Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ARE 2.7 250 KM] Cieknący olej 2,7biturbo smród i dym

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

[ARE 2.7 250 KM] Cieknący olej 2,7biturbo smród i dym

Post autor: Quattross » 12 cze 2017, 17:13

Witam mam problem po jeździe nie ważne czy to 500m czy 100km po stanięciu śmierdzi spalonym olejem i widać dymek z prawej i lewej strony uszczelki pod deklami zmienione zaślepki wałków również oraz uszczelki pod nastawnikami . Oprócz tego ubywa oleju w ilościach około 0,5l na 100km spalanie w komorze chyba można wykluczyć bo świece są suche i brązowe bez nagaru a w dolnych wężach intercoolera sucho. Pod autem nie robią się plamy więc olej ten musi odparowywać na bieżąco na kolektorach lub turbinie . Gdzie może jeszcze ciec ?

elwarka1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 06 gru 2014, 20:54
Lokalizacja: Warka

Post autor: elwarka1 » 12 cze 2017, 18:07

Jedno pytanko, zaślepki wałków ori, czy zamienniki?

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 12 cze 2017, 19:16

Zaślepki z elringa ciasne jak oryginał bo z febi i inne były ciut mniejsze i w poprzedniej 2,4 musiałem wymienić .Już sam nie wiem co się dzieje z tym olejem dodam że auto w gazie i bez katalizatorów, Nie wiem olej wyparowuje jak wpływa do gorącego rdzenia turbiny ;p ? Może jakiś inny olej gęstszy ale full synttetyk ?

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 12 cze 2017, 23:17

Może odma Ci się odpięła? Poszukaj śladów wycieków.

Awatar użytkownika
Schadow02
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 06 kwie 2017, 11:00
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Schadow02 » 14 cze 2017, 21:22

ja zaślepki na klej wkładałem w 2.8 bo na nowych dalej ciekło po jakiś czasie i wymieniałem tez uszczelki pod prze-stawiaczami faz podciekały

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 18 cze 2017, 00:12

Problem rozwiązany jednak pozostało zużycie oleju i do wymiany uszczelniacze zaworowe robił to ktoś ? da rade bez zdejmowania głowicy ? Zdjąć wałki i podeprzeć zawór tłokiem ?

Awatar użytkownika
Schadow02
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 06 kwie 2017, 11:00
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Schadow02 » 18 cze 2017, 00:52

Może się udać w tym motorze

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga