Dawno nie trafiłem na tk pomocne forum jak to.
Zalałem benzyne - znalazłem odpowiedź jak spuścić wahe z układu.
Próbowałem różnych patentów, najlepszy to podłączenie pompy na krótko do aku.
Swoją drogą przejechałem 800m i nic się nie stało a bak był prawie pusty, zalałem pod korek.
Wymieniłem klocki hamulcowe.
Podłączyłem moduł BT i MP3 na pendraka.
Mam teraz dwie awarie:
- Problem z wytartym ołówkiem w pompie oleju - już wiem co zrobić, zresztą dzięki forum.
- Wyjąłem EGR i oczyściłem - od dwóch dni żałoba pod paznokciami

Po rozkręceniu plastiku z trybikami patrzę a tam: Wywalone z 4-5 zębów

Koszt nowego zaworu to 600zł. Kurka wodna! Przecież to tylko jedna mała plastikowa zębatka

Czy koledzy i być może koleżanki, orientują się czy kupię i ewentualnie gdzie takie koło zębate? Chodzi o to duże z jasnego plastiku. Najlepiej stalowe bym wolał.
Taka fajna bryka z tego Audi i takie kwasy jak ten ołówek i zębatka w EGR.
Ehhh.
Miłego dnia,
Krzysiek