Kat pochylenia tylnych kół allroad / \
Kat pochylenia tylnych kół allroad / \
Witam czy w allroad c5 jest regulacja pochylenia tylnych kół ? bo wydaje mi się że są zbytnio pochylon w ten sposob / \
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
- mati1987
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 16 gru 2012, 11:54
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9D 1Y 68KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Puławy
Dopiero co przerabialem temat tuleji w swoim aucie z tym ze zwykle quattro( w allroad chyba jest ten sam temat) wymienialem wszystkie tuleje w zwrotnicy. Ja wyciagalem zwrotnice i na stole poprzecinalem brzeszczotem od srodka w ten sposob bardzo latwo je wyjac, wycisniecie ich na prasie jest raczej niemozliwe bo tulejki maja kołnierze. Z montażem bylem u znajomego na prasie bo wcisnalem na imadle tak z 80% i dalej ne szlo. Wczesniej wyczyscilem gniazda papierem sciernym i przesmarowalem smarem. Zmienilem na febiego zobaczymy ile wytrzymaja.
A jeszcze jedno ja mialem problem z wyjeciem czujników ABS, byly zapieczone zarowno sruby jak i same czujniki, lepiej odpiac wtyczki i wyciagnac zwrotnice z czujnikami. Oczywiscie poszly nowe sruby do regulacji zbieznosci i nachylenia kola.
A jeszcze jedno ja mialem problem z wyjeciem czujników ABS, byly zapieczone zarowno sruby jak i same czujniki, lepiej odpiac wtyczki i wyciagnac zwrotnice z czujnikami. Oczywiscie poszly nowe sruby do regulacji zbieznosci i nachylenia kola.
tulejki pozmieniane na swaga cakowicie pozrywane były stare a z lewej strony śruba od zbieżności zapiekła się w aluminium i małym wiertłem musiałem rozwiercać środek tuelji . Pozostało jechać na zbieżność czujniki ucinałem i lutowałem bo też nie szło wyjąć
Do wyjęcia starych młotek przecinak i brzeszczot . A do wprasowania nowych konieczna jest duża nasadka lub kawałek rury pasujący na zewnętrzny pierścień tuleji (ja użyłem bieżni starego łozyska po kole
)

