Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BLB 2.0 140 KM] Utrata mocy , drgania podczas przyspieszan

Silniki wysokoprężne
Wor1351
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 23 maja 2017, 15:50
Lokalizacja: Ostrów Maz

Post autor: Wor1351 » 08 cze 2017, 06:32

Ten mechanik co robił ustawił rozrząd na wszystkich blokadach więc czy jest to możliwe blokując wał korbowy, napinajac rolke I skręcić koła że coś by było nie tak ? Czy ten wałek wydechowy można ustawiać jak wałek ssący?

Maciek1995
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 253
Rejestracja: 09 lis 2016, 21:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Maciek1995 » 08 cze 2017, 18:25

Skąd masz pewność że robił to na blokadach?
Najpierw ustawiasz ssący później jak ustawiasz ssący to wydechowy dociagasz żeby się zgrywania z rozrzadem

Wor1351
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 23 maja 2017, 15:50
Lokalizacja: Ostrów Maz

Post autor: Wor1351 » 09 cze 2017, 00:12

Patrzyłem oba wałki rozrządu blokady wchodzą tak jak trzeba jest dobrze, tylko czy z korbowym się pokrywają to nie jestem pewny w 100% bo tam nie patrzyłem nie ma jak bedę musiał rozebrać i odchylić pas przedni, jeszcze zamówić muszę blokadę z aledrogo chyba to nie sa wielkie pieniądze

Jeszcze mam jedno pytanie jesli ogarniacie tematy chipowania , jeśli ta 140 w seri została zachipowana to po zrobieniu głowicy program powinien być zmieniany czy wrócić do oryginalnego ? czy ma to jakieś znaczenie ? <mysli>

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 09 cze 2017, 00:45

Wor1351 pisze:Patrzyłem oba wałki rozrządu blokady wchodzą tak jak trzeba jest dobrze, tylko czy z korbowym się pokrywają to nie jestem pewny w 100% bo tam nie patrzyłem nie ma jak bedę musiał rozebrać i odchylić pas przedni, jeszcze zamówić muszę blokadę z aledrogo chyba to nie sa wielkie pieniądze

Jeszcze mam jedno pytanie jesli ogarniacie tematy chipowania , jeśli ta 140 w seri została zachipowana to po zrobieniu głowicy program powinien być zmieniany czy wrócić do oryginalnego ? czy ma to jakieś znaczenie ? <mysli>
Nie musisz sprawdzać wałków z korbowodem, bo to sprawdza sterownik silnika. I tutaj masz właśnie te 0,5st. na plusie.

Wor1351
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 23 maja 2017, 15:50
Lokalizacja: Ostrów Maz

Post autor: Wor1351 » 10 cze 2017, 07:15

Patrzyłem czy się blokują walki rozrzadu na wiertła 6 wchodzą ładni.
Wczoraj czyscilem przepływke troszkę jakby może lepiej ale bez szaleństwa.. co może być jeszcze nie tak macie jakieś pomysły?

saczek25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 22 sie 2014, 19:40
Lokalizacja: irlandia

Post autor: saczek25 » 10 cze 2017, 16:30

witam, we wczesniejszych odpowiedziach ktos pisal zeby dobrze zamontowac wtryski. pozwole sobie pokierowac Cie tutaj kolego:

moze to pomoze. tam gosciu mowi, ze nie trzeba ustawiac katow ale po przykreceniu pompowtryskiwaczy trzeba ustawic wstepne naprezenie. jak nie chcesz ogladac calego filmu to ok 16 minuty.
pozdrawiam

Wor1351
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 23 maja 2017, 15:50
Lokalizacja: Ostrów Maz

Post autor: Wor1351 » 14 lip 2017, 10:46

saczek25, tak już oglądałem ten film Krzysztofa od początku do końca, po kolei każdą śrubę na dźwigienkach regulowałem <zalamka>

[ Dodano: 2017-07-14, 10:46 ]
Witam ponownie, sprawa dobiegła końca ale od początku wyjaśnię co się stało, jak wiecie wtryski miałem sprawdzane w Ostrowi Mazowieckiej , silnik mechanicznie i na kompie przejrzany całkowicie jedynie zostało tylko rozbierać silnik i zobaczyć samemu czy wszystko jest prawidłowo złożone.. Dodam że na komputerze wartości wszystkie były normalne kąt synchronizacji , wartości wtrysków itp. wszystko w normie . Ale na szczeście chciałem na 100% być pewny ze to pompowtryski nie mają nic do tego , wiec porzyczyłem pompowtryski takie same jak miałem i podmieniłem sam , były całe zasyfiałe w sadzach, myślałem że będzie tylko gorzej, natomiast samochód wkońcu odżył i te wtryski moje które były "sprawdzane " na maszynie to katastrofa jakaś , z tego moje wnioski są takie jak jesteście już pewni że to wtryski oddajcie je do regeneracji albo szukajcie używek dobrych ( tańsza opcja) i nie sprawdzajcie byle gdzie bo to nie ma sensu. Osobiscie umowiłem sie w firmie Gładysek Bosch Krakow tam powiedzieli mi po testach 2 dniowych ze 3/4 sa padniete juz a jeden na granicy. Osobiście ta nauka mnie sporo kosztowała bo jak można zje.ać wtryski ? mechanik który robił z ostrowi mazowieckiej ul. Świderskich przy ul. Różańskiej musiał maczać tam palce i nic innego jak podmienił. Także sprawa tego typu jest taka że nigdy nie płaćcie jak nie sprawdzicie wszystkiego po zrobieniu u mechanika a najlepiej nie oddawać samochodu nikomu tylko zrobić samemu. Osobiscie sie przejechałem na tym i ostro mnie to kosztyowało za sama regeneracje pompek +3tys <zalamka> . Powiem szczerze że każdy mechanik powinien oddawać części wymienione i potwierdzenie za zakup nowych chociaz i to mozna podrobic ale juz dla niego bedzie to jakies utrudnienie natomiast sa złodzieje i jak już robic cos to tylko u znajomych mechaników . Mam nadzieje że ten temat komuś pomoże . Ja niestety straciłem przez to wszystko dużo nerwów i pieniędzy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja