi A6 C5 1.8T LPG Multitronic
Sprawa pierwsza:
Od pewnego czasu borykam się z takim o to problemem. Kiedy odpalam swoje auto to spod silnika zaczyna coś dziwnego wyć(jakaś pompka czy coś), kiedy dodam lekko gazu to wycie przestaje, gdy wbiję bieg wycie powraca. I tak jest cały czas na zimnym silniku, kiedy się nagrzeję problem znika. Filmik do mojego problemu:
Sprawa druga:
Kiedy stoję np na światłach i mam cały czas wbite D to zauważyłem, że obroty delikatnie falują, tak jakby czasami się dławił. myślałem, że świece do wymiany. Świece wymieniłem a problem dale jest. Największe podskoki obrotów są przy zmianie z D na P.
Filmiki:
Jeżeli ktoś miał takie problemy ze swoim autem i się podzieli rozwiązaniem to z góry dziękuję.
Aha. Check engine to od gazu, w piątek wybieram się do gazownika w celu kalibracji układu.
[1.8T Multitronic]Dziwne wycie po odpaleniu
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
odgłos może być od pompy SAI - trudno to stwierdzić na filmiku , ty masz to na żywo i łatwiej Tobie raczej znaleźć co i gdzie tak hałasuje
falowanie obrotów może być od złej regulacji gazu , ogarnij to a potem myśl co dalej
proponowałbym na początek pojeździć na benzynie , tylko musiałbys przedtem skasować błędy żeby wyzerować korekty i zobaczyć czy objawy są te same
przydało by się też logi zrobić
falowanie obrotów może być od złej regulacji gazu , ogarnij to a potem myśl co dalej
proponowałbym na początek pojeździć na benzynie , tylko musiałbys przedtem skasować błędy żeby wyzerować korekty i zobaczyć czy objawy są te same
przydało by się też logi zrobić
Ok dzięki za 1szą radę.
jutro rano podpinam VAGa, kasuję błąd i napisze czy falowanie przeszły na benzynie.
Jeżeli chodzi o pompę SAI to orientujesz się gdzie ona się mieści? Bo wycie słyszę po stronie kierowcy, tak mniej więcej pod zbiorniczkiem wyrównawczym chłodziwa.
I czy da się ją wyłączyć/odpiąć?
jutro rano podpinam VAGa, kasuję błąd i napisze czy falowanie przeszły na benzynie.
Jeżeli chodzi o pompę SAI to orientujesz się gdzie ona się mieści? Bo wycie słyszę po stronie kierowcy, tak mniej więcej pod zbiorniczkiem wyrównawczym chłodziwa.
I czy da się ją wyłączyć/odpiąć?
- Patryk1981
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 185
- Rejestracja: 17 wrz 2014, 20:01
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
stojąc przed samochodem po lewej stronie z przodu silnika , zobacz kolanko odmy czy jest całe i zawór odmy , bo to może być przyczyna odpalania na zimnym .ketyn92 pisze:Jeżeli chodzi o pompę SAI to orientujesz się gdzie ona się mieści?
da się w ECU ale sam tego nie zrobisz vagiem .ketyn92 pisze:I czy da się ją wyłączyć/odpiąć?
Audi A6 C5 1.8t AWT-BFB całkiem nieźle dmuchnięte ,powiedzmy na 200 HP -- Szatan nie silnik 

Chodzi o tę pompę, która jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym chłodziwa
http://www23.zippyshare.com/v/CTwxZkkK/file.html
http://www23.zippyshare.com/v/NvieCk8A/file.html
Może teraz widać?
http://www23.zippyshare.com/v/CTwxZkkK/file.html
http://www23.zippyshare.com/v/NvieCk8A/file.html
Może teraz widać?