Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Kat pochylenia tylnych kół allroad / \

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Kat pochylenia tylnych kół allroad / \

Post autor: Quattross » 13 cze 2017, 18:55

Witam czy w allroad c5 jest regulacja pochylenia tylnych kół ? bo wydaje mi się że są zbytnio pochylon w ten sposob / \

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 14 cze 2017, 04:53

Quattross pisze:Witam czy w allroad c5 jest regulacja pochylenia tylnych kół ?
Jest na 100% - śruba mimośrodowa na wahaczu od strony koła
A może tulejki są wybite i koło za bardzo się wychyla ??

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 18 cze 2017, 00:27

Sprawdzę te tulejki najpierw a jak nie to Podjade ustawić katy🙂

[ Dodano: 2017-06-18, 00:27 ]
Wjechałem na kanał i wyszło że górne tulejki w zwrotnicy które się wkłada z dwóch stron . Potrzebna do nich prasa czy wystarczy odkrycie koło przegub i odchylić zwrotnice ?

Awatar użytkownika
mati1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 16 gru 2012, 11:54
Imię: Zbyszek
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9D 1Y 68KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy

Post autor: mati1987 » 18 cze 2017, 14:29

Dopiero co przerabialem temat tuleji w swoim aucie z tym ze zwykle quattro( w allroad chyba jest ten sam temat) wymienialem wszystkie tuleje w zwrotnicy. Ja wyciagalem zwrotnice i na stole poprzecinalem brzeszczotem od srodka w ten sposob bardzo latwo je wyjac, wycisniecie ich na prasie jest raczej niemozliwe bo tulejki maja kołnierze. Z montażem bylem u znajomego na prasie bo wcisnalem na imadle tak z 80% i dalej ne szlo. Wczesniej wyczyscilem gniazda papierem sciernym i przesmarowalem smarem. Zmienilem na febiego zobaczymy ile wytrzymaja.
A jeszcze jedno ja mialem problem z wyjeciem czujników ABS, byly zapieczone zarowno sruby jak i same czujniki, lepiej odpiac wtyczki i wyciagnac zwrotnice z czujnikami. Oczywiscie poszly nowe sruby do regulacji zbieznosci i nachylenia kola.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 18 cze 2017, 15:37

W ASO jedna tuleja kosztuje ok. 70 zł, a na jedną stronę potrzebne są 4 sztuki :).

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 24 cze 2017, 17:24

tulejki pozmieniane na swaga cakowicie pozrywane były stare a z lewej strony śruba od zbieżności zapiekła się w aluminium i małym wiertłem musiałem rozwiercać środek tuelji . Pozostało jechać na zbieżność czujniki ucinałem i lutowałem bo też nie szło wyjąć :) Do wyjęcia starych młotek przecinak i brzeszczot . A do wprasowania nowych konieczna jest duża nasadka lub kawałek rury pasujący na zewnętrzny pierścień tuleji (ja użyłem bieżni starego łozyska po kole :) )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja