Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

BMK puszcza dymek

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Schadow02
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwie 2017, 11:00
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Schadow02 » 10 cze 2017, 23:26

W paru silnikach mi się udało bez ścigadania czapki ale tu będzie problem z taką akcją, trzeba rozpiac rozrząd i wyjąć walki z glowic, więc tak czy siak silnik albo skrzynia na zewnątrz wyjąć trzeba, to już tak duzo roboty ze głowice lepiej już zdjąć.

Piotr Wi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 sty 2017, 22:48
Lokalizacja: Ulim

Post autor: Piotr Wi » 11 cze 2017, 08:59

Mecahanik w poniedziałek zacznie od sprawdzenia kompresji (auto ma moc jeździ ok !) jeśli będzie ok to sciągamy głowice. W innym przypadku silnik do kosza wg Mariusza. Co ciekawe to mechanik twierdzi że olej który leci do wydechu jest nieprzepalony (rzekomo nie przeszedł przez komorę spalania). Jakieś sugestie ?

Awatar użytkownika
Schadow02
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwie 2017, 11:00
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Schadow02 » 11 cze 2017, 15:38

Uszczelniacze zaworów wydechowy sugestia tylko taka

Piotr Wi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 sty 2017, 22:48
Lokalizacja: Ulim

Post autor: Piotr Wi » 12 cze 2017, 15:31

A więc sprężanie sprawdzone, na wszystkich cylindrach ok. 25 barów. Faktycznie mechanik teraz sugeruje uszczelniacze, więc silnik na zewnątrz i próbujemy

krakowianin34
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 02 maja 2017, 15:13
Lokalizacja: kraków

Post autor: krakowianin34 » 20 cze 2017, 10:52

Cześć
nie dawało mi spokoju to dymienie na wolnych obrotach raz na jakiś czas, do tego poranny rozruch i zrzędzenie łancucha przez 1,2 sekundy
oddałem do gości co specjalizują się w audi (kiedys ASO audi)
no i zrobili
4 wtryskiwacze nadawały sie do wymiany ,wymienione na zregenerowane wszystkie 6 z gwarancją na rok bez limitu kilometrów
oraz wymieniłem 2 napinacze. Wszystko ustało
trochę mnie to zjadło więc do jesieni i czas na inną marke
pzdr ;)

lukasz audi0000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 10 wrz 2015, 19:10
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasz audi0000 » 21 cze 2017, 21:32

A pisałem że to wina wtryskiwaczy , i tak się skończyło
lukasz

Rysiek500
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 19 maja 2017, 20:52
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: Rysiek500 » 21 cze 2017, 23:19

Siema niedawno pojawił mi się identyczny problem. Dzisiaj zostały wymienione 3 wtryski i problem minął. Pozdrawiam <radocha>

Piotr Wi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 sty 2017, 22:48
Lokalizacja: Ulim

Post autor: Piotr Wi » 03 lip 2017, 09:39

A więc u mnie okazały się uszczelniacze zaworowe - wymieniłem wszystkie. Kupiłem w ASO. Auto nie puszcza najmniejszej chmurki z tyłu. Wyjechany jeden bak paliwa - oleju nie ubywa. Droga impreza związana z robocizną - nie ściągali głowic - da się. Dodatkowo wymienione uszczelki i simeringi oraz pasek pompy wysokiego ciśnienia i jego napinacz. Impreza kosztowała 3000 zł. :( Dalej mam jednak problem. Turbina została zregenerowana (najpierw to ona była podejrzana) i kupiony zupełnie nowy nastawnik Continental, majstry od turbo powiedziali że jest to gotowy złożony zestaw plug nad play. Po wykasowaniu wszystkich błędów i pierwszym odpaleniu wyskauje błąd 3348 - adaptacja nastawinika turbiny bank 1. Brak mocnego dołu, chceck, czasem kontrolka świec. !!!!

Awatar użytkownika
Schadow02
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwie 2017, 11:00
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Schadow02 » 03 lip 2017, 20:16

A jednak nie wtryski <okok> drogi interes, czasem zdarza się że jedno i drugie puszcza więc jak się kumuluja dwa takie tematy jest ciężko z diagnozą, a usunięcie usterki powraca po jakimś czasie, ale to rzadkie przypadki pozdrawiam

Piotr Wi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 12 sty 2017, 22:48
Lokalizacja: Ulim

Post autor: Piotr Wi » 10 lip 2017, 13:01

Nowy sterownik (Continentala) okazał się walnięty (spec od turbo przeprosił i wymienił na nowy ale marki Berg coś tam i jest super)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl