[ARE 2.7 250 KM] Duże spalanie oleju koło 0,5l na 300km brak
[ARE 2.7 250 KM] Duże spalanie oleju koło 0,5l na 300km brak
Mam problem jak w tytule oprócz ubytków oleju nie zauważyłem nic innego .Nawet przy pełnym bucie autko nie dymi sprawdzałem że kolega jechał za mną. Pod autem nie ma plam oleju.
Bo mam 2 audi a nie idzie dodać dwóch w rubryce . W rurach od ic nie patrzałem ale w przepustnicy sucho w tym trójniku i brak dymienia ale odkręcę przewody i sprawdzę.
[ Dodano: 2017-06-03, 22:33 ]
Dzisiaj jak jechałem to wyszło spalanie oleju litr na 300km . W dolnych wężach minimalne ślady oleju ale to normalne , nic nie wyciekło tylko coś w rodzaju filmu olejowego na ściankach . Gdzie się podział ten olej ? a na zewnątrz czuć smród oleju i dymek z pod maski z prawej i lewej strony prawdopodobnie pokrywy zaworów jak w starym 2,4 tylko żeby aż tyle oleju ? bo dymienia całkowity brak a przy tej ilości powinien kopcić jak lokomotywa .
[ Dodano: 2017-06-03, 22:33 ]
Dzisiaj jak jechałem to wyszło spalanie oleju litr na 300km . W dolnych wężach minimalne ślady oleju ale to normalne , nic nie wyciekło tylko coś w rodzaju filmu olejowego na ściankach . Gdzie się podział ten olej ? a na zewnątrz czuć smród oleju i dymek z pod maski z prawej i lewej strony prawdopodobnie pokrywy zaworów jak w starym 2,4 tylko żeby aż tyle oleju ? bo dymienia całkowity brak a przy tej ilości powinien kopcić jak lokomotywa .
Jak chcesz miec pozniej jeszcze wieksze problemy to zalej sobie 10w. Ten silnik akceptuje tylko max 5w. Ja jezdze na 5w50.Quattross pisze:valvoline 5w40 a co myslisz ze juz czas na 10 w ?
Taki ubytek oleju musial by sie pokazac gdziekolwiek czy to niebieskim kopceniem czy to plamami oleju. Ot tak sobie nie wyparowuje.
Ja w swoim drugim audi mam 2.8 30V LPG między wymianami dolewam ok 4L, tak mnie naszło pewnego dnia i kupiłem CERAMIZER tylko ten orginalny. Wstrzykłem jej po wymianie i zużycie oleju mi spadło do 1-2L między wymianami. Moc pod nogą ciężko wyczuć czy jakaś różnica ale jak narazie jest spoko. już zrobiłem 30tys. na tym i bez problemu. olej 5w50.
Jaki masz przebieg tego autka? dolot może być suchy a wydech? nie jest tłusty? zazwyczaj zawory wydechowe najszybciej się zużywają... a kopcenie nie zawsze widać.
Jaki masz przebieg tego autka? dolot może być suchy a wydech? nie jest tłusty? zazwyczaj zawory wydechowe najszybciej się zużywają... a kopcenie nie zawsze widać.
No właśnie nie widać plam jedyne co mi przychodzi do głowy to olej z pod pokryw zaworowych i spalanie oleju na kolektorze bo wydechy suche (nawet nierdzewka się nie brudzi) brak dymienia. na polbruku brak plam jedyne co mi przychodzi do głowy to że olej kapie na wydech i wyparowuje . Auto ma 243tys przebiegu oryginalnego z książkami od nowości w Polsce i przebieg się zgadza.
[ Dodano: 2017-06-07, 19:45 ]
Pomoże ktoś ? Jest opcja żeby takie ilości oleju ginęły przez uszczelniacze bądź pierścienie bez dymienia i tłustego wydechu ? Audi jest w gazie .
[ Dodano: 2017-06-11, 00:44 ]
powykręcałem świece i są brązowe suche zero jakiegoś nalotu czy oleju . Wymieniłem uszczelki pod pokrywą zaślepki wałków i uszczelki pod nastawnikami zobaczymy czy będzie dobrze
[ Dodano: 2017-06-12, 16:12 ]
Uszczelki pod deklami zmienione zaślepki wałków oraz pod nastawnikami a dym i smród oleju oraz olej ubywa jak ubywał skąd jeszcze może lecieć olej ? i jak to możliwe że w takich ilościach.
[ Dodano: 2017-06-18, 00:21 ]
Wycieki polikwidowane więc została kwestia spalania spalania oleju . Pożyczyłem manometr i na ciepłym silniku zrobiłem pomiary . Problem że manometr do 10bar więc pokazywał do 11 bar i wszędzie koło jedenastu więc chyba dobrze i to kwestia uszczelniaczy zaworowych ( bo w trakcie jazdy po po puszczeniu na biegu gazu odczekaniu kilki sekund i but rzeczywiście robi pokaźna chmurkę ) Teraz pytanie czy takie ciśnienie jest okej . I drugie jak to ugryżć żeby uniknąć zdejmowania głowicy bo trzeba odkręcać turbine i wszytko . Myslałem żeby zdjąć pasek rozrzau i wałki i podeprzeć zawory tłołkiem da tak rade ? i zrobić jeden cylinder obrót i tak po kolei .
[ Dodano: 2017-06-07, 19:45 ]
Pomoże ktoś ? Jest opcja żeby takie ilości oleju ginęły przez uszczelniacze bądź pierścienie bez dymienia i tłustego wydechu ? Audi jest w gazie .
[ Dodano: 2017-06-11, 00:44 ]
powykręcałem świece i są brązowe suche zero jakiegoś nalotu czy oleju . Wymieniłem uszczelki pod pokrywą zaślepki wałków i uszczelki pod nastawnikami zobaczymy czy będzie dobrze
[ Dodano: 2017-06-12, 16:12 ]
Uszczelki pod deklami zmienione zaślepki wałków oraz pod nastawnikami a dym i smród oleju oraz olej ubywa jak ubywał skąd jeszcze może lecieć olej ? i jak to możliwe że w takich ilościach.
[ Dodano: 2017-06-18, 00:21 ]
Wycieki polikwidowane więc została kwestia spalania spalania oleju . Pożyczyłem manometr i na ciepłym silniku zrobiłem pomiary . Problem że manometr do 10bar więc pokazywał do 11 bar i wszędzie koło jedenastu więc chyba dobrze i to kwestia uszczelniaczy zaworowych ( bo w trakcie jazdy po po puszczeniu na biegu gazu odczekaniu kilki sekund i but rzeczywiście robi pokaźna chmurkę ) Teraz pytanie czy takie ciśnienie jest okej . I drugie jak to ugryżć żeby uniknąć zdejmowania głowicy bo trzeba odkręcać turbine i wszytko . Myslałem żeby zdjąć pasek rozrzau i wałki i podeprzeć zawory tłołkiem da tak rade ? i zrobić jeden cylinder obrót i tak po kolei .
W najniższych wężach od turbo jest sucho jak się odkręci nic nie kapie itp . W poprzednim aucie (2.0tdci 130km ) było tam bardziej wilgotno a nie palił oleju. Co do korka zaraz sprawdzę po odpaleniu rano czasami dosyć mocno dymi a czasami nie . Dodatkow zrobiłe taki test jade 120km/h i puszczam gaz (auto hamuje skrzynia lekko ) czekam okolo 10sekund i dadje ostro gazu to kupa dymu za mna przez chwile i potem juz nie dymi .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga